1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Algemeen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Roberto, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    $50,- = €40.30 tegenwoordsig met de koers die staat op 1.24 ;)

    Maargoed een jaar live is €69,99 en $69,99!

    Het pakket houd in:
    Alle Gold-Live eigenschappen
    Bankshot Billiards (Xbox Live Arcade game)
    Xbox 360 Headset
    $20 (U.S.) mail-in game rebate coupon good for any Xbox 360 game title(Dus waarschijnlijk €20,- korting in NL op je volgende game).
    200 Microsoft Punten voor gebruik op Xbox Live marktplaats!

    En ja een losse kaart kost dus €49,99
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2005
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja is al bekend zie 2 post van deze thread ;) ...
     
  3. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je die subscriptin code misschien in de US kopen en hier op een Pal xbox (360) invoeren voor een extra jaar xbox live? Me vader gaat nl. naar de states en kan denk ik eventueel wel zo een pak meenemen...
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat kan ... maar de verzend kosten komen er dan nog bij .. dus je bent vaak duurder uit ... als je vader naar de states gaat kan ie hem mee nemen ... games kan ie daar niet kopen ... controllers en dergelijke wel
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2005
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zoals ik hier al een keer zei, wil(de) ik mijn Xbox Live opzeggen. Aangezien ik mijn Xbox (zo goed al zeker) verkocht heb.
    Nu probeerde ik dat vandaag, maar er werd mij verteld dat alleen de Credit Card houder (mijn PA) dit mocht doen.
    Uiteindelijk maar goed ook, want ik bedacht mij het volgende:
    (aan jullie, om mij te vertellen of dit een goede idee is :) , en of het kan)

    Nu STAAT er een account op de Hardeschijf van mijn Xbox.
    Mystery X nl.
    Nu wil ik mijn xbox dus verkopen, en het liefst dus mijn Account verwijderen. Zodat hij niet op Mijn Account verder speelt.
    DE VRAAG: Kan ik mijn Xbox Account verwijderen OP mijn Xbox console. Zodat de gene die mijn Xbox opverkoopt, niet op MIJN xbox naam gaat gamen.
    En dan DAARNA, OP de Xbox 360 (zonder mijn Xboxlive NU op te zeggen) gewoon opnieuw invoeren met creditcard nummer enz. (dus zeg maar gewoon weer op mijn EIGEN abbo verder gaan)

    Oftwel, wanneer ik mijn account op mijn Xbox verwijder, gebeurt dit NIET in de database van Xbox Live zelf.
    En kan ik die gewoon recoveren op de Xbox 360?

    Snappen jullie het? :)

    Het is dan natuurlijk wel zo dat mijn Xbox Live nu 2 maanden niet gebruikt wordt, aangezien ik geen Xbox heb.
    Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Want het liefst houdt ik gewoon DIT account en LAUNCH ik hem weer op de Xbox 360 ( die ik dus gelijk met de LAUCH haal)
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2005
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    staat hier boven al uitgelegd :)

    je kan je xbox live account verwijderen van je hdd...
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft bevestigd prijzen Xbox-Live
    Door Migwel op 11-09-2005

    Microsoft heeft veel nieuwe feiten bekend gemaakt over de verschillende vormen en prijzen (!) van Xbox-Live op de Xbox 360. Er zullen om te beginnen niet 2, maar 3 verschillende vormen van Xbox-Live beschikbaar zijn. 1.

    Xbox-Live Silver:
    - Gratis bij elke Xbox 360
    - Mogelijkheid tot communicatie (voice & text)
    - Downloaden van patches trailers enz.
    - Toegang tot de Marktplaats
    - Online gaming is niet mogelijk

    2. Xbox-Live Gold:
    - $7,99 per maand, $19,99 per 3 maanden, $49,99 per jaar
    - Alle mogelijkheden van Xbox-Live Silver
    - Mogelijkheid tot online gaming en matchmaking

    3. Xbox-Live Premium Gold:
    - $39,99 per 3 maanden, $69,99 per jaar
    - Alle mogelijkheden van Xbox-Live Gold
    - Gratis Xbox-Live headset
    - Toegang tot Xbox-live Arcadegames (Joust + Bankshotbilliards)
    - Kortingscoupons voor games + punten voor de marktplaats

    Mensen die zich inschrijven voor 3 maanden Premium Gold krijgen een game-coupon t.w.v. $10,- en toegang tot Joust.
    Mensen die zich inschrijven voor een jaar Premium Gold krijgen een game-coupon t.w.v. $20,- en toegang tot Bankshotbilliards.

    Het gaat hier uiteindelijk dus alleen maar om de Amerikaanse prijzen, maar er wordt verwacht dat de Europeze prijzen nagenoeg hetzelfde zullen zijn.

    http://www.ownage.nl/news/8765/


    Ik snap er niks meer van.. bij de Xbox 360 Premium zit toch een headset??
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0

    Jha :D
     
  9. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Meerder kan geen kwaad... Want ik heb van de huidige xbox al zeker 7 live headsets verneukt! Dus als het gratis is dan neem ik me dat er toch wel bij.. Voordat dadelijk de 360 headset al kapot is!
     
  10. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja.. het is maar net hoe je er mee omgaat. Ik heb slechts 1 headset, en die doet 't nog uitstekend. Maar waarschijnlijk krijg ik niet zo'n headset bij de pack.. want ik zet m'n account waarschijnlijk over.
     
  11. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    eigenlijk wel relaxed.... voor de prijs van 1 game een heel jaar lang gold..... dat zal ik waarschijnlijk zelf moeten betalen.. als ik zeur krijg ik niks... stank voor dank..
     
  12. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het zelfde alleen tja voor FEB moet ik dan weer zo'n pakketje hebben. Dus dan ga ik natuurlijk voor die met die headset want je weet maar nooit!

    Ik ben zuinig met mijn spullen alleen die headset's vliegen soms wel door me kamer :p dus wie weet hoelang die headset het volhoud!
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0

    Tja.. dan doe je wel iets goed verkeerd
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Klopt, als je er zeven verneukt doe je iets GOED fout jah :p !!
    Maar ik moet zeggen dat deze headset's wel HEEL simpel braken. Een verkeerde move met dat ding de verkeerde kant op en "KRAK" dwars doomidden. En altijd op het zelfdepunt :9 ! Bij iedereen.

    De nieuwe headset's bij de 360 zien er wel wat degelijker uit :) . En gaan minder snel kapot aangezien je hem nu gewoon NORMAAL over je hoofd heen zet denk ik :cool: !
    Heb nu mijn Xbox verkocht en op die HDD mijn Live account verwijderd, maar NIET opgezegt bij xbox live zelf!!
    Dus ik hoop dat dat over 2 maanden goed gaat met recoveren :) !!
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    *Je hebt geen credit card meer nodig

    *Je kan je account makkelijk overzetten

    *MSN Messenger en xbox 360 live werken niet samen (je kan niet chatten)

    *MSN Pasport is straks nodig om je account te activeren/recoverren
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    mag je wel eens wat over schrijven op XA }:]
     
  17. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt er misschien niet bekent gemaakt dat je wel met MSN en Live samen kunt werken op origenxbox360.com? Omdat daar in zo'n appeltje een stuk uit mist wat erg lijkt op het 'msn-poppetje'.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee Major Nelson heeft dit gerucht ontkend in zijn podcast
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0

    Geldt dat ook nog voor de bestaande??
     
  20. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wat gebeurt er dan in vredesnaam met de accounts die je overzet....worden die dan wel op de cc verlengd ofzo?

    krijg je nou dan met die cards een soort systeem net als bij de playstation?

    ik ga me niet nu nog eens voor een jaar voor xboxlive met CC inschrijven als dat over een maand niet meer nodig is met de 360....dan wacht ik wel een maand want deze account is geldig tot 10 oktober...


    en zon .net passpoort wat stelt dat nou voor die kan je per dozijn aanmaken bij hotmail.....
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina