Xbox 360 krijgt volgend jaar nieuwe processor

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door No_Name, 22 apr 2006.

1. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je als reden aanvoeren : te weinig goed launch games (volgens jou dan hey) en niet zeuren over die processor en dat als schamel excuus gaan gebruiken.... de meeste gamers die de 360 gelijk met de launch kochten hebben geen problemen overigens, dus begrijp jou argumenten ook niet helemaal. bovendien had ik de ps2 en de xbox 1 ook vanaf de launch datum en nooit prblemen mee gehad, dus dat argument gaat ook niet op ...kortom jou argumenten berusten puur op jou "eigen smaak" qua launch games....geen probleem hoor, mijn smaak is dat de games tot nu toe wel goed zijn...neem PGR3, call of duty 2, GRAW, Kameo, Oblivion....in elk genre is er wel een goede game en op een HDTV zien ze er allemaal erg mooi next gen uit ! maar dat is mijn smaak hey ja en de hdtv's zullen dan ook goedkoper worden ja...weer zo'n klote opmerking...als je nou 10 jaar wacht koop je die dingen voor 300 euro....(kosten nu 3500 euro), maar dan game ik alweer op een 3D lcd of SED scherm....zoals je weet zijn die er tegen die tijd ook....oww ben ik volgens jou zeker weer dom dat ik dan zo'n duur scherm koop ofzo....of moet ik dan (in 2016) 10 jaar wachten tot die schermen weer zeer goedkoop zijn....??

Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet ook niet dat het op een ''normaale'' TV het er ook goed uit ziet.

3. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    mjah dit is wel n beetje een discussie waarin onze meningen verdeeld zijn maarh ik kan wel nagaan dat jullie je een beetje in de kont geneukt voelen door M$ ,maarjah toch dapper van ze dat ze het gaan verhelpen in tegenstelling tot Sony die alleen maarh veel ps2's heeft kunnen verkopen omdat die de kwaliteit had van (.....) !

En als je m volgend jaar nogh ff op de grond laat vallen en opstuurd naar microsoft kun je misschien wel de nieuwe verbeterde versie krijgen..wie weet red je dat nogh ;)

4. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    zien er op een gewone tv ook goed uit ja "leze"...maar vindt "no name" niet blijkbaar....en ik voel me niet in mijn *** geneukt door MS, zou wel zo zijn als ze mij in de kou lieten staan met mijn kapotte 360, dat deden ze dus niet en kreeg ook nog een gratis game ter compensatie (waarschijnlijk omdat ik al 2 kapotte 360's had)...netjes toch van MS ?!

5. BrokenTable

BrokenTable ehh?

Leuk Bevonden:
    0
    Dan wordt de x360 misschien een paar tientjes goedkoper. Of het dat nu waard is om 1.5 jaar te wachten (nieuwe versie in de loop van 2007)... En een prijzenoorlog zal ook niet echt aan de orde zijn, de PS3 is dan pas een jaar op de markt (als dat al lukt) en bij de Revolution gaat het HDTV verhaal niet op.
    En of de launch- + games uit het 1e jaar goed zijn is voor iedereen persoonlijk. Ik heb tot nu toe iig al erg genoten van een heel aantal voor mij goede games. Dan maar 1 spelletje minder kopen in een jaar en de volle mep betalen ipv. van wachten.

PS: in 2008 of 2009 zal hij mogelijk nog goedkoper zijn, wanneer is het juiste moment...

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als de volgende uitkomt :)

7. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal geld bespraen voor Microsoft. Niet dat het beter is dan de huidige processor. Denk na, voor de mensen die het willen inruilen. Maar een kleinere, goedkopere is ook kwetsbaarder

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dit elektronische apparaat heeft niet meer problemen dan elk ander elektronisch apparaat.

9. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht....jongens waar gaan deze zinloze discussies toch over.....

10. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het helemaal met ron eens, ik geniet nu al flink van mijn 360, ik kan nu demo's downl. en alle andere dingen doen, als ik moest wachten op een 360 zou ik veel moete inhale en nu veel lol moete misse, terwijl ik nu gewoon 1 keer permaand 1 spel haal en heb eigenlijk alles wat ik wil zonder geld problemen te krijgen, en op een normale tv zien de spellen er oop zeer mooi uit en anders koop je gewoon een kabeltje en sluit je je xbox op je monitor aan, dan heb je ook mooier beeld, tewijl ik nu gewoon ff spaar voor een goede hd tv, ik moet er niet aan denken om alles in een keer te moete kopen, en er zit gewoon 2 jaar gerantie op dus alle problemen die kunne komen is het gewoon ff MS belle en je hebt binne een paar dagen een nieuwe.

11. M-F-z0r^

M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb anders nog nooit warmte problemen gehad, terwijl ik em toch bijna de hele dag aan heb staan. Hij is nu in totaal 2 keer vastgelopen toen ik met 3 vrienden de hele nacht door heb gespeeld. Maar goed, het is miss wel handig voor domme mensen die de xbox te weinig open ruimte geven of vlakbij de verwarming zetten, verder is het alleen maar geldklopperij en zoveel zal het nou ook weer niet schelen

12. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Het scheelt ook of je hem in een gesloten of open kast hebt staan...

Al heb je het deurtje van je kast op een kiertje staan, dan kan het daar binnen warm genoeg zijn dat de 360 problemen gaat krijgen :)

13. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het gaat om een kleinere processor die minder hitte genereerd en goedkoper is om te produceren, niet om een nieuwe processor je spellen magisch veel beter maakt. :)

14. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maarh of ze t nou willen of niet ..de processor wordt hij het eenvoudig maken wel sneller !

15. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is totaal niet waar.
    De Xenon wordt dunner (65 nanometer) waardoor er minder wattage nodig is om hem op dezelfde snelheid te laten lopen waardoor de temperaturen dus lager uit zullen vallen dan bij de huidige processor dikte (90 nanometer).
    Tuurlijk zouden ze bij Microsoft de Xenon op een hogere klokfrequentie kunnen laten lopen maar dat doen ze niet omdat dat niet eerlijk zou zijn voor de huidige Xbox 360 bezitters overigens zouden de huidige Xbox 360 games problemen geven gezien die zijn geoptimaliseerd zijn voor de huidige klokfrequenties.
    We praten hier namelijk niet over een PC die games sneller gaat draaien omdat de processor op hogere klokfrequenties loopt.

Ik hoop dat met mijn simpele uitleg mensen nu begrijpen wat de hele deal is met het verlagen van het productie process van de Xenon processor.

Ik speel overigens al op m'n tweede Xbox 360 (eerste kreeg de drie rode lampjes) en m'n broer is al aan z'n derde Xbox 360 (eerste kreeg de drie rode lampjes en de tweede starte pas op nadat de DVD drive een aantal keren achter elkaar open en dicht gedaan werd).
    Ik ben dus van mening dat het alleen maar goed is dat Microsoft denkt om de Xbox 360 hardware matig aan te pakken gezien er nu duidelijk te veel warmte problemen zijn met de huidige Xbox 360.
    Overigens doen de Xbox 360 van en m'n broer het nu perfect.

16. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ook niet. En bij ons word het in de winter lekker warmer zonder dat we de kachel aan hoeven te doen:p

17. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor deze uitleg! Ik zat wel weer even te twijfelen toen ik las dat de xbox360 een nieuwe processor kreeg maar nu weet ik het weer zeker, in de zomer heb ik een xbox360 }:]

18. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het zelf haast niet beter kunnen uitleggen......helemaal mee eens

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar stom dat ze nu pas met nieuwe dingen komen. En dan komt het ook nog eens volgend jaar. Ik vind het maar slordig van MS.

20. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk heb je daar wel gelijk in maar dat komt omdat ze gerushd hebben..

Deel Deze Pagina