Ik weet er alles van, heb het zelf ook (gehad). Probleem is ook wel bekend als 'Update Loop'. Enige oplossing is je 360 laten oppikken voor reparatie. En laat je a.u.b. niet wegsturen met 'blijven proberen', vertel ze dan mijn verhaal maar...
Ik kreeg het probleem 31 oktober al direct nadat de Fall Update uitwas. Heb nog paar dagen gewacht omdat er nieuwe updates zouden uitkomen, maar die verholpen het probleem ook niet.
Heb ook vanalles geprobeerd:
* Directe internetverbinding
* HD van andere 360
* Memory Unit in plaats van HD
* HD formatteren
hielp allemaal niks... en een andere 360 hier had geen enkel probleem.
Toen de Service Desk gebeld, maar die (eigenwijs als ze zijn) bleven aandringen dat ik maar moest blijven proberen en na een paar dagen terug moest bellen. Zo gezegd zo gedaan.
Na 3 dagen updaten nog niks veranderd dus ik weer bellen. Weer kreeg ik te horen dat ik moest blijven proberen te updaten, maar dat ik na 2/3 dagen teruggebeld zou worden. Vooruit dan maar weer...
Na 4 dagen nog niet teruggbeld te zijn, ik weer bellen. Ze waren vergeten 'het probleem door te sturen' dus ik zou na 3 dagen weer teruggbeld worden. Je kent het wel....
Weer na 4 dagen niks horen ik weer bellen. 'De meneer die mij terug zou bellen kon niet teruggbellen omdat die een begrafenis had gehad, en was ook niet aanwezig'... ik zou weer binnen 2/3 dagen teruggebeld worden (tuurlijk).
Heel vaag, maar nog geen 5 minuten later belde de meneer die er zojuist niet aanwezig was mij op (halleluja!). Ik probleem *weer* uitgelegd, en na een paar keer in de wacht te zijn gezet kwam het verlossende woord: opsturen(!).
Vorige week maandag opgepikt door UPS (die waren wel snel! ) dus nu maar afwachten...
Laatst bewerkt: 18 nov 2006