Juist een cluster van 3 black purls bij hexic gemaakt . Maar ik ben stom geweest, ik had een veel hogere score kunnen gehad hebben, als ik een tijd gewacht had en verder bloemen,... had zitten maken,maar ik wilde die achievement, en dus heb ik geen risico genomen...
Ik vind het verschil qua achievements zo groot, soms is het echt erg simpel, soms moet je er heel veel voor doen (2 x op een arcadekast klikken - PGR 3 een heel spel uitspelen CoD2 ) Dat vind ik jammer, maar omdat je makkelijk kan vergelijken vind ik het toch een super systeem
Mooi kan er tegenwoordig ook gecheat worden met je gamerscore. Hier heeft iemand een beetje raar lopen doen met zijn gamerscore.
WaZaa? Is dit zeker een cheat? Ik denk dat het gewoon een foutje is ofso. Althans, het is ook geen logisch getal. Ik denk niet dat deze persoon dat express heeft gedaan, maar zijn plaatje is ook GRIJS. Hoort dat?
Op het forum van xbox.com zegt iemand dat het zo moet: Lijkt me vreemd dat dit zal werken, hoop dat het niet zo makkelijk gaat dan gaan al die trieste mensen het ook doen.
Ahhh, Bejeweld is onmogelijk! Voor 10 punten moet je GVD 10.000 minuten spelen, en er is maar één iemand die de 'endless mode' achievement heeft gehaald. Eén iemand! De andere achievements zijn ook godse moeilijk.
Hmm niet zeuren, Bank Shot Billiards is ook echt niet tedoen . Of euh...ik kan het niet Ik heb er nog maar 5 Gamerscore mee gescoord. Whoehoe zonet CoD2 uitgespeeld op Veteraan, dat tikt lekker aan want ik had de game ook nog niet uitgespeeld. 60 + 150 + 200 = 410 Gamerscore erbij. Maargoed, die gamerscore voegen wel wat toe want anders had ik echt nooit CoD2 op Veteraan gedaan..damn
Had precies hetzelfde. Zou nooit Cod2 op veteran zijn gaan spelen zonder die achievements. Dus toch geprobeerd en de game bleek nog veel gaver ook op veteran. Die achievements motiveren echt om door te gaan.
OMG Ik heb net de Pooh bah achievement gehaald bij hexic. Dat betekent dat ik zes black pearls in een cirkel heb kunnen plaatsen. Ik heb nu een score van ongeveer 2.1 miljoen en sta 266 op de leaderboards!! Ik heb nu alle achievements van hexic gehaald.
Ik voel me nu zo machtig. Echt een fantastische feature van microsoft. Echter niet zo machtig als de gast die eerste staat. Heb geen zin om 400 flowers te gaan maken...
kijk dit is dus een stomme glitch van microsoft voor de achievements : Bron : Xboxscene.com nu maar hopen dat er een patch komt