Xbox 360 Live [Algemeen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Roberto, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zonder router kan het niet nee.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moet bij @home inderdaad ICS of een router gebruiken
     
  3. gambit

    gambit Blizzard

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    IK gebruik al jaren Xbox Live op mijn oude Xbox zonder problemen met @HOME
    Gewoon via een directe verbinding.
    Het probleem bij de 360 is dat ik bij HostName mijn CC....-A niet kan invullen
    Je kunt alleen letters en cijfers invoeren en geen streepje die ik nodig heb voor mijn Hostname. Bij de Xbox kan dat wel.?!?!?!
     
  4. Bj0rNL

    Bj0rNL Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het aanmelden bij Xbox Live heb ik een foutje gemaakt met mijn e-mailadres. Ik heb niet mijn e-mailadres gebruikt, maar dat van iemand anders. Ik heb namelijk ingevuld : bjornl@planet.nl in plaats van bjornl1988@planet.nl. Het gekke is dat ik wel gewoon kan inloggen op Xbox.nl. Ik heb wel ergens een optie gevonden om mijn e-mailadres te veranderen: Accountbeheer >> Go to personal information. Voor het inloggen moet ik echter nog steeds het andere e-mailadres gebruiken en ik ben bang dat iemand nu dingen aan mijn account zou kunnen veranderen. Is het mogelijk dat ik mijn e-mailadres zou kunnen veranderen. Zo ja, waar dan?
     
  5. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    bij mij ging het overzetten supermakkelijk. Maar de grootste verrassing voor mij gisteren was de optie dat je tijdens het singleplayer spelen (PGR:cool: gewoon kan voice chatten! Dat is me vet!!! Ik wist niet eens dat dat zou kunnen. Ben je lekker een spel aan het uitspelen, kan je ondertussen beetje lullen enzo. Echt megavet!! Xbox Live is nu zo vet. Ook die pop-ups als iemand inlogt. mooi gedaan allemaal.
     
  6. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Idd, Xbox Live is er echt een hele stap vooruit op gegaan..
     
  7. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dat dan?

    Ik heb trouwens het idee dat mijn headset het niet doet :mad:
    Kan ook nergens dat ding testen volgens mij?
     
  8. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja Athene is inderdaad een beetje ver weg om bij iemand van het forum te testen... Is het niet een instelling bij je personal settings?
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in NL hoor *)
     
  10. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorry smiley vergeten ;)

    Maar kijk een bij de voice opties in je personal settings.
     
  11. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ ow gelukkig_O_ , werd al bang dat ik weer niet op live kon, kwacht al sinds live er is dat ik het ook eens kon hebbe.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond mijn eerste gesprek over L!ve nog redelijk slecht. Ik kon hem nauwelijks horen en zijn stem klonk ook heel anders.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Kan ook aan hem liggen.....

    Verbinding, of misschien praat hij heel onduidelijk?
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Via L!ve op de XBox was er nooit een probleem. Ook hoor ik bij PDZ vaak echoes en hoor ik mezelf praten. Lag heb ik nog niet gezien bij PDZ en ik heb toch al met 20 man op een host van iemand gespeeld.
     
  15. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey rikkel, weet je nog dat we een tijd geleden over dat ding (wireless netwerk adapter van de 360) gepraat hebben. In heerlen koste ie 34 euro en in maastricht 40 euro. Ik wilde hem gisteren gaan halen, bleek hij opeens 80 euro te kosten :confused: hoeveel kost hij nog bij de mediamarkt in Heerlen??
     
  16. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta op het punt Xbox Live om te zetten naar de 360, maar voordat ik dat doe nog even een
    belangrijke vraag:
    Ik weet dat je oude scratchkaarten eerst op de oude Xbox moet invoeren. Maar kun je nog oude scratchkaarten invoeren op de oude Xbox als je account is omgezet naar de 360? Heb er nu een
    ingevoerd en er staat nu: Annual: already paid for. Wat als ik er nu nog een invoer? (las dat dat kon), wat komt er dan te staan? Annual: 2x already paid for?

    Volgens mij kan dat laatste dus niet. M'n huidige account loopt nog tot februari 2006 en ik heb hem nu verlengt tot 2007. Maar volgens mij kan ik dan pas in februari 2006 weer een starterkit invoeren. Vandaar dat het van belang is of je dan nog kan verlengen via je oude Xbox als je 360 acoount als is geactiveerd. Het zou toch zonde zijn om een jaarkaartje Xbox Live weg te gooien...
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik neem aan van wel, maar dit moet dan wel gebeuren op de oude xbox met credit card
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb (misschien een domme :+) een vraag...

    Ik ben nu gebruik aan het maken van die ene maand gratis Live op de 360 en ik wil daarna m'n account verlengen met 12 maanden.

    Hoe verleng je dat? :D

    Het is toch dat gewoon zo'n ding in de winkel koopt voor €60, daar staat een nummer op, dan ga je naar "Recover Profile" en type je daar dat nummer in... toch?

    Iig, kan iemand me dat eventjes uitleggen?
    Alvast bedankt! :)
     
  19. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij het omzetten van mijn live account resette mijn xbox trwns gebeurde dat bij jullie ook?? Was al helemaal bang dat mijn xbox flipte, maar gelukkig werkte daarna alles normaal.
    Maar was dat bij een van jullie ook??
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je hoeft niet te verlengen dacht ik. Net voordat de maand om is krijg je een email. Daarin staat dat je account automatisch verlengd wordt als je niks doet :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina