1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Algemeen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Roberto, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelwithsoul

Angelwithsoul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of iemand dit al gevraagd heeft... Maar, Mijn internet (kabel) loopt via een E-tech router... Kan de 360 ook via een router online?... Ik vraag dit want als ik internet op mijn PC wil dan moet ik de router op mijn PC instellen... Doet de 360 dit automatisch mischien?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tuurlijk dat is de beste manier .. gaat allemaal automatisch .. anders help ik wel :)

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je je huidige XBL Gamerstag bij X360 Live veranderen?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Kost dat geld?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  7. Angelwithsoul

Angelwithsoul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi... Weer 1 ding waar ik me geen zorgen over hoef te maken... Als er problemen zijn dan kom ik er nog wel op terug rond die tijd... Maar ik neem van je aan dat alles goed zal verlopen :)

8. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook 2 pc's en me xbox op die router staan, dat werkt perfect!!

9. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag 4 november 2005 | Bij de PlayStation 3 zal Sony gebruik maken van een open architectuur. Dit houd in dat ontwikkelaars of uitgevers er zelf voor moeten zorgen dat de consument online kan. Sony zal naar verwachting wel de randapparatuur leveren die nodig is voor het online spelen.

Phil Harrison, woordvoerder van Sony, gaf aan dat ondanks dat hij de online service van Microsoft geslaagd vond Sony niet met een dergelijke online service wil komen. Harrison zegt dat het netwerk in grote lijnen vergelijkbaar zal zijn met het online netwerk van de PlayStation 2.

Bron officieel playstation magizine

10. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    nu er xbox live silver en gold komt, verdwijnt dan de normale "live" ( wat we nu dus hebben ) dan ook.? gezien je hier geen creditcard nodig hebt kan je dan ook met de xbox1 zonder creditcard op xbox live gold?

alvast bedankt,

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die servers blijven nog wel ff up.. fardo had laatst een precieze datum geloof ik. Blijven up, zelfde regels.

12. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Zal denk ik via hetzelfde netwerk gaan, zou me daar geen zorgen over maken.

13. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    VOlgens mij gaat je huidige Xbox Live abo gewoon over naar de Xbox360.. Daarom hebben we laatst een dag zonder Xbox Live moeten doen.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad. Die update was ervoor om Live klaar te stomen voor de 360.

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Ik heb dus gehoord dat je je met 360 Live altijd je naam van je gamertag kan veranderen. Als ik nu mijn huidige account overzet, kan ik 'm dan op de 360 veranderen of moet ik een nieuwe starters kit kopen?

2. En als ik nu ook met m'n 360 account op de Xbox 1 wil spelen, dan moet ik hem dus recoveren, maar telkens als ik n'n naam verander op de 360, moet ik hem dus opnieuw recoveren?

Ik vind het systeem van naamveranderen wel leuk, maar het heeft ook een nadeel: op een gegeven moment weet je niet meer wie wie is. Nu is dat beter geregeld..

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    deze kan je overzetten en dan veranderen

Nee, je hoeft niet te recoverren ... en je kan nu ook gewoon inloggen met je e-mail adres

het werkt het zelfde als je msn naam ... de meeste mensen veranderen hun naam niet dagelijks

17. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar bij MSN Messenger is het zo dat je een naam én een e-mail adres hebt. Als je een andere naam ziet, kun je altijd het e-mail adres checken wie het is. Nu is dat niet zo met Live. Het enige wat behouden blijft is de reputatie.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    tja... daar heb je een punt ... maar ik denk dat het motto vaker gaat veranderen dan de naam :)

19. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me afvroeg: stel je internet ligt een dagje of wat langer plat, maar je gamed wel gewoon lekker door. Upload je xbox 360 dan automatisch alle opgeslagen gegevens naar je gamercard (wat betreft achievements en dergelijke) en eventueel naar scoreboards (wat nu bijv. niet is)?? Ik kan bijvoorbeeld de 2-3 weken niet online, maar ik zal wel PGR3 helemaal grijs spelen, maarja, het zou een beetje lullig zijn als ik in de tussentijd hele goeie tijden rijdt, maar het dan weer niet geupload wordt na die tijd en dus ook mn gamerscore en voorderingen in het spel niet op mn gamercard zet. Iemand die dit weet??

20. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff een vraagie ik weet niet of hij al gesteld maar het gaat over de friendlist. Nu zit ik steeds te kutten om dat me friendlist vol zit. word de friendlist ook groter gemaakt met de 360 live bijvoorbeeld dat er 200 man nu in je friendlist kan krijgen dat zou wel erg prettig zijn:) .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina