1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit ook al eens gevraagd, ook bij de helpdesk. Als je eenmaal een hotmail account aan je gamertag koppelt, kun je dit niet meer ongedaan maken..... :'-(
     
  2. MENNO1

    MENNO1 Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox live gamerscore

    hey mensen
    ik heb een probleem
    ik zit bijv. met saints row op 63 procent en heb op mn NIET LIVE tag het gespeeld maar hoe krijg je die punten ook op je live tag.
    pleazz help me
    menno1
     
  3. Raptiod

    Raptiod ..

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is erg waardeloos, want ik maak geen gebruik meer van mijn oude account.
    Wat gebeurd er dan als mijn hotmail account voor zo'n bepaalde tijd niet is gebruikt dat hij wordt verwijderd uit het bestand. Verdwijnt dan ook mijn gamertag?
     
  4. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik eerst ook toen ik mn xbox net had je moet dan naar de family settings gaan en daar staat standaard ingesteld dat je ''oude'' xbox games nie online kan spelen|:- heel vaag maar het staat zo ingesteld, dat moet je ff veranderen en dan moet hij het doen als het goed is....

    Maarrr ik heb zelf ook nog een vraag... Heb nou al een tijdje een router bij mn modem omda ik tog wel tegelijk op de pc en xbox wou enzo... Maar als ik mn router er tussen zet kan ik nie private chatten:confused:, dan staat er joining chat en dat verdwijnt dan gewoon, en als ik mn xbox rechtstreeks op de modem aansluit heb ik dat niet....? kan iemand daar mee helpen? NAT staat gewoon op open en alles is confirmed in de xboxlive test.... de router is een sitecom en de modem een speedtouch, plz help me....
     
  5. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    door opnieuw te spelen......:emo:
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt je kan geen Gamerscore punten overzetten ... je kan dus alleen op nieuw beginnen om de gamescore te halen
     
  7. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hier iets van?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie het formulier van de startpost... ik heb meer info nodig
     
  9. UberNoob

    UberNoob Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen.
    Heb weer een vraagje. Aangezien ik de problemen met xbox live nog niet heb kunnen oplossen hebben we maar besloten om een draadloze modemrouter aan te schaffen. Nu ben ik van plan een WL-153 MIMO XR Wireless Network Broadband Router te kopen (http://www.sitecom.com/product.php?productname=MIMO+XR+Wireless+Network+Broadband+Router&productcode=WL-153&productid=510&subgroupid=39). En aangezien er op de xbox sites niks staat over modemrouters, zou ik graag willen weten of deze wel compatible is met een xbox 360 en xbox live.

    Alvast bedankt.
     
  10. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem
    Ik niet private chatten, en ik kan ook geeen vrienden joinen in een spel, hun kunnene mij ook niet joinen op xbox live. Dit is echter alleen als ik mn router ertussen heb staan

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Ik kan niet private chatten, dan komt er te staan joining chat en dat verdwijnt dan gewoon...Kan ook niemand joinen dan komt er unable to join te staan
    Welke provider?:wanadoo
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:geen idee maar snel genoeg

    Modem

    Welk merk modem heb je?:speedtouch 510
    Modem type?:wa bedoel je hiermee?
    USB/ Ethernet?:ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:
    norton
    Router

    Welk merk router heb je?:sitecom
    Welk router type?:???
    Welke firmware?:???
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:er is geen foutmelding...
    Wat heb je geprobeerd?:zo'n beetje alles.. handmatig ip adres, resetten, updates gedownload
    Waar stopt de test?:de test doet het gewoon goed
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):geen suggesties

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?:open...
    ik hoop da je hiermee wa kan, ik heb er niet zoveel verstand van eigenlijk helemaal nix maar ik wil eik tog wel da da het goed doet...
    alvast bedankt...
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2006
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je de family settings al bekeken? gewoon alles allowed zetten.
     
  12. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    jah staat allemaal goed, maar da kan ook niet want als ik mn router van de modem afhaal doet ie het wel...

    Maar ik was ff op internet aan het kijken, en toen las k dat er ook een speedtouch 510 modem/router was, hoe kun je zien of dat ie da ook is??
     
  13. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, een maat van mij wil ook zijn xbox op live aansluiten maar hij heeft beneden bij zijn tv een modem staan(volgens mij adsl) en daar zit een klein stekkertje in ( van een telefoonlijn?) een geen groot zoals in een kabelmodem of router. hoe moet hij het nu aansluiten?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    euhm ...met een router ... maar ik heb te weinig info om je echt te kunnen helpen ... het zou handig zijn om bijv type modem, provider etc op te noemen .. de xbox 360 kan of via een netwerk kabel aangesloten worden of draadloos
     
  15. dannynima

    dannynima Guest

    Hebben jullie wat tips zodat er minder lag is bij het spelen online?
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Check of je NAT op "Open" staat als je de Xbox Live Test doet.
     
  17. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    en meld bij welk spel je lag ondervind........als je verbinding niet zo snel is ga bijvoorbeeld niet zitten downloaden op je pc ......

    lag bij Siants Row is normaal , daar komt nog een patch voor uit , iedereen heeft daar nu bij dat spel erg veel last van
     
  18. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraagje, wij hebben nu een draadloos netwerk. Zit er een ontvanger in mijn 360 of moet ik een ontvanger of iets kopen? En hoe kan ik 't netwerk vinden?
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
  20. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 11 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina