1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Algemeen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Roberto, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nog steeds vreemd vindt is de Market Place van de 360. Als ik het goed begrijp kan je daar alleen dingen aanschaffen met punten. Die punten kan je weer kopen met een soort van prepaid systeem. Alleen waarom kan je dat niet gewoon doen met de creditcard waarmee je nu al een L!ve abonnement betaald?

Nu ben je dus verplicht om voor ongeveer € 20,- punten te kopen die je misschien niet allemaal gebruikt. Commercieel gezien heel slim maar waarom kan je geen punten kopen met je creditcard, zo veel makkelijker.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    met je credit card kan je ook punten kopen .. maar idt is slim van ms ... want je houd altijd punten over .. dus koop je steeds meer... damm ik heb nog 20 punten over ... o maar dan koop ik wel iets van 100 ... dus ik koop nog 200 punten.... :)

3. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, die info kon ik dus nergens vinden op de officiële xbox site :)

4. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedereen heeft een CC en het nieuwe xbox live Gold-abonnement hoef je ook niet meer met een CC te betalen. Voor heel veel mensen is betalen CC juist veel moeilijker, omdat ze bijv. nog geen 18 zijn en dan mag je helemaal geen CC of omdat een CC geld kost.
    Persoonlijk denk ik dat je 25 euro wel opgeshopped krijgt. Er zijn namelijk echt veel dingen die je kan kopen met een 'prepaid kaart'.

edit// zie net dat je vraag al beantwoord was..:)

5. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik helemaal met je eens, was ook meer bedoeld voor degenen die nu al met een CC betalen. Voor degenen zonder CC is het natuurlijk ideaal :)

6. Kill_Machine

Kill_Machine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan zeker niet wachten tot ik op Xbox live zit op de360 *)

7. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik verleng nooit xbox live met de cc
    koop ik liever een starterskit
    heb je er weer een headset
    of net als nu voor 30 euro spel headset en 12 maanden live

8. xbox1991

xbox1991 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in 3 maanden kost het 30 euro
    en 1 jaar is 60 euro snap je

9. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    3 maanden kost volgens mij 20 euro hoor

10. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat microsoft nog wel zoals van ouds her actie gaat houden.
    In de trend van 1 jaar live plus 1 game ofzo.

11. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat MS wel regelmatig met acties gaat komen voor Silver dat je bijvoorbeeld een dag of weekend online kan spelen.. In de hoop dat mensen alsnog gold gaan aanschaffen.

12. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook online met me 360 moet dan alleen een router enzo hebben. ik weet alleen niet hoe dat allemaal werkt:mad:

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Plug 'n Play? (zo gaat dat bijna altijd...)

14. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de xbox 360 dan op me kamer staan. op zolder en internet is 1 verdieping lager. hoe kan je dan online?

15. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Draadloos...
    Ik heb alles op mijn kamer staan dus dan met draad. Als ik eens in de woonkamer wil gaan gamen, ga ik wel draadloos (ook verdieping lager).

16. xalvo

xalvo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewoon zoon draad door me huis lopen werkt perfect. en k heb um helemaal weg gewerkt dus zie je er niet meer zoveel van

17. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet er toch een router tussen ofzo? en van daaruit een kabel naar de zolder en die in de 360 doen?

18. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Enige dagen terug had ik al gemeld hier dat ik BigKabuto's gamertag niet kon koppelen aan zijn mail adres. Het is mij inmiddels gelukt om via een ander hotmail adres zijn GT te koppelen eraan. Ik dacht dat het nooit zou werken maar ben toen gaan kijken in zijn friendslist op xbox.nl en jahoor de hele lijst met friends staan erin. Ik neem aan dat hij nu helemaal voorbereid is voor 360 live :D

Oh ja, wat ik wel erg apart vond is dat ik ging kijken in mijn xbox dashboard en bij account managment zag dat mijn mail adres dat ik gekoppeld heb aan MSN/xbox.nl anders is. In mijn xbox staat er bij CreditCard bva@.... en dat mail adres is NIET gekoppeld aan mijn xbox.nl account. Raar want ook IK kan dus gewoon mijn friendslist inzien.

Nou ik denk dat wij er helemaal klaar voor zijn nu O-) _0/

19. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mr eey, xbox live gaat toch vanaf de 360 niet meer online met CC, het gaat nu toch met kraskaarten ofzo????

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Xbox Live gold kan je gaan betalen, met een CC, zoals je Xbox Live op de Xbox al betaalde.
    Aangezien niet iedereen een CC heeft, is er nu de mogelijkheid om idd met een soort Prepaid kaarten Xbox Live gold te nemen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina