Xbox 360 Live [Algemeen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Roberto, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, dat is wel relaxt^.^, want anders had ik geen xbox 360 genomen

2. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook precies de reden dat m$ dat gaat doen, Xbox Live! voor meer mensen toegankelijk maken.

Trouwens toen ik de 360 in het echt zag (de console zelf) vond ik em nog mooier dan ik em van de plaatjes al vond... raar maar waar...

3. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    yup en ziet er ook kleiner uit dan ik verwacht had.
    Hopelijk komen ze bij de scratch-kaarten al vanaf de launch want dan kan een kameraad (boss) van mij ook online en dan kan ik die ownen

4. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ze verkopen vanaf het begin die kaarten
    anders kan niemand op live
    die nog geen tijd te goed heeft van de xbox 1

5. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik nou ook.... ben benieuwd of ik veel forum bezoekers zal tegenkomen op Live...

6. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0

hopelijk niet te toegangkelijk, dat elke huisvader zijn 6 jarig zoontje even halo 2 matchmaking laat spelen....

volgens mij gaat dat systeem waarmee je kan aangeven wie je graag nog eens tegenkomt en wie niet behoorlijk overbelast raken....

piepstemmetjes, nOOOObs enz... of juist hele goeie spelers, waar je net van verloren hebt.... gaat nog heel leuk worden daar de database van bijhouden

7. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een aantal van die 'jaarkaartjes' liggen, dus vroeg ik me af of je deze 'oude' Xbox Live scratchkaarten ook nog kunt gebruiken om je Live account te verlengen op de Xbox360. Zou me niet meer dan logisch lijken, maar toch even het zekere voor het onzekere...

Laatst bewerkt: 21 nov 2005
  8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog even een vraagje, ik hoop dat iemand um snel kan beantwoorden :

Alle downloadable content voor Xbox games (bijvoorbeeld de extra maps van Halo 2) die ik nu op de harddisk van m'n Xbox heb staan, die moet ik straks natuurlijk weer opnieuw downloaden op de X360 aangezien je geen data kan overzetten ? En in het geval van content waar ik toendertijd voor betaald heb, ik mag aannemen dat ik dat nu gewoon weer opnieuw kan downloaden maar dan gratis ?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja

Ja en nee ... sommige zullen nog steeds pemium zijn en hier moet je weer voor betalen ... als je xbox stuk was gegaan had je ook alles op nieuw moeten kopen :eek:

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke, thx Fardo :)
    Maar de extra maps van Halo 2 zijn nu toch gratis als het goed is toch ?

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja die zijn nu gewoon gratis :)

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke das mooi, want das voor zover ik weet ook de enige premium content die ik toendertijd gedownload heb :9

13. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje:
    Stel ik koop op 2Dec een Halo 2 starters pakket met 3maand xbox live..
    kan ik die dan gewoon op de xbox 360 gebruiken ZONDER een Credit Card??

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee, dat kan niet ... de oude scratch kaarten werken alleen op de oude xbox. Je moet deze dan registreren op een oude xbox. Je hebt dan ook een cc nodig

15. Lightsaber

Lightsaber lightsaber

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je kan ook de oude scratch kaarten ( die je bij sommige games kreeg ) niet gebruiken om met de 360 ( zonder CC ) om op live te gaan?
    Een maat van me vroeg het net heb zelf ook nog twee van die kaarten thuis liggen maar nooit echt op gekeken volgens mij moet je dan een account aan maken met een CC ( op de oude xbox ) en DAN krijg je die drie of wat maanden gratis, maar weet het niet zeker.

Alvast bedankt

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan alleen de oude scratch kaarten gebruiken op de oude xbox... hier voor heb je wel een CC nodig. Als je je gamertag op een oude xbox registreerd is deze automatisch gold en heb je dus wel je 2 maanden gratis. (je kan daarna in het menu van de xbox 360 ... de cc verlengen uitschakelen)... Maar ik geloof dat die trials al verlopen zijn :eek:

17. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij hier vertellen hoe ik online kan? de xbox komt op mijn kamer (zolder) te staan. 1 verdieping lager staat de pc met internet verbinding. Hoe krijg ik dan internet op mijn kamer? wat heb ik daar voor nodig etc. dank u:)

18. Vond een leuk stukje over de Xbox360.

"Tuesday, 22 November 2005, 10:02 GMT

While most of the early buyers will be attracted to the photo-realistic graphics of the games, the Xbox 360 is more than just about games

Bill Gates has his eye on the living room
    The console can play music, display photos and show DVDs, signalling Microsoft's aim to make the 360 the heart of the entertainment system in the home.

"In the living room itself, Xbox 360 is our centerpiece and a product that redefines what goes on there," said Microsoft boss Bill Gates.

Mr Gates is looking to tie in Microsoft's online gaming service, Xbox Live, with its new online initiative called Windows Live.

Send us your comments
    Windows Live is designed to compete with similar online offerings from competitors such as Google and Yahoo.

"The PC and the Xbox are very complementary," said Mr Gates."

Binnenkort kunnen we dus ook gewoon lekker internetten op de Xbox360*)

Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2005
  19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dan moet je het stukje nog een keer lezen (het gaat namelijk over de volgende next-gen)

20. Nee Fardo, het gaat over de Xbox360..

Mr Gates is looking to tie in Microsoft's online gaming service, Xbox Live, with its new online initiative called Windows Live.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina