1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoerd89

    Sjoerd89 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok :) Dan ga ik die, of een andere, binnenkort maar eens bestellen. :)
     
  2. Candyman

    Candyman Guest

    Ik wil graag mijn account stoppen op mijn 360. Hoe kan ik dit doen zonder te bellen? En als ik moet bellen welk nummer moet ik dan precies hebben. Ik heb al een paar keer gebeld maar na een kwatier aan de lijn te hebben gehangen had ik het alweer gezien.
     
  3. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    als je je account per direct wilt stoppen , zul je moeten bellen

    ook als je je gamertag per direct wilt laten verwijderen......

    als je je account heb genomen met een kraskaart dan stopt ie vanzelf aan het einde van je abbo.....

    als je met credit card hebt betaald zul je ook moeten bellen



    Telefoon

    Zeven dagen per week telefonische ondersteuning:
    0800 023 3894

    of +31 202036606 als je mobiel belt

    Slechthorenden (teksttelefoon):
    0800 023 3895

    De service is bereikbaar op:
    maandag - vrijdag: 09:00-22:00
    zaterdag: 09:00-20:00
    zondag: 09:00-17:00
     
  4. Candyman

    Candyman Guest

    K hang al aan de lijn, bedankt _O_
     
  5. BydoR

    BydoR XBL gamertag: knackebrod

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Hellep... net een 48 uur trial geactiveerd, maar hij werkt niet. Nadat de code is ingevoerd en je nogmaals redeem code doet, zegt hij dat de trial ingaat nadat je opnieuw inlogt, maar na opnieuw inloggen geen Gold.

    Wie o wie kan mij helpen?
     
  6. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal

    Ik zet zonet mijn xbox 360 aan en laat hem naar het dashboard gaan. Daar aangekomen hoort uit automatisch mijn profile te laden. maar dit deed hij niet en de sign-in button gaf aan dat er maar 1 profiel op de HDD stond, terwijl dit er normaal 2 zijn. dus ik ga naar memory en naar gamer profiles. Hier staan er wel 2. Echter bij de mijne staat: corrupted profile en het enigste wat ik er mee kan doen is verwijderen...

    Weet iemand hoe dit kan komen en wat ik er aan kan doen?
    alvast bedankt

    Ja maar heb ik mijn oude savegames nog wel dan?

    Stel dat ik dit doe... kan ik dan mijn oude savegames misschien nog terughalen dmv een memorycard? of is die niet nodig?
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2006
  7. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    net kreeg ik het bericht connection lost

    en doe ik test connection en dan staat er mtu failed wat betekent dit?
    wat kan ik er aan doen?
     
  8. rubvandoorn

    rubvandoorn Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb dus een probleem, de ethernetkabel die bij mijn xbox360 zat past niet in mijn modem, mijn modem heeft een kleinere aansluiting.

    Nu dacht ik dus, geen probleem..dan doe ik gewoon de usb kabel van het modem naar mijn pc uit mijn pc en sluit die vervolgens aan op mijn xbox360.
    Mijn modem geeft aan dat ik gewoon internet heb, mooi denk ik dus!:x

    Ik probeer dus op xboxlive te gaan maar vervolgens kan hij tóch geen verbinding krijgen.

    Iemand enig idee wat ik fout doe? Moet ik bepaalde poorten openstellen ofzo?

    Er staat dus bij mijn instellingen van xboxlive disconnected bij network adaptar..

    hoop snel antwoord te krijgen

    thnx iig_O_
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    http://www.xbox.com/en-US/support/connecttolive/xbox360/connectionmethods/windowsics.htm

    Wel in het engels, de pagina is helaas nog niet beschikbaar in het nederlands.
     
  10. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit de juiste thread is voor mijn vragen, maar bij deze:

    1. Stel ik heb nog 3 maanden xbox live lopen, en wil 3 maanden en 2 dagen (48hr kaart) Is dit dan mogelijk? Of wordt mijn account overschreden als ik die code invul van de kaart?

    2. Als ik een 2e account aanmaak op mijn xbox, en die via die 48hr kaartjes op live zet. Is dat dan mogelijk? En zo wel zelf mijn eigen account houden.

    3. Is het mogelijk om ook op een andere xbox op mijn live account te gaan? Dus stel je voor ik verblijf een weekje in het buitenland bij een familielid met een xbox 360 en internet. Kan ik daar dan op mijn eigen account?

    4.. Wat zijn de specs voor media center? Of speelt alleen de internetverbinding een rol?

    Bij voorbaat dank :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2006
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee, dat is niet mogelijk trial kaarten zijn voor nieuwe accounts


    Ja dat is mogelijk ... maar je kan dan niet je huidige saves spelen. je kan je huidige account gewoon houden.


    Ja dat is mogelijk. Inloggen met je email en password of een memory unit meenemen

    Mediacenter is een apate Opersating Systeem en hangt van je pc af ... en je interne netwerk. Je hebt een krachtige pc nodig met een ondersteunde netwerk kaart.
     
  12. FireFly

    FireFly stop, drop & roll

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Fardo heb je mischien ook een idee hoe je een US account kan omzetten in een Europees account? Ik sta dus al US geregistreerd maar wil dat dus omzetten naar EU......echter het is onmogelijk volgens mij.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ga naar je xbox 360 --> system blade --> settings --> country --> Netherlands en je probleem is verholpen :)
     
  14. FireFly

    FireFly stop, drop & roll

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar staat alles uiteraard op Netherlands.

    Maar ik bedoel contact information - update your shipping information (bij account linker tab) Daar staat alles op US informatie, dat wil ik graag omzetten naar mijn Nederlandse gegevens......dat is onmogelijk volgens mij.Zowel via internet als via xboxlive.....
     
  15. timbrouwer

    timbrouwer Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraagje: Als je vanaf je router/modem, een ethernetkabel in je xbox plugt, live het doet?
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2006
  16. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar antwoord al gekregen van Graveheart :D en alles is weer ok :D
     
  17. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Wat een kut klanten service van xbox zit al n half uur aan d tel en krijg dan een of andere domme amerikaanse chinees aan de tel. Ik bel toch met nederland!!
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ik heb sinds gisteravond, ongeveer 11 uur, geen verbinding meer met xbox live.

    Hij geeft aan dat er een probleem is met de DNS, maar al die maanden hiervoor werkte alles prima, en ik heb geen instellingen veranderd.
    Ik was EA battlefield 2 aan het spelen (gewone oude xbox), toen ik dus de verbinding verloor.

    iemand enig idee wat het probleem kan zijn, en hoe ik het kan verhelpen?
     
  19. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd, je hebt 1000 posts gemaakt\o/

    heb je misschien iets veranderd op je computer waardoor je geen volledige verbinding meer krijgt?
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    WOOOOOOOOOOOOOOOHOOOO!!! \o/ :9


    Nee, ik geloof het niet. Ik was ook echt het ene moment aan het gamen op xbox live, en het andere moment was de verbinding weg. dacht eerst dat het gewoon aan EA of xbox live zelf lag, maar ook als ik nu de xbox aanzet en probeer verbinding te maken met live (zonder game erin) lukt het niet, en lijkt het probleem bij de DNS te zitten. Waar ik niets aan veranderd heb!?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina