En waarom dan? Omdat steeds meer mensen voor een PS3 kiezen, en niet voor de 360? Wie draagt hier nou een luier?
En waar baseer je dat op? Op de zeer ''geloofwaardige'' gegevens die Micro$oft geeft? ATI gaat ook niet zeggen dat Nvidia beter is, en AMD gaat ook niet zeggen dat Intel beter is, dus hoe serieus moetje die shit van Micro$oft nemen. Zo doen bij Micro$oft nou net alsof ze alles van de PS3 afweten en dat ze ding ontwikkeld hebben.
Ik ga voor de PS3. Design is mooier, functies die mij aanspreken, overal krachtiger, veel meer games, veel meer goede games, veel meer variatie in games, RPG's (de echte japanse RPG's), de beste race sim (Gran Turismo), de koppeling met de PSP, Blue Ray, SACD en plek voor 7 draadloze controllers, om maar een paar dingen op te noemen.
Playstation heeft gewoon beter series als de xbox. Devil May Cry, MGS, Gran Turismo, Final Fantasy, Formule 1, Tekken, Jak, Kingdom Hearts etc.
Ik ben ook een RPG liefhebben, dus dan kom je zowiezo al terecht bij Playstation.
Dit alles plus de betere hardware maken voor mij de PS3 krachtiger dan welke console ook. Alhoewel de Revolution ook bij mij komt te staan, ook al is het puur alleen al voor Mario, Zelda en Metroid. En omdat ik er gewoon een bepaalde liefde voor heb, heb alle Nintendo's, dus de Revolution mag niet ontbreken. De Xbox360 laat ik aan me voorbij gaan. Heb daarvoor te weinig plezier aan de xbox 1 beleeft om nog vertrouwen in micro$oft te hebben.
Klik om te vergroten...