1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het dan de bedoeling dat er zoveel mogelijk mensen die game gaan spelen. voor de gezelligheid. als het een tournament is staat dat er wel bij vermeld.

2. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    En nog een vraag:

Ik krijg bij 2 spellen(Feeding Frenzy/Top Spin 2) een soort van foutmelding als ik deze wil opstarten: Hij zegt dat ik mijn LCD op PAL-60 moeten zetten om beide games te kunnen spelen, maar daar staat hij al op.

Iemand?

3. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    je moet niet je lcd op pal60 zetten maar je xbox , kan je doen op het laatse tabblad.....

4. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei het beetje verkeerd.

Ja, ik heb hem daar op 1080i, Pal-60 staan...en dan kreeg ik die foutmelding bij opstarten van top spin 2 of feeding frenzy.

5. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een uurtje geleden op mijn 360 gespeeld en kon ik gewoon weer inloggen op live met mijn eigen gamertag. Nu wou ik net weer ff een potje lumines spelen en kan hij mijn hele profile niet meer vinden.
    Heb geprobeerd te recoveren, maar ook dat ging niet hij zei dat ik te weinig ruimte op mijn hdd had, alleen heb ik nog 11gb over.
    Hebben meer personen dit probleem nu en zou iemand mij kunnen helpen?
    Ik kon ook niet kijken op xbox.nl, want die site is nog steeds down.

6. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook problemen na die 24u plat van live ;s ik kan geen vrienden voor een gesprek uitnodigen en zij mij ook niet en het hapert allemaal :confused: kan iemand mij helpen :confused:

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nog niet op live geweest, maar een paar hebben me gezegd, dat het verschrikkelijk traag gaat met hen, en dat het voor hen onmogelijk is om privé te chatten, ... Sffs maar eens gaan checken...
    Edit: Ow, het blijkt dus echt waar te zijn, lees post boven me, what the?

8. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Heel marketplace ligt ook down :mad:

9. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah ok ;) jah ik ben niet egt geduldig bij da laden toen ik private chat wou doen bleef het maar laden dus , ik d8 jah het gaat niet maar het duurt dus gwn lang ;) ik d8 dat ik de enigste was die dat had gelukkig :p

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ze zijn wss nog bezig met de werken aan xbox live, straks zal alles wel in orde zijn:).

11. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    En auto-sigh in doet het niet dus mischien hebben ze nog wat langer nodig :{

12. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet eens op Live komen

13. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Okeej ik hoor het al genoeg problemen. Alleen wel veel verschillende problemen. Ik ga straks weer ff kijken of ik hem kan recoveren, misschien doet hij het nu wel.

14. SpiDeRRR

SpiDeRRR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag ik heb saints row en ik heb daar probleem mee ik kan nie in het menu komen van gangs joine wat kan ik hier aan doen???

15. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Check ook even als het niet werkt.
    Dan staat er dat hij weer up is om 7 uur...

16. SpiDeRRR

SpiDeRRR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik gedaan maar hij werkt al een lange tijd nie zegt dat hij de server van saints row nie kan vinden

17. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    ik heb een vraag .

kun je met je HD op een ander 360 console gebruik maken van je extra content ??

bv PGR3 de extra cars
    of PDZ extra multiplayer mappen.

18. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Hoe bedoel je precies? dat je je HDD meeneemt naar een vriend, waar ook je content opstaat?
    Ja dat kan. of je je hd mee kan nemen naar je vriend, en dan daar je content kan downloaden?
    nee, ik geloof vanniet.

19. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm ik heb een probleem. Ik zit achter een router, maar met UPnP aan.
    In ieder geval, ik heb problemen met voicechat. Iedereen kan mij horen, maar ik kan verder niemand horen. Heel soms hoor ik heel effe iets maar niet echt goed, en dan hoor ik weer heel lang niets. Enig idee? De ports staan open.

I need help! >_<

Edit Dit is niet nu door de Live Maintenance, het was hiervoor ook al.

20. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt bij jullie allemaal een quick match joinen met een willekeurige game wel?
    bij mij nooit namelijk.. en dat is best vervelend. Met de demo van Splinter cell D.A. heb ik nog helemaal geen enkele game binnen kunnen komen, zelfs niet met custom game... hij blijft dan hangen op joining..

Weet iemand misschien hoe dit komt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina