Zoals ik hier al een keer zei, wil(de) ik mijn Xbox Live opzeggen. Aangezien ik mijn Xbox (zo goed al zeker) verkocht heb.
Nu probeerde ik dat vandaag, maar er werd mij verteld dat alleen de Credit Card houder (mijn PA) dit mocht doen.
Uiteindelijk maar goed ook, want ik bedacht mij het volgende:
(aan jullie, om mij te vertellen of dit een goede idee is , en of het kan)
Nu STAAT er een account op de Hardeschijf van mijn Xbox.
Mystery X nl.
Nu wil ik mijn xbox dus verkopen, en het liefst dus mijn Account verwijderen. Zodat hij niet op Mijn Account verder speelt.
DE VRAAG: Kan ik mijn Xbox Account verwijderen OP mijn Xbox console. Zodat de gene die mijn Xbox opverkoopt, niet op MIJN xbox naam gaat gamen.
En dan DAARNA, OP de Xbox 360 (zonder mijn Xboxlive NU op te zeggen) gewoon opnieuw invoeren met creditcard nummer enz. (dus zeg maar gewoon weer op mijn EIGEN abbo verder gaan)
Oftwel, wanneer ik mijn account op mijn Xbox verwijder, gebeurt dit NIET in de database van Xbox Live zelf.
En kan ik die gewoon recoveren op de Xbox 360?
Snappen jullie het?
Het is dan natuurlijk wel zo dat mijn Xbox Live nu 2 maanden niet gebruikt wordt, aangezien ik geen Xbox heb.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Want het liefst houdt ik gewoon DIT account en LAUNCH ik hem weer op de Xbox 360 ( die ik dus gelijk met de LAUCH haal)
Laatst bewerkt: 9 sep 2005