1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Algemeen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Roberto, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar staat dan dat je je GT MOET koppelen? Volgens mij was dat een optie om het zo te doen, je kan 100% er van uitgaan dat je ook gewoon je CC gegevens kan invoeren en dat je dan je GT weer terug krijgt...
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jeps, toen ik MS belde, die Xbox lijn.
    Kreeg ik dat antwoord :). En helemaal NIETS gehoord over de manier van MSN koppelen.
    Maar FARDO zegt dat dat zeker is, dus dat zal dan wel!
    Ik heb in elk geval, CC dus, een probleem zal het niet worden. Is namelijk zo ingevoerd.
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Fardo's woord is niet heilig, hij kan het net zo goed fout hebben. Of net zo goed goed hebben. Alleen ben ik er vol overtuigd van dat MSN niet noodzakkelijk is om je GT terug te krijgen.:)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heeft Major Nelson verteld in een van zijn pod cast ... je GT moet gekoppeld zijn op de xbox.com site voor een soepele overgang .. met je cc gegevens is nog nie bevestigd ... alle nieuwe accoubts moeten gekoppeld zijn aan een .net pasport

    NB ik geloof Major Nelson (xbox live director) en ik wil er best een xbox 360 op zetten ..

    spel tip 10
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Het klopt inderdaad dat hij het heeft gezegd, maar dat je alleen via je msn account je GT terug krijgt... lijkt me niet de eerste beste keus. Maar dit is iets waar je beter geen tijd aan kan besteden totdat de 360 uit komt :)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Op zich is het de makkelijkste keuze .. credit card is omslachtig ...zoals ik het begrepen heb .. van meerdere sites kan je straks allleen maar je account ophalen met je .net account en kan je dus gemakkelijk bij een vriend je live account gebruiken ... omdat je alleen maar hoeft in te loggen
     
  7. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had nog een vraagje ik heb 2 accounts op 1 msn account. Eentje zeg ik op voordat de 360 in mijn huis staat maar kan ik de andere moeiteloos overzetten?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  9. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    kan niet w8ten om live te gaan op de 360.
    welk spel is een aanraader voor live bij release?
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsie met de release uitkomt, Perfect Dark Zero :)
    Mja das mijn mening en tis en blijft een kwestie van smaak....Dead or Alive 4 via Live heb ik ook ontzettend veel zin in en het zijn 2 totaal verschillende spellen ;)
     
  11. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enig idee hoe lang de ethernet kabel is die je erbij krijgt??
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    een paar meter niet lang ... en van mij hadden ze die weg mogen laten
     
  13. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, nog een vraagje: Ik wil later natuurlijk ook heel graag xbox live, maar ik heb niet zo'n 'pc-kast' maar een laptop. En als ik op mijn laptop een DSL verbinding heb kan ik dan ook gewoon op xbox live? (geen idee hoe het werkt daarom! :eek: )
     
  14. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand die de exacte meters weet wil getallen fardo feiten!! haha
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm dan moet je of een router hebben ... of een switch tussen je verbinding zetten en je internet gaan delen ... ik heb eigenlijk wat meer info nodig hoe je je laptop nu verbind en wat je up en download snelheden zijn
     
  16. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem morgen waarschijnlijk kopen :+ Maar het ging er eigenlijks vooral om; als je een laptop hebt, kan je dan ook gewoon xbox live spelen, of maakt dat helemaal niet uit?
    Ps, hopelijk is het duidelijk :)
    (Misschien vandaag nog reageren misschien, omdat ik hem morgen dan ga kopen)
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2005
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja je kan gewoon op live spelen ... maar dan wil ik nog steeds weten hoe je je laptop aansluit ... via usb, utp of draadloos
     
  18. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou sorry, daar kan ik nu nog geen antwoord op geven. Dat zal nog wel even duren, eerst moet ik maar eens de xbox360 hebben, dan kan ik er pas meer over vertellen.
    Maakt dit ook uit dan? Is het ene sneller of beter dan de andere??
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Leuke achtergrond... :)

    Dit is een interresante hands-on. Hij zegt op het laatst dat als je de 360 koopt ZONDER game(s) je zelf uren kan vermaken, en dan geloof ik graag na al die dashboard video's. :)
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2005
  20. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    3 Mtr
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina