1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live Achievements

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bj0rNL, 11 dec 2005.

  1. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt erop dat je ook kan cheaten met achievements, tenminste ik zag bij een gast dat hij na 3 dagen de career-mode had beëindigd (15 jaar!!!) . Of het is een junk, of je kan wedstrijden simuleren of hij cheat. Want hij had toendertijd ook achievements voor andere spellen.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Niet iedereen is slecht in games hoor.
    En niet iedereen die goed is, cheat.

    En over welke career mode heb je het eigenlijk?
    Als je iets duidelijk wilt maken, wees dan zelf ook duidelijk.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  3. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel vreemd systeem eigenlijk als die Gamerscore vooral gebasseerd is op achievements en niet op bijvoorbeeld je ranking in online games.

    En dat terwijl op Xbox.com (nl) staat: Gamerscore: dit is een getal dat je prestaties en vaardigheden aangeeft in alle Xbox 360 games die je online of offline speelt. Met een snelle blik op de gamerscore weet je meteen hoe taai die gamer is.

    Ik hoop maar dat ze dat nog gaan verbeteren dan, anders heeft die hele gamerscore weinig zin... Laat ze achievements en online rankings scheiden. Dan kan je aan de ene kant zien hoe goed je bent met het behalen van achievements en aan de andere kant kan je zien hoe goed je in bijvoorbeeld online battles of races bent (om dat laatste draait het toch lijkt mij...).

    Die reputatie vindt ik verder wel grappig... komt er op neer hoe aardig, fair en goed anderen jou vinden. Maar verder is ie eigenlijk overbodig.

    Kortom, volgens mij nog wat werk aan de winkel voor Microsoft!

    Maar ik ga (als het goed is) vanaf morgen testen hoe het in de praktijk werkt :)
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  4. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de achievements ook leuk om te halen,je haalt echt het maximale uit een spel en dat vind ik erg goed gedaan van microsoft:D
     
  5. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die achievements ook leuk om te halen, maar het gaat er hier om of je gamerscore weergeeft hoe goed je bent. Aangezien alles nu op een hoop wordt gegooid, waarbij het lijkt of tot nu toe alleen de achievements meetellen (baseer me hierbij op reacties op het forum, heb dit zelf nog niet kunnen testen, vanaf morgen waarschijnlijk). Vandaar dat ik zeg: laten ze 2 scores maken: een voor achievements en een voor online gaming tegen andere gamers. :)
     
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zie je punt niet hoor :confused:
    Vind het wel best zo: Gamerpuntjes om te vergelijken wie meer vrije tijd heeft, reputatie om te zien of mensen je liev vinden en het gebruikelijke scorebord in het spel om te zien hoe goed je bent...
     
  7. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry, maar het was Madden.
     
  8. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar dacht ik ook nog aan... daar heb jij dus weer een punt :)
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    achievements geven je echt een drang om door te gamen :9
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb .. Alleen jammer dat ik zo weinig tijd heb ... en het is jammer dat je geen gamerpoints krijgt voor het kijken naar tv via de mce :cool:
     
  11. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan iemand mij vertellen wat de Secret Achievements zijn in Condemned. Heb hem gister uitgespeeld en wil nu voor de 2e keer beginnen als ik weet wat die achievements zijn, zodat ik weet waar ik op moet letten. PM me maar of zet ze tussen [ spoiler ] ... [ /spoiler ] zonder de spaties. En ik dacht ook, ik ga het niet vragen, maar ik heb nu heel het spel uitgespeeld en heb nog geen geheime achievemnt gekregen en ook geen tips in het spel wat het zou kunnen zijn.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  13. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
  14. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    secret achievements bestaan niet ;) ... dat zijn achievements die jij nog niet gehaald hebt ... en dus voor jou niet zichtbaar zijn...
     
  16. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Idd, kwam er ook achter toen jullie het zeiden. Bedankt voor de link iig. Maar ik heb nu nog 1 vraag: Stel ik heb nu 19 metal pieces verzameld en speel hem uit. Bij 20 metal pieces krijg je een achievement. Krijg ik een achievement als ik een new game start en er dan 1 vind die ik de eerste keer nog niet gevonden had. Of begint hij weer opnieuw met tellen ? En stel ik had in 1 level 5 birds gevonden, en vind er later weer 5 maar wel 1tje die ik eerst nog niet had, dan telt het zeker niet ?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee je moet ze afzonderlijk vinden .. dus niet dezelfde
     
  18. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zie ik op de 360 bij mijn gamercard "online status" enkel plaatjes van een cup met een slotje erop en geen plaatjes van games die ik speel heeft dat ook met achievements te maken??
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt hem op privacy staan neem ik aan ... wat is je gamertag? Kan ik even kijken :eek:
     
  20. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Gollem NL

    privacy setting staan zo dat iedereen alles kan zien, zie zelf alleen niks...
     

Deel Deze Pagina