1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Algemeen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Roberto, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hangt van het spel af. Bij Halo 2, als je een server maakt, kunnen alleen je vrienden en clanmaten jou joinen. Bij PGR 2 bijv. kan iedereen jou joinen.

    Meestal hoef je geen poorten te openen. De mensen die niet op de pc kunnen hosten, kunnen wel op de Xbox hosten. Tenminste, ik heb nooit poorten geopend en ik kan prima hosten op de Xbox. Niet iedereen kan mij joinen, maar of het dan aan mij ligt is nog maar de vraag...
     
  2. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    mm oke, ja want nu komen ze niet door die verrekte livebox heen (op de pc)

    we zullen zien, alvast bedankt voor jou antwoord
     
  3. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Wie kan mij even heel goed uitleggen wat ik allemaal nodig zou hebben om op xbox live te kunnen komen?
    Ik heb in de huiskamer een modem van @home, maar ik heb geen zin om allemaal kabels te trekken naar mijn kamer, nu zag ik een wireless adapter te koop is dit genoeg om op xbox live te kunnen komen, of heb ik dan meer nodig?
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    je moet dan nog een wirless router hebben (of misschien zit het al in je moden (kans is klein!)

    en een pc om hem te configureren (eenmalig!)

    o en ik hoorde een usb stick voor de software van de xbox lan adapter!????
     
  5. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een draadloos modem. en heb dus de wireless adaptor gekocht. inpluggen en je hebt verbinding. je hebt geen router nodig als je draadloos bent. je heb geen router nodig voor live. gewoon kabel van de modem direct in je xbox en gamen maar
     
  6. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Dus...een wireless router + die wireless adapter? pfff....dan praat je toch ook alweer snel van 150 euro in totaal ofzo?
    En het is niet mogelijk om dan zeg maar WEL gewoon snoeren te trekken naar boven voor me xbox?
     
  7. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel. gewoon regelrecht de kabel die nu naar je pc loopt. eruit halen en in je box stoppen
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    een draadloze modem is een modem + router in één ;)
     
  9. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ok vandaar dat dat bij mij dus altijd werkt:p
     
  10. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja maar goed dat is dus een klein probleempje van ik heb me xbox een etage hoger staan als waar de pc staat en de modem :confused: en beneden staat een niet zon fijne tv :)
     
  11. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat probleempje had ik ook. maar nu heb ik draadloos internet dus ik heb meteen een wireless network adaptor gekocht, en heb meteen geen draadjes meer.

    als ik jouw was zou ik gewoon een lang snoer kopen en dat mooi wegwerken
     
  12. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag heb een tiscali modem (met telefonie en 4 pc connecties) kan ik dus vrijdagnacht mijn 360 erin pluggen aan de achter kant en dan gewoon online?

    Probeer door de 55 pag. heen lezen maar veel te veel andere verhalen over routers en dergelijke, moet je dan ook nog bepaalde instellingen doen in je modem? of alleen plug and PLAY!!!!!!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja (jouw modem is een router) ... hangt van je provider af of je nog wat moet aanpassen ... maar ik ben morgen wel in de buurt om te helpen ..
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  14. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb geen flauw idee of dit hier ook bekend was.....met dit soort dingen ben ik een ubern00b.

    ik speel sinds gisteren op de 360 en ben uiteraard al op live aan het hakken geweest......cod2 is erg leuk.


    maar nu wat anders........
    oude games(zoals bekend van de lijst) speelt hij prima af,laadtijden lijken een stuk korter en het draait allemaal wat soepeler.
    alleen als je denkt met een 360 een potje forza te kunnen spelen tegen iemand met een gewone xbox dan gaat dat je niet lukken.
    xbox 360 live en gewoon xbox live hebben niks met elkaar te maken lijkt het wel.

    je kan elkaar niet eens uitnodigen om bv een chat op te starten.......vreemd vind ik dit want ik kan wel alles zien van iedereen,in welke game ze zitten enz enz.
    was dit al bekend en lul ik hier weer in de ruimte,of is dit nieuw?????
    ik wist het nog niet tot gisterenmiddag.
     
  15. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem dat wij hebben is dat wij geen 360 hebben dus kunnen wij daar nog niets vanaf weten.
     
  16. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb een 360...dus ook een probleem :+
     
  17. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Citaat:
    Origineel gepost door Opheodrys
    Hoe zit het eigenlijk met het "nieuwe" en het "oude" live?
    Ik haal een 360,maar een kameraad bv niet,kan ik dan ook tegen hem blijven gamen?
    Met andere woorden is en blijft live hetzelfde voor de 360 en de xbox of splitst het zich?
    Ik heb gezocht ,maar kon het nergens vinden...iemand?

    __________________


    Er komt inprincipe geen nieuwe L!ve. Er komt een nieuwe XBox met een nieuw dashboard. Voor de rest is gewoon hetzeflde!

    ----------------------

    MMmhh?...kan zijn dat het nog niet up and running is allemaal,hij is er tenslotte nog niet(in NL dan he),maar dit bedoelde ik dus eigenlijk met mijn vraag.
    Ben erg benieuwd wat het gaat worden allemaal op live
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    360 is al weken in nederland(bij sommige)en sinds gisteren ook bij mij.

    zoals het nu lijkt zijn het 2 compleet verschillende netwerken die alleen wat info delen zoals bv je friendslist.

    gamen met elkaar...de een op 360 en de ander op gewone xbox gaat tot op heden niet werken.
     
  19. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik help je graag van je probleem af als ik morgen mijn 360 niet krijg8)
     
  20. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    _O_ lol
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina