1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Algemeen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Roberto, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel helpen maar ik heb er nog niets van gehoord.

2. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    hey,
    ik was een beetje in de war, omdat een paar gasten die ik ken zeiden dat je nog steeds een cc nodig hebben om live te nemen op de 360. maar ik dacht dat het ook met prepaid kaarten ging werken, dus ik ging zoeken en kwam hier --> http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=75360

en daar lees ik:

Code:
    Daarnaast heb je nog wel een [B][I]pre-paid kaart nodig (soort credit card)[/I][/B] of een credit card
    ik dacht altijd bij een pre-paid kaart aan zo'n kaartje van een mobieltje ofzo, niet aan een soort cc.

dus hoe werkt zo'n kaart?, waar kan je die gaan hale als het zo ver is?

alvast bedankt

3. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen praat wel leuk en aardig over xbox life maar inderdaad dit sort vragen zijn wel belangerijk. en ik heb het al eerder gevraagd maar doe het toch nog maar 1 keer! Hier 2 vragen!

VRAAG 1: Heb ik aan 250 uploadsnelheid en 750 downloadsnelheid genoeg om xbox life te kunnen spelen?

VRAAG 2: Kun je als je miderjarig bent toch op eigen houtje een XBOX life account aan maken en van alle online mogelijkheden gebruik maken??

PLease bevestig deze vragen en laat mij niet meer ongerust zijn. Alvast bedankt!_O_ _O_ :'-(

4. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    kun je er ook even eenheden bij zetten. dat maakt het wat makkelijker.
    check het anders op speedtest.nl

5. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen praat wel leuk en aardig over xbox life maar inderdaad dit sort vragen zijn wel belangerijk. en ik heb het al eerder gevraagd maar doe het toch nog maar 1 keer! Hier 2 vragen!

VRAAG 1: Heb ik aan 250 (15) uploadsnelheid en 750 (65) downloadsnelheid genoeg om xbox life te kunnen spelen?
    (De specs 250 en 750 gaan in december in. Het is nu 128 en 500. maar nu geeft hij 65 en 15 aan.)

VRAAG 2: Kun je als je miderjarig bent toch op eigen houtje een XBOX life account aan maken en van alle online mogelijkheden gebruik maken??

PLease bevestig deze vragen en laat mij niet meer ongerust zijn. Alvast bedankt!

6. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal los van de laatste posts, maar ik zag dat jullie het over de Headset hadden, ik heb de Halo 2 headset en die is echt....O-)
    mijn vraag nu... kan die nou ook op de Xbox 360? =O

7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Zet even de eenheid achter. Ik vermoed dat je megabit bedoelt?
    250 Mbit upload is niet al te veel, met die download moet je het redden.

2. Jaha.. je kan een Live account nemen. Vroeger kon dat niet, omdat je een CC nodig had, en daarvoor moest je 18 jaar of ouder zijn. Nu hoeft dat niet meer. Het is niet Life maar Live.. wezenlijk verschil.

Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  8. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok vraag 2 is opgelost! Dank je maar nu vraag 1: Het zijn voor de Download Kbit/s en voor upload kbit/s (Byte)

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Stasko je bent hier volgens mij net nieuw.
    Mensen hebben een beetje tijd nodig om te antwoorden. En als ze het zelf niet weten om het op te zoeken. 10 keer vragen heeft vrij weinig nut.
    Dus wacht gewoon rustig tot er iemand antwoord heeft gegeven. Bepaalde mensen hier hebber overal super veel verstand van en beantwoorden ze. Vaak zijn dit moderators maar aangezien er heel veel topics zijn en er overal duizenden vragen moeten beantwoorden. Duurt dit soms even.]
    Lees voor meer informatie de FAQ door: http://forum.xboxworld.nl/faq.php

PS: het spijt mij zeer maar ik kan vraag 1 van je niet beantwoorden.

10. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
  11. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok vraag 2 is opgelost! Dank je maar nu vraag 1: Het zijn voor de Download Kbit/s en voor upload kbit/s (Byte)

(Sorry maar volgens mij ben jij ook vrij nieuw! Ik? Ik vraag gewoon een vraag ! Ik vind dat dat moet kunnen dus als iemand het anwoord weet? Alvast heel erg bedankt)

12. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Na een recent antwoord in een ander topic

13. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier de resultaten van speedtest.nl

Download
    Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 64.6 KByte/sec
    (=517 kbps)
    Upload
    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 14.2 KByte/sec
    (=114 kbps)

O ja in december (Zoals ik al had vertelt) Word down 750 kbps en up 250 kbps. Dus zal de speedtest en sneller zijn

14. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk zo zijn we er toch weer uit gekomen met zijn allen.
    Je kunt op live als minder jarige en met je down en upload zit ook wel goed.

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    512 kb per seconde download en 128 kb upload is voldoende. Maar dit staat allemaal al in deze thread. EN hoe sneller hoe beter...:):D

PS: ja ik ben vrij nieuw probeer alleen te helpen je hoeft niet te luisteren...

reactie op post beneden mij: Tis hier tog altijd gezellig :D
    Mijn gegevens staan ergens terug pff zou k niet meer weten maar t was wel genoeg:).

16. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok laten we het gezelig houden! Maar inderdaad eind goed al goed! En mij internet word met 1 december verhoogd!! GRATIS. Dus laat xbox life maar komen!! Enne wat voor een verbinding hebben julie eigenlijk?*) O-) O-) O-) O-)

17. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Download snelheid: 400.0Kbyte/s (3.1Mbit/s)
    Upload snelheid: 96.0Kbyte/s (768.0Kbit/s)

Alsjeblieft

18. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ja,,, daar ga ik niet overheen.

19. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik bedoelde KByte/sec :+

Ik heb: 166.9 KByte/sec
    (=1335 kbps) Down
    51.4 KByte/sec
    (=411 kbps) Up.

Ik kan zo prima, spelen, ook goed hosten. In principe is bijna elke breedband aansluiting geschikt voor Live.. alleen meer is altijd beter, dan hebben de andere ook geen last van jou.

20. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Resultaten van http://www.speedtest.nl
    (Overgenomen op Fri Nov 11 2005 om 00:37:33 UTC+0100)

Download : 471.7 KByte/sec (=3774 kbps)
    Upload : 118.7 KByte/sec (=950 kbps)
    Connection : 183.0 Conn/min
    Ping test Nederland : 10.0 ms

Boeiend verder ofzo..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina