[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm hoe oud ben je .. want de waardes zijn goed?
     
  2. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    15... maar wat heeft dat er mee te maken...?? ik kan toch egt niet chatten en party's maken in halo2 en zonder die router wel...
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moet 16-18 zijn om te kunnen chatten en party's aan te maken .. je moet je passport.net account aanpassen en deze op privacy zetten ... Het duurt +/- 2 dagen voor deze gerepliceerd is
     
  4. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    da hoeft helemaal niet ik kan da altijd, totdat ik die router er tussen zet...
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    het ligt in iedergeval niet aan de router :eek: .. je NAT staat open dus alle poorten zijn goed... of is je NAT waarde veranderd?
     
  6. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    nee die is nog steeds hetzelfde, vaag maar ik heb het net weer ff geprobeert en als ik de router er tussen zet doet hij het niet en als ik hem er weer uit haal en de modem rechtstreeks op de 360 aansluit doet hij het wel...|:-
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Vaag ... geef je xbox een statisch adres (zie pagina 1 post 1) en forward de juiste xbox live poorten (zie post 1 pagina) .. check de handleiding hoe je dit moet doen
     
  8. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    op die site staat iets van add een programm maar wat bedoelen ze daar dan mee en dan krijg je een hele lijst met spellen waar je uit kan kiezen...
     
  9. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat nergens hoe je de xbox een statisch adres kan geven, volgens mij heb ik nou de pc een statisch adres gegegeven? of moet dat ook zo?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm ken je iemand die verstand heeft van routers? Misschien ken je iemand die jou kan helpen ... als je in deze thread op statische ip zoekt dan staat het uitgelegd ... misschien helpt dat :)
     
  11. Pickwick

    Pickwick Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat de tweede niet DNS moet zijn maar subnet? Zo iig gedaan.
    Geen resultaat:'-(

    Misschien handig om erbij te vermelden; Mijn 1394 verbinding(netwerkkaart) kan ik niet "herstellen", maar LAN verbinding wel. Bij de eerste krijg ik de melding: TCP/IP is voor deze verbinding niet ingeschakeld, kan niet doorgaan.

    TCP/IP is bij deze 1394 en de LAN verbdinging wel ingeschakeld, en staat op alles toestaan en TCP/IP filtering. Als ik die aan en weer uit zet, blijft deze 1394 verbinding het zeggen en kan ik hem niet herstellen.

    Ook staat er bij de details van de 1394 verbinding geen Ipadres, subnet, etc. dat is leeg. Bij de LAN zie je dit wel.

    Misschien heeft dat er wat mee te maken....
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2006
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    1394 mag je negeren ... Ik vraag me ng stees af waarom dns bij jou de gateway aan geeft ... Ik denk nog steeds dat ik iets over het hoofd zie ... neem voor de zekerheid nog even contact op met de xbox helpdesk ... :eek:
     
  13. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik snap het wel( een beetje:+ ) maar als je dat doet wat er op die site staat geef je je pc een statisch adres en hoe geef je je xbox die dan ook?
    en btw bij mijn pc staat maar een dns server ipv 2 is dat erg?
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2006
  14. Pickwick

    Pickwick Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, naast e-tech heb ik met de helpdesk ook al gebeld/mailed. Geen resultaat.

    Ik denk trouwens dat het in mijn netwerk zit, met mij 2 pc's. De ene is een IBM en heeft vroeger ook al wat compatibilteit problemen veroorzaakt. De laptop is een redelijk nieuwe ACER. Maar de IBM pc staat op 10mb half duplex(anders doet hij het niet op het netwerk, IBM netwerkkaartjes gedoe...heb ik van IBM helpdesk).
    Probleem is, die IBM pc is van mijn vader en moet in het netwerk blijven.
    De xbox heeft wel gewerkt met mn laptop én IBM pc. Maar daartussen heb ik wat geklooid met het netwerk....misschien is daarom sindsdien de xbox niet meer te verbinden.
    Probleem is dat ik niet weet hoe alles ingestelt moet worden, en is het meeste op de gok gedaan:eek: Alles heb ik 9 van de 10 keer op automatic gezet.

    Misschien MSN verbinding maken en dat jij het kan bekijken, volgens mij kan dat toch?:x

    EDIT//
    Over dat mijn DNS hetzelfde is als mijn gateway....op de router instellingen bij DNS staat DNS proxy enabled en DNS server disabled. Daaronder is er ruimte voor DNS met ip-adres erachter, maar dat is blank. Misschien helpt deze informatie je wat...
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2006
  15. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het nou met dat je via xbox live ook tegen de pc kan spelen met sommige games.. ik dacht dat daar een draad over was maar die kan ik niet vinden
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat waarschijnlijk pas gebeuren als Vista gelanceerd wordt, de nieuwe windows. Dan wordt het LIVE! gebeuren op de PC, de xbox en de telefoon (pda) samengevoegd. Vanaf kan is het wachten op de games die er mee gaan werken. 1 er van is in elk geval Shadow run.
     
  17. CoennoeC

    CoennoeC Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm even een vraagje heh...
    een vriend van mij heeft xbox live en ik ook, maar in zijn friendlist staat mijn acount maar dan 'me 24' er achter :confused: beetje raar. weet iemand misschien hier iets van af
     
  18. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    wil mij nergens mee bemoeien hoor maar is het al iemand op gevallen dat ie een speedtouch 510 gebruikt?

    een speedtouch 510 is een router en kan niet samen werken met een sitecom router als de speedtouch niet in bridge mode word gezet......

    dat is volgens mij de reden waarom het wel werkt als ie direct op de speedtouch word gezet en niet werkt als de sitecom er tussen zit

    tis maar een gedachte maar volgens mij moet ie zijn router lekker terug brengen en er een switch voor in de plaats kopen en die aansluiten op de speedtouch
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2006
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Goed punt ... :) ... vandaar dat ik meestal vraag wat voor een modem men heeft ... vreemd genoeg zijn zijn resultaten wel goed . NAT open enz. Maar Ik denk dat de speedtouch inderdaad niet gebridged is ...
     
  20. Pickwick

    Pickwick Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe groot is de kans dat de xbox360 wel werkt met een nieuwe router van een ander merk?:eek:

    Oef, laat maar, ik heb geen +-60 euro over om die gok te nemen, maar een arm studentje-.-
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina