[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stutzert

    stutzert Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    he fardo
    hoe weet ik welk mac adress ik in mijn router moet zetten
     
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah ja...

    Laat de mijne maar zitten Fardo... is te moeilijk om ook maar door iemand op te lossen, behalve die fabriek in duitsland waar ze de 360's uitdelen...

    Helaas vandaag moeten bellen met MS helpdesk... die hadden het vandaag ook warm geloof, systemen die uitvielen, even over een uurtje terug bellen, bla bla bla...

    Het komt hier op neer, mijn verbinding is het in ieder geval niet... die werkte altijd al prima, en ook nu zou die moeten werken... even leek het erop de verbinding te zijn, maar nadat ik de prey demo en PGR3 probeerde te spelen vandaag, offline dan, zonder kabel achter in de 360, liepen ze beide vast..
    Dan maar eens de HDD eruit halen, en dan PGR3 proberen, wederom offline.. duurde een seconde of 10, en voila.. liep alweer vast.

    Dan is het probleem al snel opgelost, het zit hem in de hardware dus.. daar kan ik verder ook niks meer aan doen, meteen MS weer gebeld, en na 10 minuten wachten kon ik natuurlijk weer mijn email adres door gaan geven, zodat ik weer kon wachten op een mailtje wat niet zou komen..
    uitgelegd dat het vorige mailtje nooit is aangekomen, dus beloofde hij mij dat hij meteen de snellere manier zou gebruiken.. volgende week staat UPS aan de deur, ik heb de oude doos nog van mijn vorige "nieuwe" of "gerepareerde" xbox 360, dus ik kan hem meteen meegeven aan UPS, en dan maar weer wachten...

    Man o man.. wat een gezeik zeg... eerst mijn oude binnen een half jaar overleden, zuinig op geweest, goed geventileerd ook, maar toch kapot...
    Dan 3 weken voordat ik een nieuwe kreeg uit duitsland, en die houdt het maar een maandje vol, want die besluit ook maar op te houden met sommige spellen..

    Kon wel gewoon de hele dag GRAW spelen online, maar COD2, PGR3, en de demo van Prey lopen voor geen meter.. kan de lazer niet zijn, de HDD niet, en niet mijn verbinding, dus opsturen maar weer...

    Slechte zaak dit hoor.. ik dacht eerst dat het een soort fabeltje was, en dat er veel mensen gewoon niet goed voor zorgden, dat ie daarom kapot ging, en in zoveel ook.. maar niets is minder waar, ook op mijn vrienden lijst heb ik er 2 staan die de 360 ook moesten opsturen wegens het crashen van de console..

    slechte zaak.. en het kan echt elk moment gebeuren...
     
  3. AjAx-Jo0d

    AjAx-Jo0d Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me wil weten of hij als hij een gamertag aanmaakt (hij heeft Core System en een memory card)

    - Hoe doet hij dit?
    - Wat moet hij doen als hij later een harde schijf koopt.
     
  4. AjAx-Jo0d

    AjAx-Jo0d Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry verkeerde topic;)
     
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hoi Fardo,

    Een paar vraagjes om BEIDE mijn x360 goed te kunnen laten werken. Ik heb nu namelijk een 2e X360 aangeschaft.
    Voorheen zorgde ik ervoor dat mijn X360 een 'Public IP Adress' kreeg, zodat ik nergens problemen mee kan krijgen, dit is simpelweg het makkelijkst. Nu heb ik er 2, en wil ik zorgen dat ze beide geen problemen met XBL hebben. Hieronder dus 3 vraagjes:

    - Wat bedoel je met 'zorg ervoor dat je X360 in de DMZ Zone komt'?
    - Hoe geef ik mijn X360 een statisch IP? 'Doe je dat doormiddel van alle gegevens handmatig in te voeren (inclusief IP adres)?
    - Moet ik persé alle poorten openzetten van de 1e pagina, want bij de XBL helpdesk zeggen ze dat ik nl. alleen de poorten: *UDP 88, TCP/UDP 3074* moet openzetten?

    Als ik mijn X360, die werkt via een Speedtouch 585, via deze 3 dingen aansluit, doet hij het dan perfect en heb ik mijn NAT dan op OPEN staan? of moet er nog meer gebeuren??
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, nog een vraagje
    Ik heb een xbox 360 met Live en die deed het altijd goed maar nu heeft mijn broertje er ook 1 gekocht met Live en nu worden we om het Kwartier gedisconect. Ik denk dat het niet met het Modem te maken heeft want die is net nieuw. De IP-aderessen van beiden xboxen zijn ook anders ( laatste nummer verchild ) de rest is alemaal hetzelfde.
    Als iemand het antwoord hierop weet laat het dan even weten.

    Alvast Bedankt
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruiken jullie allebij de zelfde Xbox Live account?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    maak je gebruik van ip forwarding ...?
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het of waar kan je zien dat je dat wel/niet heb ?

    @ Leze Nope

    Edit: Het is allen als we op hetzelfde moment spelen
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2006
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    welke router/modem hebben jullie? Ik denk dat je modem niet goed routeerd .
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Modem:
    Motorola
    SB5101E
    Surfboard
    Cable Modem

    Router:
    Linksys Wireless Acess Point with 4-Port Switch
    Model: BEFW11S4
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je hebt een router nodig (dan heb je het probleem niet meer) .. de surfboard kan het verkeer niet goed regelen
     
  13. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, Weet je nog een goede router en kan je je oude router ergens inruilen ?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je hebt een linksys acces point .. dus ik raad je een linksys router aan (1 die dualband is en zowel A + b/g ondersteund), hij is iets duurder maar je hebt er wel jaren plezier van (en je kan rustig magnetron voedsel eten tijdens het gamen)
     
  15. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    oke nogmaals bedankt Fardo
     
  16. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zojuist mijn nieuwe 360 (zover ik kan zien dat die nieuw is) binnen gekregen.

    hij is wel van 2005, maar hij werkt tot dusver.

    Maar hoe haal ik mijn gamecard terug: ik krijg telkens een melding: This paspoort network account is not associated with your gamertag.

    Ik heb dus mijn gamenaam ingevoerd, email en pw (alleen weet ik niet goed welk pw ik moet invoeren).

    Ik krijg ook het volgende als ik mij wil aanmelden op xbox.com

    Referenties niet geregistreerd
    De Passport-netwerkreferenties die je hebt opgegeven, zijn niet gebruikt voor aanmelding bij Xbox Live op een Xbox 360-console.

    Klik hier om je af te melden en een andere set Passport-netwerkreferenties te gebruiken

    Klik hier om door te gaan met het maken van een nieuwe Xbox.com-account met de Passport-netwerkreferenties die je hebt opgegeven.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2006
  17. :: hmr`::

    :: hmr`:: chris

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Passport is gelinked aan hotmail of msn accounts. Dus je zult even een passport aan moeten maken op msn.com :) dan begrijp je er meer van!
     
  18. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Zover ik weet heb ik die gewoon, want ik heb mij al eens aangemeld op zo'n site (xboxlive geloof ik) waar ik mijn gamertag kon zien.

    Ik krijg ook gewoon mailtjes in mijn hotmail over bevestiging van xbox live gold abbo of wanneer die bijna afloopt. Dus het ligt aan onderstaande probleem of toch mss aan iets anders....

    Maar ik moet mijn HD nu opsturen omdat die vastloopt (net nieuw overigens) en daar lag volgens de MS helpdesk ook het probleem van hierboven, dat ik dus ook niet mijn gamertag kon opvragen.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    er zit niets anders op dan de helpdesk te bellen
     
  20. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    @fardo

    Had ik al gedaan, maar eigenlijk dus om de reden dat mijn 360 vastliep door de HD (had code E68), terwijl ik daarvoor belde gaf ik dus ook aan dat ik mijn gamertag niet kon opvragen en volgens de dame lag dat ook aan de HD.

    Ben benieuwd als ik nu een nieuwe HD krijg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina