1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    De update met je pc downloaden van xbox.com en op een schijfje branden.
    Misschien dat het dan wel werkt.
     
  2. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet er alles van, heb het zelf ook (gehad). Probleem is ook wel bekend als 'Update Loop'. Enige oplossing is je 360 laten oppikken voor reparatie. En laat je a.u.b. niet wegsturen met 'blijven proberen', vertel ze dan mijn verhaal maar...

    Ik kreeg het probleem 31 oktober al direct nadat de Fall Update uitwas. Heb nog paar dagen gewacht omdat er nieuwe updates zouden uitkomen, maar die verholpen het probleem ook niet.

    Heb ook vanalles geprobeerd:

    * Directe internetverbinding
    * HD van andere 360
    * Memory Unit in plaats van HD
    * HD formatteren

    hielp allemaal niks... en een andere 360 hier had geen enkel probleem.

    Toen de Service Desk gebeld, maar die (eigenwijs als ze zijn) bleven aandringen dat ik maar moest blijven proberen en na een paar dagen terug moest bellen. Zo gezegd zo gedaan.

    Na 3 dagen updaten nog niks veranderd dus ik weer bellen. Weer kreeg ik te horen dat ik moest blijven proberen te updaten, maar dat ik na 2/3 dagen teruggebeld zou worden. Vooruit dan maar weer...

    Na 4 dagen nog niet teruggbeld te zijn, ik weer bellen. Ze waren vergeten 'het probleem door te sturen' dus ik zou na 3 dagen weer teruggbeld worden. Je kent het wel....

    Weer na 4 dagen niks horen ik weer bellen. 'De meneer die mij terug zou bellen kon niet teruggbellen omdat die een begrafenis had gehad, en was ook niet aanwezig'... ik zou weer binnen 2/3 dagen teruggebeld worden (tuurlijk).

    Heel vaag, maar nog geen 5 minuten later belde de meneer die er zojuist niet aanwezig was mij op (halleluja!). Ik probleem *weer* uitgelegd, en na een paar keer in de wacht te zijn gezet kwam het verlossende woord: opsturen(!).

    Vorige week maandag opgepikt door UPS (die waren wel snel! :p) dus nu maar afwachten...
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2006
  3. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's de Compatibility Update, heb je dus niks aan... :)
     
  4. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat:

    -Je met een premium pack 1 maand gratis live gold krijgt?
    -Je met een xbox360 premium 3 accounts kan aanmaken waarvan elke account een maand xbox live gold heeft?
    -Je dus vier maanden gratis Live kan gebruiken alvorens een abbonement aan te schaffen?

    Alvast bedankt
     
  5. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet helemaal...

    Je kan 3 x een *nieuw* account aanmaken die elk 1 maand gratis Xbox Live Gold krijgen. Waar jij de 4e maand vandaan haalt weet ik niet ;)
     
  6. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat mogelijk ja?

    echt dom dat microsoft daar over heen heeft gekeken dan..
    of misschien juist express laten zitten?
    is het dan ook mogelijk om 2 accounts tegelijk een gratis maand te laten hebben? (voor vrienden eh)
     
  7. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dom? Gewoon 3 trials van 1 maand, thats it :)
    Let wel dat je je gamerscore en achievements niet kan meenemen/overzetten naar een ander account.

    En ja, je kan er (als je wilt) 3 tegelijk actief hebben. Na die maand worden ze gewoon weer zilver.
     
  8. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    De vierde maand leidde ik af van het feit dat je, naast drie accounts, ook een briefje zou krijgen met 1 maand gratis live.
     
  9. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    heb laatste dagen paar keer last gehad van het volgende probleem:

    Ik ben bezig met spelen over live (de RBS vegas demo, elke keer als ik het probleem heb). Vervolgens loopt de demo vast, en wordt ik uitgesigned van xboxlive. Of loopt mijn hele xbox vast. Vervolgens (na het opnieuw opstarten, of het naar dashboard gaan) kan ik niet meer connecten met live. Ook na een restart kan ik niet connecten. Als ik vervolgens de troubleshooter laat lopen geeft hij een foutmelding over het IP-adress.

    Ik heb ondertussen niets verandert aan instellingen. Als ik het echter een paar uur later (nu steeds na een nacht) weer probeer op live te komen lukt het wel weer, heel raar dus, want ook in die tijd verander ik nergens instellingen.

    Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, want op te moment valt live dus bij mij af en toe een tijd weg.

    Alvast bedankt
     
  10. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    mattie van me heeft het probleem "A DNS server could not be reached. Please verify the DNS Settings for this network configuration" als hij zijn 360 probeert te configureren voor L!ve.. Zijn provider is Tele2/Versatel.

    Weet iemand misschien wat voor instellingen hij hiervoor moet gebruiken??
     
  11. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Hallow mensen, ik heb een vraagje over Live.

    Het grootste probleem bij mij is dat ik er totaal geen verstand van heb, en dus ook geen flauw idee heb hoe ik het moet aansluiten:eek:.:x

    Maargoed, voordat ik het ga proberen wou ik eerst even weten of ik uberhaupt wel op " Live" kan komen met mijn huidige internet verbinding. Ik lees namelijk overal dat ik moet beschikken over een Breedbandverbinding. Ik zelf heb het "regelmatig" abbonoment van @home. Is dat goed genoeg om op Live te komen?
     
  12. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Aansluiten is de internet kabel er insteken en klaar. En als dat abonnement een ADSL abo is zit je ook goed. :)
     
  13. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Help ik heb nu een router en daar mijn 360 op. Maar als iemand mij invite om te chatten werkt het niet ik kan wel gewoon in games komen maar iemand joinen of chatten is een probleem doe ik de kabel, in mijn modem gelijk dan is er niks aan de hand. Ma ja dan heb ik geen internet op mijn pc is niet zo handig. Btw als die in de router zit staat de nat ook gewoon op open. Ik heb een sitecom bedrade router.
     
  14. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat abbonemont wat ik heb is geen ADSL, ik heb internet via de kabel.

    @home heeft 3 soorten abbonementen, namelijk "soms", "regelmatig" en "intensief". Zelf heb ik dus het middelste abbo (Regelmatig). Maar zou dat goed genoeg zijn?
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2006
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    kabel internet is ook goed , zo lang je maar niet internet via de telefoontikken :thumbs:
     
  16. black raven 8

    black raven 8 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox live niet beschikbaar

    Hey,

    Ik heb sind afgelopen zaterdag mijn 360 aangesloten op live.

    Maar krijg nog steeds de melding, Service is unavailable try again later.

    Alle test voor xbob live zijn prima. Bij live zecht hij ook connected.

    Mijn 360 zit op de router aangesloten (netgear, bij @home).

    Bij microsoft zeggen ze dat ik gewoon moet wachten en dat het account vanzelf word geactiveerd.. Klopt dat?

    Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat je op live kon?

    Peter
     
  17. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Okey, dat is al mooi:)

    Dan ga ik in het weekend maar eens proberen om Xbox Live aan te sluiten:). En mij kennende heb ik daar ook het hele weekend voor nodig :+
     
  18. black raven 8

    black raven 8 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar.. sind een paar minuten werkt het.
    Bij duurde het dus 3,5 dag :)

    1 probleempje nog op te lossen. Ik heb opeens 2 gamer profielen met dezelfde naam. 1 profiel heeft al mijn achievements en savegames, en de andere heeft precies dezelfde naam en is verbonden met live.
    Hoe kan ik die 2 samenvoegen? Of in iedergeval de achievements van mijn orignele account doorschuiven naar mijn on-line account?

    Peter
     
  19. Sjoerd89

    Sjoerd89 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niks van hardware, maar voor zover ik uit heb kunnen vogelen werkt dit ding als ik het volgende wil:

    Ik heb een internetkabel mijn kamer in lopen vanaf een router (verdieping boven) die in mijn PC zit, nu wil ik dat internet weer splitten voor Xbox Live, mijn laptop en mijn PC. Als ik die internet kabel in die switch steek en daar vervolgens weer 3 aparte internetkabels insteek hebben mijn laptop, normale PC en Xbox toch internet? Of moet ik dan een ander soort switch hebben?
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2006
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    switch is voldoende
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina