1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 : License Transfer

Discussie in 'Games' gestart door Mr Xen0, 23 mrt 2010.

  1. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankzij Microsoft is het geweldige License Transfer mogelijk. Maar aangezien er nog geen thread voor was en het een behoorlijk diepgaande vraag is dacht ik, laat ik er maar een topic over maken.

    Ik wil misschien de License Transfer methode gebruiken voor mijn nieuwe console zodat ik offline ook van mijn DLC kan genieten. Maar, wat nou als ik op mijn oude console dan weer nieuwe DLC download, wordt die dan daar weer aan gebonden?

    Hopelijk kan iemand mij wat meer duidelijkheid geven.
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dingen gedownload op je Xbox worden met 2 dingen gesigneerd. Het account waarmee het item gedownload is, en het systeem waar het item gedownload is. Deze moeten alletwee overeenkomen wil jij je DLC offline gebruiken.

    Klopt één van de twee niet, is verificatie over Xbox Live nodig om het item te kunnen gebruiken.
     
  3. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Daarbij komt dat Lincenses overzetten, slechts 1 keer per jaar mogelijk is.
     
  4. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dat had ik al begrepen maar dit maakt het net even wat compacter.

    Ja, dat had ik ook al gelezen, maar dat is opzich geen probleem aangezien ik maar een bepaald aantal dingen offline wil hebben als DLC voor in de vakantie. ^^
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja, maar de oude content is dan gebonden aan de nieuwe console. Als meerdere mensen gebruik maken van je oude console (familie, etc. als jij niet thuis bent) Kunnen zij geen gebruik maken van deze content. (tenzij jij ingelogd bent). Je nieuwe xbox moet wel on-line zijn om licenties over te kunnen zetten. De DLC's moet je opnieuw downloaden om het aan deze console te laten "Binden" als ze al op de console staan dan is het opnieuw downloaden een kwestie van seconden. Je kan het beste je download historie gebruiken om dit te doen.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2010

Deel Deze Pagina