1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Algemeen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Roberto, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als je TV kijkt via je xbox 360 kan je inderdaad met vrienden praten, maar voor TV kijken op je xbox 360 heb je XP MCE nodig... dus in dit geval is het antwoord "nee, dat kan niet. Tenzij je XP MCE hebt met een geschikte tuner kaart"... ik kan het dus wel (tijdens een ander spel kan je wel met iemand anders praten)

Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  2. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Pestkop:{

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mja of je laat je xbox lekker aanstaan terwijl je je TV op een andere zender zet _O_ ;)

4. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    oei die doet pijn fardo dat moet je toe geven ;)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @toxic ... zie mijn reactie :+

Mjah ... stel dat er een spannend moment is en je wilt plassen en je hebt dorst ... druk ik op pauze ... ga plassen en pak daarna mijn Guinness... start de film weer .. en skip de Becam reclames

Tikkie terug Pimmy :+

Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  6. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

hoe kom je eigenlijks aan XP MCE ???

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kopen in de winkel ... samen met de benodigde hardware is een aparte operating system ... ik heb de mijne gekocht voor 210 euro inclusief dual tuner

8. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, dan laat ik m lekker aanstaan. en zap ik naar een andere zender, en dan is t geen probleem. Ook is t lekker dat je wel met elkaar kan praten als je verschillende games speelt, zonder dat je er W XP MCE voor nodig heb.

Moet ik dit geheel trouwens zien als een soort teamspeak? waarbij je met meerdere mensen in een channel zit?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik weet niet of je kan praten tijdens een Live sessie als je een match speelt... maar als je een off-line game speelt dan kan je dus met elkaar praten

10. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    COPIE VAN MIJN BERICHT AAN MICROSOFT>>>

Hallo,

Ik heb een vraag.

Wat is het verschil tussen bijvoorbeeld battlefield 2: MC voor de xbox of de xbox 360?

Het lijkt mij dat de versie voor de 360 scherpere beelden bevat en eventueel andere extra's bevat.

Komen er dan uberhaupt emulators voor Battlefield 2: MC voor de xbox zodat hij op de xbox 360 gespeeld kan worden? Zelfde geldt voor Need for Speed most wanted, e.d.

of zul je games die dubbel uitkomen op de console waar ze voor uitkomen moeten blijven spelen?

Vr gr. Peter

[Daarvoor heb ik namelijk nog een vraag aan jullie gesteld over het werkend blijven van de gamertag op je xbox 1 als je hem recoverd naar je xbox 360, en hoe je dit eventueel door middel van kopieren kunt doen. Dit lijkt me ook behoorlijk handig voor savegames van spellen waar je behoorlijk ver in bent gekomen. lijkt mij dus handig om een backwards compatible memory transfer mogelijk te maken.]

EINDE BERICHT AAN MICROSOFT<<<<<

Weet iemand het antwoord voordat microsoft op mijn mail reageert, of wil iemand er over discussieren?

Neem nou Forza Motorsport, een game waarvan uberhaupt de je gesavede profiel niet naar een memory card gekopieerd kan worden. Forza zal iemand niet gauw opnieuw op zijn xbox 360 gaan uitspelen (lijkt mij?), daarom lijkt het mij extreem belangrijk dat je account op je xbox 1 bruikbaar blijft, of dat je alle savegames zou moeten kunnen transferren.

ik heb al een usb stick aansluiting in mijn controller die werkt, maarja als de xbox en de 360 van een ander bestandssysteem gebruik maken, dan heb ik er niet zoveel aan.

sowieso heb ik tot nu toe begrepen dat de USB poorten op de xbox360 read-only worden en er dus niks naartoe geschreven kan worden, okey prima maar dan wil ik wel dat de savegames van de xbox 1 gelezen en gekopieerd kunnen worden....

hoe denken jullie hierover...

mijn belang is gefocussed op de bruikbaarheid van xboxlive op de originele xboxen gezien ik er 2 van heb en graag met vrienden met zn allen bij mij op live wil, en dan kunnen ze met oude spellen hun 360 thuis laten en bij mij op hun xbox komen spelen..

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heb je de thread al door gelezen?

Je gamertag is 100% compatible met Xbox 360 en Xbox. Als je inlogt op de xbox dan word je uitgelogd op de xbox 360 ... log je daarna in op je xbox 360 ... dan word je weer uitgelogd op je xbox (net als bij msn)

Verder heb ik je vragen beantwoord in de gesloten thread .. wat snap je niet van die antwoorden?

De nieuwe games die op de xbox 360 gaan verschijnen en op de xbox zullen waarschijnlijk niet B/C worden

Xbox Vs Xbox 360 kan alleen als het een BC xbox game is (zoals Halo 2)
    Andere spellen kunnen niet vs gespeeld worden, omdat de code anders is voor o.a. xbox live om je stats in de gamercard op te slaan ... Tevens is het ene spel geoptimaliseerd voor de Xbox ... en de andere voor de Xbox 360 dus minder laadtijd etc.

Game save data / gamertags etc kunnen niet overgezet worden ... omdat de Xbox 360 mogelijk een beveiligings lek dan heeft

Je gamertag kan je recoverren met je .net password (registreren op xbox.com) of straks met je credit card gegevens ...

Laatst bewerkt: 18 nov 2005
  12. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    Juist Fardo met die laatste zin sla je de spijker op zn kop, heb jij al eens een GT die op de ene xbox 1 stond geprobeerd te recoveren op een tweede xbox 1?

niet zeker, want dan weet je ook dat degene op GT op de eerste xbox onbruikbaar wordt... dit hebben ze gedaan met het oog op verkoop en diefstal.. dat jij door het recoveren van je GT de vorige versies waar die ook staan, onbruikbaar kan maken... hetzelfde gebeurt als je ook maar bij 1 van alle locaties waar je gamertag staat de passcode veranderd.... dan worden alle andere "versies" automatisch onbruikbaar en wordt niet gewoon de passcode daar ook veranderd...

en ik wil hem dus juist bruikbaar op de xbox 1 laten en bruikbaar naar de xbox 360 overzetten....

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja maar dat was vroeger ... bij de cboc 360 recover je je gamertag niet meer, maar log je in!

Dus je kan gewoon met je gamertag op xbox 1 blijven spelen, zonder dat je hem opnieuw moet recoverren ... daarom moet je voor xbox 360 Live geregistreerd zijn op Live ... want dan is je gamertag gekoppeld aan je .net account (snap je het)?

xbox 1 en de xbox 360 zijn beide te gebruiken (als je op de xbox 360 aanlogt)... hoef je dus niet op je xbox je account weer te recoverren (er is over nagedacht)

en ja ik heb wel eens account recovery gebruikt ..(ik ben niets voor niets live guru ;))

account recovery bestaad niet meer op de xbox 360 .. je kan alleen nog maar inlogge ;)

14. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    haha dus feitelijk zouden ze als ze mijn .net passpoort hacken, en daar mijn gegevens vandaan halen, op mijn Gamertag kunnen inloggen??

lijkt mij een slechte beveiliging... doe mij die CC registratie maar

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm ja en nee ... want ze moet ook je gamertag weten ;) ... en verder kan je je .net ww goed beveiligen ... en bij fraude de helpdesk bellen ..

Tevens hebben niet alle europeanen een credit card ... en ook credit cards zijn te hacken

16. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    hihi kijk maar op bungie.net of xbox.com in de forums... of zelfs hier bij iemands profiel....GT en .net paashaaspoort..

ik vindt het maar apart.... overal dan maar het vinkje email adress weergeven uitzetten??

maar je hebt wel gelijk ik denk dat het gemiddelde .net passpoort veiliger is dan een cc nummer...

EDIT//sorry zie net dat ze hier ook een nuttig email systeem hebben..

17. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je dan een hotmail adres hebben om op xbox live te kunnen?

Ben benieuwd of ik 2 december persee zo'n kaart moet kopen in winkel of me gewoon via de Xbox hier kan aanmelden voor Gold Live

18. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

enkele dagen terug vertelde je me toch ook dat het mogelijk was om mijn broertjes GT te kunnen recoveren op de 360??! Hij kan zoals je weet dus NIET zijn GT koppelen aan zijn .net passport omdat zijn GT al in gebruik was :confused:

Hoe zit het nou dan, kan hij straks gewoon op zijn 360 inloggen voor zijn LIVE GT met zijn CC gegevens? En nog belangrijker, als hij dit doet KAN hij dan nog op LIVE op xbox1?!

Ik vraag dit omdat je net meld dat de 360 niet meer kan recoveren maar alleen inloggen:confused:

19. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    jah en dat inloggen, zoals fardo dat uitlegd, doet niets met de originele xbox gt die op de xbox 1 stond..

ze blijven dan dus bijde bruikbaar, zonder dat je over en weer hoeft te recoveren

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    bellen met de service desk van ms!!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina