dan moet je als reden aanvoeren : te weinig goed launch games (volgens jou dan hey) en niet zeuren over die processor en dat als schamel excuus gaan gebruiken.... de meeste gamers die de 360 gelijk met de launch kochten hebben geen problemen overigens, dus begrijp jou argumenten ook niet helemaal. bovendien had ik de ps2 en de xbox 1 ook vanaf de launch datum en nooit prblemen mee gehad, dus dat argument gaat ook niet op ...kortom jou argumenten berusten puur op jou "eigen smaak" qua launch games....geen probleem hoor, mijn smaak is dat de games tot nu toe wel goed zijn...neem PGR3, call of duty 2, GRAW, Kameo, Oblivion....in elk genre is er wel een goede game en op een HDTV zien ze er allemaal erg mooi next gen uit ! maar dat is mijn smaak hey ja en de hdtv's zullen dan ook goedkoper worden ja...weer zo'n klote opmerking...als je nou 10 jaar wacht koop je die dingen voor 300 euro....(kosten nu 3500 euro), maar dan game ik alweer op een 3D lcd of SED scherm....zoals je weet zijn die er tegen die tijd ook....oww ben ik volgens jou zeker weer dom dat ik dan zo'n duur scherm koop ofzo....of moet ik dan (in 2016) 10 jaar wachten tot die schermen weer zeer goedkoop zijn....??
Laatst bewerkt: 22 apr 2006