1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Algemeen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Roberto, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @meneer stefan ... een router is iddd de beste oplossing

nog steeds onduidelijk (afwachten) ... op de site staat ja .. maar op de doos staat nee ... dus ik denk het niet

2. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik heb vandaag gebeld met de gratis helpdesk van Microsoft en er werd mij verteld dat je je helemaal niet hoeft aan te melden op xbox.nl om je al bestaande LIVE account om te zetten naar een 360 account. De beste man vertelde mij dat je gewoon ff in je Xbox dashboard en dan in Account Managment daar al je gegevens ff van moet opschrijven. Die voer je vervolgens in het dashboard van je x360 en klaar is kees.

Het zou ook niet best wezen, ik kan nog steeds niet mijn broers gamertag gebruiken om aan zijn mail te koppelen, maar dat is ook alleen maar nodig als je een gamercard nu alvast wilt aanmaken.

Dus voor diegenen onder ons die net als ik problemen heeft om zich aan te melden met zijn/haar Gamertag..wees gerust je kunt straks gewoon al je een 360 hebt... LIVE"n.. gewoon ff al je gegevens invoeren en klaar.. aldus Microsoft*)

3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Zo kan het ook, maar via de xbox.com manier is handiger.

En vaak weten de mensen bij de help-desk echt HELEMAAL NIKS!!! Uit eigen ervaring spreek ik, Ik kan daar beter gaan werken, weet meer dan hen. :9

4. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Als je straks Xbox Live wilt en je hebt het nu nog niet kan je bij de meeste winkels nu nog een Xbox Live set voor 30 euro halen, scheelt toch weer. De Golf gaat straks 60 euro kosten en normaal Live wordt omgezet naar Gold.

Mijn abo loopt nog tot April volgend jaar maar ik zit er aan te denken om deze alvast met een jaar te verlengen.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt echter voor deze oude kaartjes wel een Credit Card nodig!

6. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe groot is de friends list op 360 live? Op de huidige XboxLive is die vrienden lijst zo vol!?

7. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Edit/ dubbel post sorry

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Niet bekend ... vermoedelijk 100-150 man

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als je je Gamertag wilt veranderen dan kan dat, maar het kost wel geld! Dus mensen zullen niet elke dag hun gamertag veranderen... Je gamer tag evranderen kost je 800 gamerpoints = 8 euro!

10. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    hmmm .. krijg je een paar gratis gamerpoints als je op xbox live 360 komt? of moetje dan echt die gamerpoints kopen in winkel of op live?

11. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    wat looooooooooool maar valt nog mee om te veranderen 8 euro is niet zoveel!

Die gamerpoint liggen toch vanaf dag 1 in de winkel ?

12. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar voor de rest klopt het wel wat ik allemaal zei?

Dus als ik gewoon LIVE (Gold) wil zonder poespas, dan koop ik gewoon zo'n LIVE Gold-ding, plus een router?

(misschien een domme vraag, maar ik ben niet zo technisch :9 )

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Help gevraagd:
    Ik ben nu me gamertag aan het maken maar hij vraagt om me console serial number???? hoe kom ik hieraan ik heb me console niet eens:mad: voor de rest is t wel gelukt geloof ik.

PS: ik vraag dit niet bij Gamertag want die ligt nogal stil vandaar.

edit/ gelukt laat maar:)

Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  14. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet noodzaakelijk om in te vullen :eek:

15. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je skippen

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nee klopt t was al gelukt je moest t alleen skippen. :) maar nog een vraagje nou kan iedereen je mail en je telefoon nummer zien. Btje vaag tog is prive:D

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    MS points kan je met je credit card kopen of in de winkel ... Als je een jaar live koopt krijg je er volgens mij ook 200 MS points bij. Met de ms points moet je straks de premium content kopen

@meneer stefan .. jeb dat is het enige wat je nodig hebt

18. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb gehoord dat je door de Single Player van een spel, of hoog op de ranglijst van live te komen, ook MS Points kan krijgen.. Is dit waar? Of kan je de MS Points alleen kopen in de winkel en krijgen bij een Starter Kit?

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Dat zou wel tof zijn, want dan gaat men, prestatie gericht spelen.

Ook hoop ik dat de mensen DIE al Xbox Live Gold hebben, WÉL MS punten krijgen.
    Anders krijgen alleen de mensen die het straks NIEUW kopen alleen voordeel.
    En wij, als TROUWE Xbox Live'rs krijgen dan niets....

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee, dat is niet waar... Je bent in de war met je Gamerscore

Het kan wel zijn dat je MS points krijgt als je een georganisseerd toernooi wint (maar dat is speculatie)

Huidige live gamers krijgen nog geen MS points ... moet je maar een nieuwe starter kopen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina