Xbox 360 krijgt volgend jaar nieuwe processor

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door No_Name, 22 apr 2006.

1. Bountyspot

Bountyspot Just for Fun

Leuk Bevonden:
    0
    Hm vind het wel weer jammer dat er wat nieuws komt. Het klinkt dan net of die van ons nu dus niet optimaal zou zijn? Maar ach het werk nog allemaal :D

2. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op mensen..! Dit is gewoon een ander productieproces dat uiteindelijk een product oplevert met dezelfde prestaties als de huidige processor. Ze wisselen ook wel eens van merk DVD speler.

Kortom: waar maakt iedereen zich druk om?!

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hebben ze dat niet moeten doen... Liever dat dan dit.

4. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    heb je gelijk in ja...blijkbaar geeft M$ meer om de centjes en hun eer dan de belangen van consument maarh toch wel goed dat ze zo'n service hebben want anders waren veel xboxjes al op de vuilnis beland

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de verbertering van chips zal blijven komen .. ms heeft niet gerushed hoor ... maar de techniek zal elk jaar verbeteren ... ook sony zal elk jaar nieuwe spullen in zijn ps3 zetten ... maar de specs zullen het zelfde blijven ... dus met je console kan je nog jaren mee :)

6. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel jammer dat er warmteproblemen voordoen. ik heb er zelf geen last van. Ik heb hem zo'n twee a drie maand en nog geen vastloper gehad. Misschien in de zomer wel, maar dat zie ik dan wel. Ik voel een beetje genaaid door ms omdat ik eigenlijk wel jammer vind dat ze niet meteen een goede console in de winkels hebben liggen. Maarja voor het zelfde geld krijg ik er helemaal geen problemen mee.

Wat ik ook jammer vind is dat sommige spellen blijkbaar een patch nodig hebben. Ook een beetje slordig. Maar daar gaat het hier niet over.

Ik vind wel als je het geld hebt kun je er best één kopen. Nog een paar maanden en dan komen de echte next gen spellen wel (Prey bijvoorbeeld).
    Kun je al mooi een jaar spelen en hoef je niet op de nieuwe cpu te wachten.

7. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel jammer dat er warmteproblemen voordoen. ik heb er zelf geen last van. Ik heb hem zo'n twee a drie maand en nog geen vastloper gehad. Misschien in de zomer wel, maar dat zie ik dan wel. Ik voel een beetje genaaid door ms omdat ik eigenlijk wel jammer vind dat ze niet meteen een goede console in de winkels hebben liggen. Maarja voor het zelfde geld krijg ik er helemaal geen problemen mee.

Wat ik ook jammer vind is dat sommige spellen blijkbaar een patch nodig hebben. Ook een beetje slordig. Maar daar gaat het hier niet over.

Ik vind wel als je het geld hebt kun je er best één kopen. Nog een paar maanden en dan komen de echte next gen spellen wel (Prey bijvoorbeeld).

8. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0

9. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk en weet bijna wel zeker dat fardo gelijk heeft. Zijn wel erg lullig zijn als de nieuwe cpu sneller zal zijn. Kunnen wij de spellen in een later stadium zeker niet vloeiend meer spelen. Nee, dat lijkt me onzin.

En tuurlijk voeren ze elk jaar verbeteringen door. En met elke keer maar wachten op verbeteringen kom je ook niet verder. Dan kun je het beste nog 6 jaar wachten op de xbox 3 dan heb je zeker wat.

Een beetje informeren naar wat het beste bij je past, hoeveel geld je wilt uitgeven en wat je van een console verwacht. Als je dan zeker weet wat je wilt hebben kun je het net zo goed aanschaffen.

10. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ooh shit heb mijn beriocht een paar keer te veel verzonden, computer haperde een beetje. Sorry |:-

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er is geen warmte probleem .. :eek:... ik heb nergens last van .. het enige voordeel is dat de xbox 360 zuiniger is qua energie gebruik

wees blij dat ze kunnen patchen .. want games zonder hdd kunnen ze niet patchen en zitten vol bugs (denk aan ps2 en gamecube games)

Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    mij maakt het allemaal niet zo erg uit. ik heb zelf ook geen last van een of ander warmte probleem. misschien komt dat warmteprobleem bij zommige mensen wel door de plek waar ze hun 360 neerzetten. in een tv meubel met weinig ruimte bijvoorbeeld

13. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen problemen gehad met mijn xbox 360, maar het is natuurlijk wel goed om te horen dat de nieuwe processor geen effect zal hebben op de grafische kracht, want anders zou ik toch wel boos worden, maar aan de andere kant: dan heb ik wel al een jaartje kunnen gamen op de xbox 360.

14. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen wel zien wat de toekomst brengt. Maar is het niet zo dat de psone ook sneller was dan de psx. Weet het niet zeker hoor. Kon je wel de zelfde spellen op spelen. Maar volgens mij scheelde het wel in laadtijd. Herstel me als ik het verkeerd heb.

15. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Laadtijden zijn goed, kan je even wat drinken achter overslaan :cool:

Maar als de processor sneller zou worden merk je dat toch alleen maar in de laadtijden en wat maakt die 1 - 2 secs nou uit, als je nu een xbox360 koopt ( wat ik ga doen ) of over een jaar, dan heb ik heb liever nu dan heb je er al een jaar plezier van gehad!

16. CASGANO

CASGANO Avengers

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn idee

17. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Microsoft: 360 CPU Change Won't Affect Performance
    >> With the report last week that Microsoft would manufacture the CPU using 65-nm SOI instead of the current 90nm some sites went on to say the CPU would run faster. Microsoft has now officially confirmed the CPU change won't improve the performance.
    From next-gen.biz:
    http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EEuypluElAbKbwTodK.php

18. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, dus uiteindelijk zal het vooral MicroSoft helpen... maar hoe zit het nu met de warmte problemen... gaat die nieuwe CPU dat probleem tegen of niet?

19. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De prijzen van de 360 zullen wel dalen. Zo kunnen ze er meer verkopen ten opzichte van de ps3. Met spellen verdienen ze het wel terug. Ik weet bijna wel zeker dat de xbox360 altijd goedkoper blijft dan ps3.

20. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0

nee hoor mijn idee. :+

Deel Deze Pagina