1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Algemeen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Roberto, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat staat ook in de beginpost ... het is nog neit echt duidelijk hoe alles geregistreerd word ... het is alleen duidelijk dat je geen credit card meer nodig hebt.
     
  2. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    weet iemand misschien hoeveel friends je kunt opnemen in je friendslist? bij deze xbox was dat er 100 maar...... :mad:
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nog geen info over ... dus ga er maar van uit dta het er 100 blijven
     
  4. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    bron: xbox360news.com

    Dit wordt echt chaos, ik ken nu al een paar ventjes die zeker weten hun tag om de maand/week gaan veranderen. Ik hoop dat ze er een limiet op zetten van 1x per maand ofzo. Waarschijnlijk kan je iemand dan wel aan andere dingen herkennen bij zn profiel.
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Tsja, is je naam veranderen is best, maar nu weet je nooit met wie je ook al weer samenspeelt. Ze zouden iets moeten hebben dat je een soort van vaste naam hebt en dan een achtervoegsel erbij kunt plaatsen.
     
  6. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja krijg je net zoals met msn..moet ik ook altijd bij mensen kijken wat e-mailadres is dan weet ik pas met wie ik ook al weer praat. Dat is best irritant.

    Zou beter zijn ofzo dat wanneer je hem veranderd het je een aantal marketplace credits kost ofzoiets dan doet men het in ieder geval niet zo vaak.
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, het moet zo gedaan worden dat je het NIET zo gauw toe past!
    Ik ben nu gewoon tevreden met mijn Gamer-Tag. Maar ik ken mensen die dat niet zij, nou, dat zij dan om het half jaar ofzo de mogelijkheid hebben om dit te veranderen.

    Want gaat echt niet opschieten als iedereen OM de week zijn GamerTag veranderd. Nu denk ik dat niet iedereen dat doet, aangezien, wanneer je tevreden bent. Je hem ook niet hoeft te veranderen :)
     
  8. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    soms, vind je, dat je huidige gamertag te saai wordt.
    daarom willen ze volgens mij een nieuwe.
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Je moet er gewoon goed over na denken :) !!
    Jouw echte naam verander je ook niet.
    Maar omdat het idd gewoon een GAMERTAG is, vind ik dat er idd, bijvoorbeeld gewoon na elk half jaar de kans er is om je GAMERTAG te veranderen.

    Van mij mag het ook altijd wel zijn, maar DAN MOET het gewoon duidelijk blijven, wie/wie is........
    Als iedereen constant verandert dan schiet het ook niet op.
    Dus dat je EERST gekozen naam, altijd in het klein (of als je op de naam staat in je frienlist) je die ECHTE naam dan ook te zien krijgt.
     
  10. t the gamer

    t the gamer Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    je xbox live wors over gezet krijg je dan gold abenoment
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja en je kan xbox live op de volgende manier overzetten

    je hebt een gekoppelde gamertag aan een .net paspoort (aanmelden via xbox.com)

    je tikt je email account in op je xbox 360 + pasword en presto je hebt xbox live op je xbox 360
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Is wel heel simpel :D
    Alleen, is dit NIET te simpel?
    Als jij iemands Wachtwoord + Mail weet, en zijn Gamertag, kan je gewoon ZIJN Live Account op jou Xbox 360 gooien. (tuurlijk gebeurt dit niet HEEL gauw, maar het is best simpel :cool: )
    Vind het beter, wanneer ook CreditCard Shit ingevuld moet worden, aangezien buiten staanders dit nooit weten.

    Mjah, mij boeit het niet veel, niemand weet mijn Wachtwoord hoop ik ;)
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je wachtwoorden zijn prive ... anders is he je eigen domme fout .. je kan altijd je wachtwoord weer wijzigen
     
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik ging me net aanmelden bij Xbox.com, maar toen kwam ik ergens achter. De CC die ik had gebruikt om me destijds aan te melden is al een tijdje geleden verlopen, en inmiddels heb ik een nieuwe, met dus ook een nieuw nummer. Ik heb geen idee wat dat oude nummer was. Kan ik nu op de 360 mijn abo niet overzetten? Of kan ik met de servicedesk bellen om dit nieuwe nummer door te geven? Anders ben ik straks mijn account kwijt, wat een beetje jammer zou zijn.
     
  15. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat je via de marketplace demo's kan downloaden. Gaan deze demo's geld kosten, of zullen deze gratis te downloaden zijn?
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben ik ook wel benieuwd naar.
    Ik denk dat deze gewoon GRATIS te downloaden zijn :). Zodat iedereen ook die Demo's download natuurlijk.
    Lijkt mij ook logisch, aangezien demo's altijd gratis zijn op de computer.

    Is wel heel tof idee, om zo spellen aan te bieden :D!
     
  17. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Iig zullen Kameo en PGR3 gelijk te downloaden zijn..Kameo koop ik gelijk ben benieuwt naar pgr3 aangezien deel 2 niet echt boeiend vond dus is wel leuk als die dan gratis kan downloaden!
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan beide zijn ... sommige demo's gaan market points kosten andere zijn gratis
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Kameo was bevestigd door Rare, maar pgr3? Op XO5 was het inderdaad een demo hij zei ook dat hij 'valsspeelde' door de demo erop te zetten, betekent niet dat de pgr3 demo 100% erop komt...
     
  20. Koffie mok

    Koffie mok Guest


    Ik heb me daar volgens mij al bij aangemeld
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina