1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    kan niet, en dat ding is verdomme wel €80,-.:mad:
     
  2. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad ik vind 'm ook erg duur voor alleen draadloos internet op mn xbox..:eek:
     
  3. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook een 2de hands access point kopen , die moet dan wel kunnen zenden , die kan je ook gebruiken i.c.m je Xbox
     
  4. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk erover van de week een xbox360 te kopen. Alleen zit ik me af te vragen of ik dan een coresysteem moet kopen of met de grote harde schijf van 20 gb.
    De 360 zal ik dan net als de vorige xbox alleen maar gebruiken om dvd films te kijken en om spellen te spelen. Op live, dingen met foto's programma's en andere dingen gebruik ik niet. Alleen maar spellen spelen en films kijken. Is het dan verstandig om de goedkopere core-systeem te kopen?
     
  5. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Another question:

    Ik laad mijn Ipod nu op via mijn 360, maar als ik deze wil verwijderen, hoe kan ik hem dan veilig verwijderen zoals bij een PC?
     
  6. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    bij een core system krijg je geen harde schijf bijgeleverd, waardoor je geen saves kan aanmaken, en als je ooit een demo wilt downloaden van live(met een silver account die toch gratis is) heb je wel 20 gb nodig want een demo is sowieso ongeveer 1 gb.

    hoeft niet bij een 360. je slaat ook geen bestanden op. daar is veilig verwijderen voor bedoeld.
     
  7. Hound_NL

    Hound_NL Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ineens niet meer online met PGR 3 want als ik playtime, xboxlive doe dan krijg ik de melding dat het niet mogelijk is met me profiel terwijl ik daarvoor wel gewoon online kon.
    Met Chromehounds kan ik wel online dus het is niet de verbinding.

    heb ook niets veranderd dus het is niet echt duidelijk
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je per ongeluk de family settings veranderd?(of iemand anders)
     
  9. Hound_NL

    Hound_NL Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    nee niemand die iets heeft veranderd het is alleen een tijdje geleden dat ik online ben geweest.
     
  10. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iets mis met de Xbox Live account signup? :/
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee er is daar niets mis mee, hoe zo?
     
  12. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij kon geen account maken maar laat maar, het werkt al. Bedankt :lol:
     
  13. Hound_NL

    Hound_NL Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand die aan de family settings gezeten heeft maar ze waren wel veranderd.. :confused: ik heb de instellingen gereset en nu kan ik weer online met PGR 3
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  14. Ajacied88

    Ajacied88 Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoeveel personen je in je vriendenlijst mag hebben? 100 of zoveel als je wilt?
     
  15. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Maximale aantal vrienden in je lijst is 100.
     
  16. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Niet dat ik de game heb, maar dit viel me toch op (stond in de Xbox Live Calendar van de Nederlandse Xbox site):

    Ben ik nou gek of is Xbox Live die hele dag down? Hebben ze daar niet aan gedacht ofzo?
     
  17. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm ik heb een probleem. Ik zit achter een router, maar met UPnP aan.
    In ieder geval, ik heb problemen met voicechat. Iedereen kan mij horen, maar ik kan verder niemand horen. Heel soms hoor ik heel effe iets maar niet echt goed, en dan hoor ik weer heel lang niets. Enig idee? Ik heb geprobeerd ports te forwarden, maar missch. niet de goeie.

    I need help! >_<

    Edit: Na nader inzien bij het Live router problemen topic.. de ports zijn goed geforward, de NAT test word ook gepassed. Enig idee? :/
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  18. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Een demo hoef ik niet. En live ben ik nog nooit gegaan, dat hoeft van mij niet.
    Maar dingen opslaan natuurlijk wel, maar dan kan ik toch ook een memorystick kopen ofzo. Of gewoon op de 360 opslaan, hij zal toch wel ergens wat geheugen hebben.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    nope, de 360 heeft geen intern geheugen wat je voor saves kunt gebruiken... :)
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dat eigenlijk met die xbox live calender .. ik zie dat er op bepaalde datums , bepaalde games staan maar wat precies de bedoeling is weet ik niet .. kan iemand mij dat uitleggen ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina