1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Algemeen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Roberto, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zit er nou een headset bij dit pack? Je krijgt toch al standaard een headset bij de 360. Of is dit bedoeld voor mensen met een core versie?
     
  2. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    dat pakketje voor 20 dollar roelt!! 3 maanden!! dat is goedkoper als nu. 15 euri is veel meer dan 20 dollar
     
  3. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zien waarneer je account 'afloopt' op het dashboard onder xbox live en dan iets van payment.

    @supahmaster:
    Ik denk dat die 20 dollar wel 20 of meer euries worden. De overheid weet namelijk overal altijd belasting op te heffen, dus ook op deze kaartjes denk ik. Het zou me niet verbazen als het 19% zou zijn.
     
  4. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    blam de regering! Revolutie!! de Xbox Revolution :D

    P.S. Waar is Che Guevara?
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Hmz, wel een misverstand.
    Ik denk dat veel mensen de 360 kopen met 'silver' en dan denken dat ze in het weekend online kunnen gamen. Dit zal dan zwaar tegenvallen...
     
  6. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    dat zal zeker tegenvallen.. ik d8 ook eerst dat je elk weekend gratis kon gamen en d8 ik geen gold te hoeven kopen omdat ik doordeweeks (bijna) nooit speel op m'n xbox.
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus je krijgt gewoon een xboxlive arcade game erbij:D Maar zoals ik het nu zie is het zo dat de mensen die over stappen op gold heel veel extra krijgen, terwijl de mensen die nu golg hebben bijna niks krijgen, ook geen marketplace points, En wat is die +1 Month free Subscription Card, is dat een extra maand gratis?
     
  8. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie packs, vind die marketplace points etc alleen niet zoveel toevoegen aan de hele XboxLive Experience
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2005
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Die 1 maand gratis is voor nieuwe leden (trial kaart) en ja de mensen die overstappen krijgen voor als nog niets extra's (of er is nog niets over bekend)

    Xbox live arcade zit standaard op de xbox 360 ... echter krijgen de mensen die zo'n abo aanschaffen een gratis arcade game ... je moet nog steeds games kopen

    De prijs is gelijk gebleven dus blijft de europese prijs ook gelijk (in Amerika is de belasting nog niet verekend in europa wel)
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2005
  10. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Ik moet mijn Xbox Live account opzegen voor 02-01-2006
     
  11. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Wrm eigelijk
     
  12. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net in juli mn account laten verlengen, d8 dat miscrosoft wel zo aardig was de gamers die live al hadden ook wat extra's te geven:mad::mad::mad:
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    We weten nog niet wat Microsoft voor bestaande leden gaan doen ... dat hebben ze NOG niet bekend gemaakt ... dus een beetje onzin om paniek te zaaien ... IN JE MAND! :D

    Mij account is geldig tot en met Juni 2007 ... dus ik heb nog even ... Ik vind mijn naam belangrijker dan de extra's
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    schopt draad omhoog ;) ... kan je de updates vinden :)
     
  15. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    20 euro is tog wel duur.. dan hou ik maar 4 euri zakgeld over elke 3 maanden.. maar tja.. ik kan ook voor me verjaardag me ouders vragen dat ik een jaar xbox 360 live wil als ik mijn xbox 360 heb :D
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat is de beste oplossing ... maar ja dat betekend dat je maar eens in 9 maanden 1 game kan kopen :eek: .. zoek een bijbaan ;)
     
  17. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    zeker wel goed dat je ook voortaan alleen een subscription kan kope
    scheelt tog een beetje
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    issie te jong voor
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoek een baan :D
    Ik verdien € 25 per week aan folders lopen 8)
    Ga dat ook doen :D
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Even een vraagje tussen door. Moet je live voor de 360 weer gaan betalen via een CC, of komen er alternatieven? Zag hier op xbw ergens een draadje met een speciale xbox live CC. Komt er zoiets of ben ik weer doomed?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina