1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Algemeen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Roberto, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Kan nog wel maar idd niet meer nodig. Je kan net als een prepaid telefoon kaart. Gewoon een kraskaartje in de winkel kopen. Vervolgens code invoeren en spelen maarrrrrr.8)

Registreren kan je al doen op www.xbox.com je kan hier je gamecard aanmaken. Vanaf het moment dat je je xbox 360 hebt en je je xbox nummer doorgeeft. Kan je dus eigenlijk online. (wel kaartje kopen:))

2. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *kuch* ok, dus als ik het nu goed snap, geen CC meer nodig om op xbox 360 live te gaan, je koopt een kraskaart ( prepaidcard ) in de winkel voor zoveel maanden, je krast m open, je ziet de code, voert deze in, en klaar?

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Niet vergeten een gamecard aan te maken.!!! Zonder dat kan je niet online. Dit doe je op www.xbox.com Voor de rest heb je helemaal gelijk!:)

4. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik die gamecard aan maken dan?? moet ik dat nu meteen doen of wachten tot ik xbox 360 heb met live?

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan nu al!!! hier is een complete thread over momentje ik zoek m op voor je. maar je kan hem dus al aanmaken op www.xbox.com

Hier is de thread waar je alles op kan vinden http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=77051.
    Succes!

Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  6. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    huh.. maar ik heb geen gewone xbox heh met xbox live, xbox 360 word mijn eerste, moet ik dan die gamecard hier maken op internet of als ik met live bezig ben op de xbox 360?? want dit snap ik nog niet zo... leg anders wat meer uit

7. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ja gvd, dat wil ik dus doen maar ik krijg telkens een bericht van dat mn leeftijd niet goed is :mad:

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook geen gewone xbox xbox 360 werd ook mijn eerste. Je kan gewoon je gegevens al invullen. Lees ff die thread door die ik net gaf die kan je meer helpen dan ik daar staat echt alles in. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=77051.

@nickyb
    Hier staat alles in over hoe je je leeftijd kan verwijderen. (wel ff naar beneden scrollen) Alles staat hier heel goed en gedaitaleerd uitgelegt.
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=77051&page=4

9. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0

laat maar heb het al gefixed

10. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    maar MOET dit ook om online te gaan op xbox live?

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jah je hebt een gamercard nodig. Deze kan je straks wel aanmaken op je xbox360. Maar dan duurt het wel wat langer. En veel mensen vinden het ook leuk om alvast een gamercard aan te maken. Dan kan je straks ook snel beginnen.

(niet dat je er lang mee bezig bent or)

Op je gamercard staat zeg maar alle informatie. Over hoe lang je welk spel hebt gespeeld. Wie je online vrienden zijn. Welke kampioenschappen je in welk spel hebt gewonnen. maar ook je online naam een afbeelding. Je persoonlijke gegevens en nog veel meer!!:)

12. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    aah ok, d8 al :p, dan maak ik m wel op mijn xbox 360 ( DAMN, ben ook nog vandaag jarig :p 22 nov. en xbox 360 is in north america uitgekomen vandaag, lol ) IK KAN NIET W88 TOT IK LIVE KAN!! maar ja, het komt wel allemaal goed, xbox live kraskaart kopen, aansluiten op router, kraskaart invullen, gamecard maken etc etc. en spelen maar met PDZ op xbox live :D

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0

Ok GEFELICITEERD en van harte:). Succes dan nog met het aanmaken van je gamecard! En ik zie je wel online bij PDZ :);) Ben blij dat het allemaal goed komt:)

ps: is er iemand die wel kan wachten:9

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Gamercard word automatisch aangemaakt als je een account aanmaakt op de xbox 360 ... het is wel handig om een .net passport account te hebben ... maar ook die is nog niet belangrijk :)

15. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    als ik online ben met xbox live zal ik wel ff mijn username doorgeven hier op forum ;) zodat je weet wie ik dan ben als ik online ben, komt toch waarschijnlijk ghost in mijn naam, ( misschien ) mr dat hoor je dan nog wel ;)

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Huh?

Mailtje M$ vandaag gekregen

Moet je dat jaar verlenging ook betalen? :eek:

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha waar heb je net passport account dan nog voor nodig.?

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope die hoef je nog niet te betalen :)

@o w n e r bb - het account waar je mee registreert word omgezet in een .net account als het nog geen .net account is .. en je gamercard word dan gelijk aangemaakt

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dus: het account waarmee je je registreerd op je xbox 360 veranderd dan in een net account. EN als je die al hebt aangemaakt hoef je dat al niet meer te doen. ???

goh ik zou toch zweren dat ik het snapte. :mad:

20. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    tis ook erg verwarrend. Fardo legt het wel goed uit maar nog snap ik het niet helemaal. Ik heb iig wel dat ik nu mijn gt gekoppeld heb aan mijn .net. maar dat mail adres is anders dan wat er nu in mijn account managment staat in me xbox met LIVE. TOCH kan ik zien wie er in mijn friendslist staan dus ik neem aan dat het dan geen mallemoer uitmaakt? Nu de vraag nog, WELK mail adres moet ik nou straks invoeren op de 360... die van het .NET passport of die in mijn account settings staan op mijn xbox in LIVE :confused:

zucht.... als dat niet werkt, dan maar hopen dat je dmv je CC gegevens in te voeren je 360 herkent dat je al LIVE was op xbox en dat je hem dan zodoende kan omzetten in een GOLDO-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina