1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RasG

    RasG Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee heb ik geprobeert maar dat maakt nix uit..:confused:
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmmm ... hoe heb je je xbox verbonden aan je router ... misschien gerbuik je de verkeerde poort ... probeer eens de poort waar je pc nu in zit ... kom je dan wel verder?
     
  3. RasG

    RasG Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee heb de kabels verwisseld.. de pc doet t gewoon op de andere poort maar de 360 blijft de zelfde foutmelding geven..
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmmm zet je pc uit ... zet de xbox 360 uit ... zet je modem en router uit .... wacht ff ... zet je modem en router aan ... zet je xbox aan ... kom je nu wel verder?
     
  5. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Fardo, weet jij hier misschien iets meer vanaf?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mogelijk is je naam al in gebruik ... maak een nieuw profiel aan en kijk of je dan wel on-line kan ... het nadeel is wel dat je je gamerscore kiwjt bent :eek:
     
  7. RasG

    RasG Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee t wil niet.. hoop niet dat ik de verkeerde router heb aangeschaft:confused:
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmmm verander de kabel eens ... dus stop de pc kabel eens in de xbox 360 ... zet alles weer ui .. misschien heb je een kabel breuk ... de router is op zich
    goed :eek:
     
  9. RasG

    RasG Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik heb de kabels achter de plinten verstopt.. maar heb net nog op live gespeeld (stekkers verwisseld).. kan t zijn dat mijn router niet geschikt is voor de 360.. (er heeft bij de oude eigenaar wel de "oude" xbox op gelopen)
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    euh .. je hebt al op live gespeeld ... hij is gewoon geschikt voor de xbox 360 .. ik ben alleen aan het uitzoeken wat het probleem bij jouw is ... voor ik de moeilijkere dingen ga proberen ;)
     
  11. RasG

    RasG Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep ik speel op live.. maar dan zonder router..

    Hoop trouwens niet te moeilijk.. zoals gezegd ben n noob;)

    Fardo?

    Edit heb in de tussen tijd de kabels achter de plinten uitgetrokken (vrouwtje over de rooie:) ) maar daar lag t dus niet aan
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2006
  12. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan best dat deze vraag al eerder gesteld is maar: Hoe lang is de Ethernet kabel die je bij het premium pakket krijgt?
     
  13. RasG

    RasG Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo? kan je me nog verder helpen?
     
  14. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Fardo,

    krijg maar weinig gamers op mn scherm om uit te kiezen.
    Iemand zei '" dan moet je meer poorten openzetten"

    wat bedoelen ze en hoe doe ik dit ? idee ?

    groetennn
     
  15. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo eff een snelle vraagje, ik heb nog xbox live op de oude xbox . en kwam er achter dat het automatisch word verlengd morgen, kan ik aub snel antwoord krijgen welk nummer ik moet bellen om me account op te zeggen.

    danku
     
  16. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Telefoon

    Zeven dagen per week telefonische ondersteuning:

    0800 023 3894

    of 31 202036606 als je mobiel belt

    Slechthorenden (teksttelefoon):
    0800 023 3895

    De service is bereikbaar op:
    maandag - vrijdag: 09:00-22:00
    zaterdag: 09:00-20:00
    zondag: 09:00-17:00
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  18. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    erg bedankt karf, en fardo dat heb ik al geprobeerd.. maar hij zegt dat ik niet oud genoeg ben :9
     
  19. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik een (third party) langere ethernetkabel krijgen? :)
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ethernetkabel's kopen bij je computer boer :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina