[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje.
    Als ik zeg maar ga kijken naar mijn NAT bij live geef ie aan dat het moderate is, nu wil ik dat oplossen, omdat ik niet met iedereen kan chatten en gamen, maar ik moet dat dus een i.p. van mijn router invullen in mijn browser, volgens deze site, maar dan moet ik een wachtwoord invullen. Heeft iemand enig idee hoe ik aan dit wachtwoord kan komen?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    boekje lezen van je router
     
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    @ Fardo en allen

    Een collega van me heeft gister zijn 360 gehaald en aangesloten. Nou heeft hij wel Silver, maar kan zijn maand Gratis Gold niet activeren. Hij had al van de week via xbox.nl een account aangemaakt met gamertag, maar hij blijft maar op Silver staan. Hij kan wel berrichten versturen en ontvangen.

    Destijds had ik al Live en heb gewoon de zaak overgeheveld naar de 360, ik zou niet precies weten hoe hij dat moet doen.
    Maar goed, hij is in het dashboard en kiest dan voor 'Join Xbox Live' Gek genoeg vraagt het apparaat om een code. Waarschijnlijk is dat die code die op een kraskaart zit, maar die heeft hij toch niet nodig ??

    Hoe verder ?

    Mvg Eric
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2006
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    laat hem even testen of een nieuw account wel werkt .. dus een andere gamertag aanmaken
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb met deze gast PGR3 gespeeld.
    Hij schelde iedereen uit waar van hij dacht dat het een Amerikaan was, was best wel lachen :+

    [​IMG]

    En hij heeft daar veel sterren aan over gehouden 8)
     
  6. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet op Xbox Live komen omdat mijn MTU failt. Ik had gisteren er geen problemen mee en weet 100% zeker dat mijn MTU in de router op 1500 staat zoals me provider (zeelandnet) zegt.

    nog meer mensen problemen?
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    1500 is mogelijk te hoog zet hem lager .. dus 1400, anders contact opnemen met de provider
     
  8. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook zeelandnet en ik krijg me gamecard te zien maar in me dashboard staat connect to xbox live

    staat ook mtu failed
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  9. AudiRS4NL

    AudiRS4NL AudiRS4NL

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik me ook maar aansluiten in het rijtje met mensen die Zeelandnet hebben en waarbij de MTU failt... Wat ik alleen niet snap is dat ik niet met een directe verbinding of een router werk, maar met ICS. Dat werkte gisteren een hele dag prima en nu kan ik niet meer op Live. Al direct bij t opstarten kom ik niet verder...
     
  10. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ow my god... ik heb ook ZeelandNet en ik kom niet meer op Xbox.nl/com of op Xbox Live. Is hier een oplossing voor?
     
  11. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo peepzz...ik heb net naar Ms gebeld..maar telkens als ik bel.komt er een bericht van...dit nummer is niet bereikbaar..bel naar 118 om meer informatie te weten. Wat is dit!?ik heb naar dit nummer gebeld 31 202036606 ik heb beltegoed en alles...Wat is er mis dan?pls help
     
  12. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb router werkt al half jaar goed zonder instellingen te wijzigen =(
    iemand een oplossing?
    em vanochtend lukte het nog wel ( vreemd)
     
  13. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo peepzz...ik heb net naar Ms gebeld..maar telkens als ik bel.komt er een bericht van...dit nummer is niet bereikbaar..bel naar 118 om meer informatie te weten. Wat is dit!?ik heb naar dit nummer gebeld 31 202036606 ik heb beltegoed en alles...Wat is er mis dan?pls help
     
  14. AudiRS4NL

    AudiRS4NL AudiRS4NL

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus het valt wel op, iedereen met Zeelandnet komt niet meer op Live lijkt het wel. Ik heb eens gezocht op de homepage van ze, er staat dat je moet bellen als je problemen hebt met je Xbox. Je moet dan t IP-adres van je Xbox doorgeven en dan kunnen zij weer bepaalde instellingen veranderen... Als dat net zo snel gaat als de vorige keer dat er ik gebeld heb en er iets niet klopte dan kunnen we tegen de tijd dat GoW 3 online gaat wel weer meedoen...
     
  15. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze lossen het maar op voor morgen of ik ga over naar een andere provider... zo simpel is het.
     
  16. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom heb ik in dat half jaar dara nog nooit last van gehad?

    en nito hoe heet jij ik woon in brouwershaven:p
     
  17. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    In het echt heet ik Stefan Verloo. Misschien ken ik jou wel :9
     
  18. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe oud ben je ik heet aron van beveren
     
  19. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    shittt ik woonin zierikzee:)

    heb in brouw gewoond

    maaruh ik zie dus dat mensen met zeelandnet niet opo live kunnen en ik hoop dat dat heel snel word opgelost
     
  20. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ok mtu is nu confirmed nu is xbox live failed:confused: en nu even uitzetten en weer aan en tada ik zit op live :)

    en ben wel achtergekomen dat me dashboard soepeler loopt en alles als live er af licht
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina