Ik zag gister dat er iemand was die 35 Black Pearls had. Hij staat op de 6e plaats ongeveer. Best knap, aangezien je geen cluster of flower met black pearls mag maken, want dan heb je 'gewonnen'. 35 is sowieso vrij bizar veel. Ik ben op weg naar een flower van Black Pearls, maar het lukt me nog niet. Ik heb nu 1x 6 black Pearls gehad, maar voordat ik er een flower van kon maken, kwam er een bom die ik niet weg kon werken.
Misschien dat het hier al ergens staat, maar kan je met de demo's van arcadegames ook achievements halen?
heet die gast niet 'B'. Hij heeft namelijk een foto daarvan gemaakt. 35 black pearls op een scherm, dat was echt ziek om te zien.f
Yep, ik zag in zijn profiel dat het iemand is van inside bij Microsoft. Maar ik vind het knap hoor. Sowieso al om 35 BlackPearls te maken, en dan ook nog eens er voor zorgen dat er geen clusters van komen. Zeker gezien het Hexic veld uit 85 zeshoekjes bestaat. Edit, de foto die je bedoelt
online proffecional wordt je ook zo volges mij, 50 potjes online, en 3 keer achterelkaar winnen in solo career online, dat moet niet zo moeilijk zijn, ik denk dat de moeilijkste bij pgr is die ene dat je: "Become a heroe", dat je wordt uitgezonden op de heroe channel, de rest is stukken makkelijker
Become a hero is ontzetten makkelijk gewoon veel spelen die 50 potjes online is best pittig maar die Style bade is nog wel het moeilijkst
Nou, ik was in mijn allereerste Online potje al een Gotham Hero, niet bepaald moeilijk dus. zeker 1/10e van de online carreer potjes worden 'uitgezonden' op Gotham TV. De meest moeilijke van PGR3 is de Platinum Champion.
Ik heb 1 achievement niet gekregen.. die toch wel een dikke 200 G waard is... het betreft de War Hardend achievement... en ik heb echt geen zin om nogmaals de hele singleplayer op veteran uit te spelen.... het was echt te frustrerend Image: je ziet onderaan ook 12 of 13
punt 1: waarom gebruik je Internet explorer en niet Firefox punt 2: kan het niet gewoon zijn dat het later alsnog wordt bijgewerkt (kleine vertraging duss..)
punt 1: Ik weet niet eens wat firefox is.. wel een internet browser.. maar ik weet niet wat het verschil is .. ben nou eenmaal opgegroeit met Internet Explorer Punt 2: als je kijkt naar waneer ik de laatste Veteran missie... is ( en blijft) het wel een erg lange vertraging Edit\ laatste veteran missie te vinden op die site he, niet op het plaatje edit 2 \ ik zie dat er niet eens een datum bij staat... domdomdom... maar het was nog in 2005
ach ja, t is een beetje offtopic maar ik zal er toch maar even op reageren (t is anders zo onbeleefd he ) Ik ben daar "verbaasd" over omdat FF veel beter is dan IE (ook nog eens veiliger), het zegt al genoeg dat micro$oft bij IE 7 firefox bijna letterlijk heeft gekopieerd. Trouwens bijna iedereen die ik ken gebruikt firefox (mss komt dat doordat ik het bij iedereen zelf heb voorgeinstalleerd... ) maar ik weet dat niet iedereen het hiermee eens is (de mensen die ook maar IETS van pc's afweten wel ), maar lijkt me slim als we (ik) hier niet verder over gaan, anders komt een modje langs en geeft ons (mij) straf?
Geen idee, nog nooit gemaakt. Als je vervolgens met 6 Black Pearls een ster maakt, krijg je ook weer een Achievement.
Jep, heb ff de bovenstaande plaatje gebruikt van deze pagina. had geen zin om me paint kunsten te tonen De standaard, die je altijd kunt doen. Dit kan je doen met een sterretje. Als je 6 sterretjes om een blokje hebt, krijg je de black-pearle. Wat je kan doen met dat ding wat je krijgt naar 6 blackpearles om een blokje hebt weet ik niet, zover ben ik nog niet gekomen Nog maar 110 hexic archievement points