1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Algemeen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Roberto, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

WOW... snel antwoord :D nou top dat het geen probs gaat opleveren...

laatste vraag dan... stel ik ga bij @home weg met deze breedband verbinding en ga bijv ADSL nemen (sneller?!) is er dan wel een kans dat het anders werkt met IP settings? of ook gewoon easy as pie (IP automatic)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het gaat gewoon makkelijk ... adsl hoeft niet sneller te zijn ... adsl is snel als je naast een adsl punt woont ... stel je woont in een gehucht dan kan je snelheden ook tegen vallen

3. titan1980

Leuk Bevonden:
    33

Nou het lijkt mijn vragenuurtje wel....

Ik heb enige tijd geleden mijn Live Account gekoppeld aan mijn MSN. Ik kan dus zien wie van van friends online zijn etc. Ik ben dus ingelogged met Mail adres en passwoord. Goed mijn broertje wil dit nu ook doen zodat hij straks ook lekker zijn bestaande LIVE account over kan zetten voor 360.

Hij probeerde net dus een Gamercard aan te maken, hij kan probleemloos inloggen met zijn mail en passwoord maar als hij dan zijn gamertag invoerd (BigKabuto) dan komt er een melding dat die naam al geregistreerd staat... Is dit nu vette pech voor hem, of kan hij gewoon een nieuwe gamertag daar invoeren om gebruik te maken van x360 live ?!

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Waarsschijnlijk heeft hij een andere .net adres gebruikt ... e-mail adres voor registratie ... kijk even naar zijn account settings ..credit card info ... noteer alles ... en koppel de gamercard op nieuw ... lukt dit niet dan moet hij deze recoverren als de xbox 360 er is ... noteer dan ook alle info van de cc info (naw en e-mail gegeven moeten allemal exact overgenomen worden)

5. titan1980

Leuk Bevonden:
    33

net geprobeerd, In het dashboard gekeken naar zijn settings en hij is onder een hotmail adres geregistreerd op live.Als we dit adres invoeren om een gamercard te maken en dan met gamertag "BigKabuto" dan komt de melding dat die er al is. Hij heeft toen dus een nieuwe tag ingevoerd en is dus nu op die naam geregged. Hij kan nu dus niets meer beginnen in mijn ogen want hij kan de gamercard niet veranderen van naam :confused:

Het blijft gewoon erg vreemd, hij voert alles goed in en dan de melding dat zijn gamertag al bestaat?! :{

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is echt heel raar ja, net zoals Titan zei....ik ging naar

Xbox.nl
    aanmelden
    Ik gebruik het email adres waar ik mee geregistreerd sta op Live
    ik vul een paar vragen in en na een tijdje stond er
    vul 'een' gamertag in, dus ik doe "BigKabuto" en staat er " deze gamertrag bestaat al, hier wat andere mogelijkheden voorje naam "

Toen heb ik een andere gamertag ingevoerd (Moonwalker2006) en dat ben ik nu,,maar dat is niet de bedoeling dacht ik...raar dit.

7. Wat vervelend dat je zonder credit card kunt liven. Nu krijgen we nog meer jonge kutkinderen met van die hoge piepstemmetjes, die cynisme niet begrijpen en slecht tegen hun verlies kunnen :mad:

8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Dat ben jij toch ook :9

9. :+
    Ja, maar als ik verlies roep ik met ene mannelijek stem: Suck cock and die! Die kinderen roepen steeds maar: Nee, bah, ik verlies, of iets van crazy frog......

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Gôh, dat is volwassen :{

Als men dat gaat zeggen geef ik meestal bad feedback .... je zit dan dus in no time met een slechte reputatie ... 1x tegen jou spelen en daarna kom ik je nooit meer tegen

Ik vind crazy frog niet zo irritant ... je moet trouwens 18 zijn om je te kunnen registreren op live of een ouder moet je toestemming geven ;)

De Pubers zijn pas irri

11. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je het toch vervelend vind dan zet je toch de headset uit...???:eek:

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind chatten niet erg ... maar het gedrag van pubers en mensen die nutteloos posten irriteert me. Een game is fun als je iedereen met respect behandeld en niet als je als een kind gedraagd

13. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook zwaar irritant om tegen amerikanen te spelen zij komen meteen met de volgende zin.
    Shut up you Frenchies waarna ze allemaal volledig in een scheurliggen :confused:.

14. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    In elk land hebje relaxte mensen en teringlijers zitten...

15. Kaan

Kaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yup helemaal mee eens plazz. maar klopt het nu dat je bij de premium kit 1 maand gratis xbox live gold krijgt ??

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat is nog steeds onduidelijk ... op de kit zelf staat deze trial er niet bij ... maar op de website was het wel vermeld ... wat het nu is weet ik niet ... afwachten dus

17. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Vandaar dat die Reputatie sterren en zone's zo prettig zijn :)!
    Straks kom je gewoon alleen maar relaxte mensen tegen, aangezien de eikeltjes die in de PRO zone komen, er binnen de korste keren, uit geschupt zijn.
    Althans, als het systeem goed werkt.

Idd, ben nu wel benieuwd of er One Month trial ofzo in zit.
    Ik hoopte juist, op wat MarketPlace Punten.

18. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn oude account nog die word op 27 nov verlengt.)I Pr0ximus I
    Dus die hou ik maar heb ik nog wat mensen in mijn lijst.

19. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    krijg je ook een one month free live kaartje bij als je 360 koopt .,??

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje (ik ben niet zo technisch vandaar)

Ik wil bij m'n Xbox 360 LIVE Gold.
    Wij hebben hier beneden een PC staan met een modem.
    Mijn Xbox 360 kan ik dan aansluiten op dat modem, maar dan kon je geloof ik óf alleen op de PC, óf alleen op de 360...

Dan zou ik dus een router kunnen kopen, dan kunnen bijvoorbeeld m'n ouders op de PC en ik op LIVE (Gold)

Zeg ik dit goed? Zijn er nog dingen die ik hier niet opnoem. Ik wil iig gewoon lekker kunnen gamen op LIVE terwijl m'n ouders ook op de PC zouden kunnen.
    (we hebben geen netwerk thuis en als provider Wanadoo)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina