Mja alleen me gamertag staat nu ook op mijn MU en alle savegames zijn verloren? Had ze niet echt dus kan 't niet echt weten EDIT// Maar me profiel die op me HDD stond is nu wel corrupt, misschien als je je account recoverd dat je account een andere "ID" krijgt waardoor je savegames niet meer geldig kunnen zijn
Jeb bij een recovery ... of kopier slag krijgt je oude profiel een no/go vlag ... dus dan kan je die niet meer gebruiken
Aghja gelukkig dat het maar een dummy account was Maarja terug ontopic... Wat zijn volgens jullie de makkelijkste games om alle achievements te halen, denk echter zelf: - King Kong - Call of Duty 2 - Need for Speed: Most Wanted - Amped 3 - Tony Hawk American's Wasteland - Kameo
Absoluut PGR. Daar is totaal niets moeilijks aan (behalve die met een bug....) CoD vind ik bij vlagen nog wel pittig
Jeb zelf ik heb 1000 gamer point gescoored met King Kong ... dus vrij makkelijk ... Kameo is ook niet zo erg moeilijk ...
Hmm dan heb je ook nog die bagger sport games - NBA 2K6 - Madden NFL 06 - NHL 2K6 Zijn er vast nog een paar maar wil ik niet weten
Ik heb Kameo nu uitgespeelt heb dan niet alle Achievements maar die hoef ik ook niet. Nu heb ik dat spel een paar dagen geleden gekocht en ik kan hem omruilen als ik wil. Ik denk dat ik voor Tony Hawk AM ga. Maar zijn daar ook leuke/makkelijke/moelijk Achievements voor te halen? Ik ken het spel heel goed want ik HAD hem ook op de Xbox 1 alleen had hem omgeruilt, niet om dat ik hem niet leuk vond maar meer om dat ik hem gewoon een ander spel toen better vond.
Amped 3 lijkt me ook wel pittig. Volgens mij was die ijshockey game echt heel makkelijk. Je moet binnen 1 min scoren op Hard enzo :{
fifa 06 rtwc is heel gemakklijk om alle archievement binnen te halen binnen 1 dag of msh 2 heb je de 1000 punten binnen
Ben nu bezig met Tony hawk je kunt in totaal 1000 punten halen! De Archivements die je moet halen daar zitten heeeeeeeeeele moeilijke tussen maar ook makkelijke je hebt er in totaal iets van 50 archivments!
Ik heb met condemned 46 of 47 achievements van de 50!! Maar daar ga ik het mee laten, ik kan echt niets meer vinden, nu maar verder gaan met call of duty2 op vetaran...