1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Algemeen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Roberto, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zelfde hier, maar ik kon um ni eens fokking downloade.. stond: mislukt.. lekker is dit.

2. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb een vraag.

Had jaren lang wanadoo adsl. Nooit problemen gehad met xboxlive. Kon zo de kabel in de modem steken, en de xbox maakte meteen contact.

Nu zijn we overgestapt naar @home. Ik kan nu geen verbinding meer maken.
    Als ik de test draai loot hij bij DNS vast.

Welke gegevens moet ik allemaal bij de setting invoeren?

3. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een antwoord op mijn bovenstaande vraag?

4. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou bij www.home.nl kunnen kijken.Ik had voorheen ook @home en dat was ook heel irritant om telkens verbinding te krijgen.ADSL is daarin tegen ideaal omdat het zich zelf insteld.

5. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    anders bel je ff naar @Home, gaat stuk sneller

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat ik niet aangemeld word bij Xbox Live omdat mijn MTU te laag is (of was het nou te hoog:9).
    Is dit gewoon iets van mijn provider, of moet ik iets anders instellen? (heeft het hiervoor wel altijd goed gedaan...)

7. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou nu Xbox Live Silver moeten hebben maar ik heb nog steeds Gold. Ik had Live tot eind januari, maar ik heb vandaag nog steeds Gold. En bij account management staat er iets van billing date: 2/2008. Weet iemand wat dit betekent? Ik heb het dus wel van tevoren opgezegd via de helpdesk, dus het zou niet door moeten lopen.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    heb je een credit card ingevoerd? Dan heb je betaald met je credit card Als je hebt opgezegd bij de helpdesk direct de helpdesk bellen!

9. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Billing Date: 2/2007 (Ik neem aan dat je 2007 bedoelt en niet 2008 ) wil zeggen dat je abbo dan afloopt, dus vanaf 2 februari heb je Silver.

Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  10. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, er staat membe since 2/2007, end date 2/2008. Die 2 staat dus voor februari, niet voor de tweede. Het lijkt er dus op dat het toch gewoon is doorbetaald, terwijl ik gewoon heb opgezegd (ik gebruik een credit card ja). Moet ik maar weer bellen, want dan wil ik wel gewoon m'n geld terug.

Edit: Gebeld, en het is geregeld. Ze gaan het cancellen en het geld terugstorten. Er was dus inderdaad iets fout gegaan.

Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  11. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik was halverwege met een download (demo) maar toen ging ie oppeens super langzaam (en bleef op 43% steken) dus ik kapte er mee en ik wou de demo verwijderen(de helft dus) maar dat lukte niet.

Weet iemand wat ik moet doen?

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Je zult helemaal moeten stoppen met de demo downloaden, dan via memory het bestand moeten verwijderen. Dat zou moeten lukken. Start anders even opnieuw op.

13. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Van mijn vorige 360 (ongeveer jaar geleden) had ik op live nog een gamertag staan, maar omdat ik nu mijn nieuwe profiel wil gebruiken, met punten enz, heb ik een nieuw emailadres aangemaakt, speciaal voor live, en dus met mijn huidige account, aangemeld op live. Krijg ik dus melding dat ik gratis maand gold krijg omdat ik nieuwe gebruiker ben. Dat is toch raar? Kan je in principe steeds nieuwe account aanmaken zodat je weer een maand gratis hebt...
    Ze hebben nu dan wel 2keer mijn adresgegevens, dus misschien dat ze 't na een tijdje door zouden hebben..Maar ik had dit niet van Microsoft verwacht!

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dat kan maximaal 3x

15. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat? Opnieuw gamertag aanmaken op hetzelfde adres? Of dan 1maand gratis krijgen...?

16. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    allebij

17. AppieG60

AppieG60 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb problemen met het aanmaken van een nieuw account, ga voor het eerst live proberen maar er is een fout opgetreden en er staat als volgt:
    fouten met windows live ID.
    De xbox zegt dat die email adres van mij al in gebruik is dat kan toch niet? raar:

Xbox live is not currently available in the locale associated with this Windows Live ID. Please use a different Windows Live ID.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    we gaan hier verder: Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Je hebt denk ik inplaats van een punt "." een streepje geselecteerd "-" deze lijken op elkaar op een normale tv

Of check xbox.com en log daar in met je live id (maak nog geen gamertag aan, anders krijg je geen gratis maand live)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina