1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Algemeen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Roberto, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ut geld groeit me niet op de rug:'-(
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: :p

    Ik neem dus een paar weekjes na de release Live...
    Dan koop ik dus Live zélf, maar dan heb ik ook iets nodig wat Live aansluit met ons modem. Dan kan via de kabel of met een router.

    Ik heb gelezen dat je met een kabel, óf alleen op de 360, óf alleen op de PC kan, en dat je met een router tegelijk op beide kan. (wij hebben Wanadoo ADSL)

    Het zou dus het slimste/makkelijkste zijn om Live plus de speciaal gemaakte router voor de 360 te kopen? Omdat wij hier thuis wel op beide apparaten tegelijk willen kunnen...

    (misschien een n00bie vraag, maar ik ben gewoon niet zo technisch aangelegd :+ )
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    makkelijkste is een router (zie de router thread voor meer vragen) (alle routers zijn goed ..)
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar is het waar dat je met een kabel alleen meer op óf de 360, óf de PC kan?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee hangt van je abo af .. of je bedoelt een directe verbinding ... maar als ik jouw kennis in schat .. is het voor jou het beste een router te kopen .. Met 1 modem kan je maar met 1 machine on-line ... een router verdeeld de verbinding ... dus kan je met meerdere machines on-line
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, iig bedankt voor de info ;) Jammer alleen dat een router + Live bij mekaar al 140 euro is... :mad:
     
  7. BrokenTable

    BrokenTable ehh?

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was bij COD2 (of een andere shooter) het geval. Ik heb nergens gelezen dat dat bij alle games het geval zou zijn (zou ook wel een erge tegenvaller zijn)
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al 2 maanden bezig voor een nieuwe gamertag omdat Greek Timmos ook niet meer kan.
    Heb er aantal in mijn hoofd en eentje springt erbovenuit. Vrijdag dus activeren :)
     
  9. BrokenTable

    BrokenTable ehh?

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Via xbox.nl kun je een gamertag al vast zetten...


    In had onderstaande vragen in het algemente topic gesteld, maar zonder reaktie, misschien in dit topic meer succes:
    In PGR2 was het mogelijk om een guest mee te laten rijden via Live! Ik ga er maar vanuit dat het (hopelijk) in 3 ook weer mogelijk is, zo ja: kan de 2e speler dan ook een headset gebruiken? Zover ik me herinner kon dat bij 2 dacht ik niet.

    En is het mogelijk om een systemlink tussen en Xbox en een 360 op zetten met een BC-game?
     
  10. BrokenTable

    BrokenTable ehh?

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    dubbelpost verwijderd. Forum stond even vast.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  11. R E M I X

    R E M I X LektrokuteD

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand soms of dat bij perfect dark zero het geval is?
    Is het waar dat je de naam van je GT kunt veranderen als je je xbox live account overzet naar je 360?
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  12. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gamertag veranderen kan altijd, kost wel 8 euro.
     
  13. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Net op Xbox.nl een gameprofiel aangemaakt met de Gamertag die ik straks ga doen.
    Betekend dit dat ik straks als ik de Xbox 360 heb daar dezelfde gegevens dien in te vullen zoals xbox.nl ?
    Heb ik mijn gamertag nu gereserveerd?
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb een sitecom router. Wasa €30 en werkt perfect. IN 2 jaar nog geen problemen mee gehad en werkt met zowel ADSl als Kabel.
     
  15. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook een Sitecom router en werkt alles behalve perfect. Geregeld internet uitval, terwijl alles goed is geconfigureerd... :{
     
  16. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang zou die ethernet kabel zijn die je erbij krijgt...? En die sitecom router zag ik nu bij dixons staan voor 35 euri's... denk dat ik er toch ook maar aan moet geloven.. verdomme zeg... wordt van kwaad tot erger met me budget...
     
  17. Driesestig

    Driesestig Afc Ajax!!!

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, heb een vraagje.
    Kan je ook gamen via LIVE zonder gebruik te maken van het Matchmaking systeem. voorbeeld: Ik wil graag met 3 vrienden een potje PGR3 doen, ook als hun een ander level hebben dan mij. Is dit mogelijk???
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Deze vat ik niet helemaal?
    Je wilt gewoon op 1 tv met 3 vrienden PGR 3 spelen?

    Of wel iedereen thuis op zijn eigen Xbox 360 en dan gamen?
    Je vraag en voorbeeld zijn namelijk nog al wazig.

    In elk geval ZAL je Live moeten hebben, wil je tegen elkaar Racen op Iedereen zijn eigen Xbox 360 thuis.
    Daarbij hoef je niet persé Matchmaking te doen natuurlijk! :)
     
  19. Driesestig

    Driesestig Afc Ajax!!!

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry voor de formulering.
    IK bedoel via xboxlive, in 1 server met 3 van mijn vrienden(die ook op Live zitten).
    Maar kan ik dus die vrienden inviten om met mij te racen? zonder dat matchmaking zich er mee bemoeit?
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij bedoeld of je gewoon een custom game kan spelen met vrienden ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina