1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 krachtiger dan PS3?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door houtbakker, 21 mei 2005.

  1. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Ik denk ook dat Ps3 het gaat winnen van de Xbox 360, wat maakt dat nouw weer uit dan.
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, het zijn de games, de intresses,... die het gamen maakt. Niet de console die gaat winnen. Ik vind het zelfs goed dat xbox 2de is. Als microsoft 1ste zou zijn, dan zouden ze misschien niet zoveel voor ons doen, als er problemen zijn en noem maar op,lossen ze het perfect op. Hun prijzen zijn goed,...alles is goed. Op dat gebied zelfs beter dan sony. Maar zouden ze het ook doen als ze 1ste staan,mmm, ik weet niet...
     
  3. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Niets maar daarom zijn ze nog wel arrogant.
     
  4. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het ook mee eens absoluut.
    Nogmaals sorrie voor die stupid reply |:-
     
  5. Cuber

    Cuber Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Specs zijn niet zo boeiend, het gaat om de games die je er op speelt.
    Zolang een xbox mij meer fun bezorgt dan een playstation is de xbox de winnaar, of de PS nou sterker is of zwakker, who cares?
     
  6. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het voornamelijk zo is dat je achter een xbox360/ps3 zit met het gevoel: 'yes ik zit op een krachtigere console'.
    Misschien zijn de verschillend opmerkelijk groot dat je echt ziet dat de één beter is, maar dat zal ik betwijfelen.
    Omdat we op 'n xbox forum zitten zeg ik natuurlijk 360 :+
     
  7. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmmm... dat denk ik ook weer niet, ik speel dagelijks nog meer op mijn PS2 dan mijn Xbox. En al is de machine een stuk minder kwa specs. het gaat nog zoals altijd om de games. En natuurlijk kan je dat denken maar om een console te kopen omdat de ene net wat sneller is vindt ik ook overdreven, en al helemaal om er trots op te wezen dat je de snelste console van het moment hebt is al helemaal raar(in mijn opzichte,tenminste....).
     
  8. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de Xbox 360 krachtiger word dan de PS3.
    Waarom ik dat denkt? Instinct :9 ;)
     
  9. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony neemt de tijd er ook voor om de machine goed te ontwikkelen.
    Dus krachtiger wordt ie zeker.

    Zoals je weet moeten we er hard voor werken zegt Sony.
    Bij de release zal die wel €699,- kosten :'-(
    Maar _O_ de 360 komt snel onze huiskamers verwarmen met
    Call of Duty, Full Auto etc... _0/
     
  10. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Neemt microsoft niet de tijd dan? Gelukkig ben jij de expert die t allemaal ff in 1 keer uitlegt |:- 8)
     
  11. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    De expert? dat ben ik zeker want de 360 in 2005 en de PS3 in 2006/2007 is de techniek dan niet al verder?
    Microsoft heeft minder tijd maar zal zeker met een goed product op de proppen komen.

    Maar ik ben blij dat ik je dat ff mocht uitleggen, graag gedaan :D *)
     
  12. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Haha.. oke that's all I wanted.. een btje uitleg:) maar ik denk dat de meeste technology van de PS3 al wel vastligt dus denk niet dat het geweldige verschillen zullen zijn tussen de Xbox 360 en de PS3
     
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het juist niet, want de techniek van de Xbox 360 is ook al een tijdje geleden vastgelegd. Ik schat dat ze dit een jaar van te voren doen. Maar het zou absoluut geen slimme zet van Sony om nu al te stoppen met de technologische research. Qua cijfertjes en teraflops heeft de PS3 nu al een voorsprong en ik denk niet dat het daarbij blijft. Bovendien is het ook zeer logisch als de PS3 krachtiger is. Dat was ook het geval met de PS2 <> Xbox vergelijking.
     
  14. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Tja.. dat is waar.. mij boeit het niet wie sterker is want je koopt een console volgens mij voor de games en daarom ga ik voor de 360. Alhoewel ik er misschien nog een ps3 bijkoop als die uit is maar dat moet ik nog zien. Maar als je met zo'n tijd van te voren nog genoeg consoles kan maken en verbeteren waarom is er dan ver van te voren een tekort aan 360's aangekondigt?.. Het is voor iedereen natuurlijk gunstig als ze doorgaan met onderzoeken want dat kan bij alle volgende generaties consoles weer handig zijn...
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Valt nog mee als je het vergelijkt met andere apparaten. Ik heb hier thuis een digitale camera liggen van €700,-, en als je die specs vergelijkt met die van een PS3 :+
     
  16. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik heb één ding wel geleerd alles wat nieuw uitkomt is duur!
    Je moet er dan iets voor over hebben om het direct aan te gaan schaffen.
    Ik heb een heleboel vhs banden met allerlei filmpjes van vroeger
    met de Sony handycam gemaakt, die wilde ik vereeuwigen op DVD.
    Ik heb direct bij de release van de DVD-R/RW een Matchline dvd recorder aangeschaft voor 1000,-
    Nu heb je exact dezelfde voor 299,- dat is 700,- minder dus...

    In dat geval heeft Sony wel gelijk als je hem wil hebben doe je er ALLES voor ;)
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk niet dat graphics de belangrijkste rol gaan spelen in deze generatie consoles. Ik denk dat het aanbod van games (vooral de variatie daarin en vooral de exclusives), het online gedeelte en de extra functies een belangrijkere rol gaan spelen. Zowel de graphics op de 360 als op de PS3 zullen erg mooi zijn. Er zal misschien wel wat verschil in zitten, maar groot zal het echt niet zijn.

    Ik denk dat de multiplatformgames er vrijwel identiek uit zullen zien. Games voor deze consoles ontwikkelen kosten meer tijd, dus ik denk niet dat ze apart een game zullen maken voor beide consoles.
    Het zal puur aankomen op de exlclusives. De exclusives zullen aantonen welke nou krachtiger is. We hebben van beide consoles de pure kracht nog niet gezien, dus het is nog niet te zeggen welke krachtiger is.

    Ik denk dat minder mensen naar de graphics kijken en meer naar de variatie en de exclusiviteit van de games.
     
  18. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gaat waarschijnlijk voor de ps3 waarom? gaat langer mee, microsoft wil aales te snel, de xbox was 4 jaar geleden en nu al een nieuwe en er word niet meer omgekeken naar de gewone xbox, met spellen van de oude xbox op de nieuwe hardware enz.. dus zou me niets verbazen dat ze over 4 jaar weer met een nieuwe console komen, sony daarintegen wil met de ps3 10 jaar meegaan en blijven ook de ps2 en ps1 ondersteunen online enz.. dat vind ik wel beter
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat ze van plan zijn om de PS3 10 jaar mee te laten gaan klopt niet. Er is gezegt dat de PS3 10 jaar lang FYSIEK mee KAN gaan, het is niet zo dat er pas over 10 jaar weer een opvolger doen. Ze bedoelen dat het bakkie zo lang ongeveer blijft werken. Jij wil ook zeggen dat microsoft xbox live niet meer ondersteund voor de huidige xbox? Waar heb je dat dan weer vandaan. Daarbij ondersteund sony de huidige online service ook slecht.
     
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Lol.

    De PS2 en PS1 blijven ondersteunen online? Ze ondersteunen het nu nog niet eens. :)
    Xbox Live voor de eerste Xbox blijft gewoon ondersteunt door Microsoft, ze stoppen er echt niet zomaar mee. Dat Microsoft de Xbox 360 eerder wilt zijn dan de PS3, dat lijkt me alleen maar meer dan logisch, ik vind de Xbox ook zijn beste tijd gehad hebben. Ik speel er nauwelijks meer op.
     

Deel Deze Pagina