1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jimmeh

    jimmeh Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je zeg maar niet gold activeren als je al een acount hebt dan ?
     
  2. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel. Gewoon een Live subscription toevoegen.
     
  3. jimmeh

    jimmeh Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm mja sorry heb er niet echt veel verstand van maar, jij bedoel zeg maar naar acount management en dan kun je daar onder memberships zeg maar 1 month xbox live gold kiezen, maar dan zegt ie gewoon dat ik moet betalen 6,99 ook al klik ik die dan aan , dan moet ik de manier kiezen hoe ik wil betalen : via creditcard of redeem code ofzow :'-(
     
  4. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar :/ Ik zou je niet kunnen helpen.. *Kuch* Heb je niet toevallig een 48 uur code voor me? lol
     
  5. DePreSsa

    DePreSsa Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    yo me bericht is verwijderd, maar je kan het wel verwijderen, maar ik heb toch echt hulp nodig, iemand ?
    Fardo de almachtige ICT'er :p

    !!!!!!!
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Chello heeft problemen met sitecom routers.. Helaas moet je contact opnemen met de Chello help desk
     
  7. DePreSsa

    DePreSsa Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm, ik heb mijn Sitecom router terug gebracht naar de winkel, en ik heb al contact opgenomen met chello daarover ik heb 2 dagen zitten kutten en bellen maar ze konden me niet helpen, dus ik heb hem terug gebracht en mijn geld teruggekregen, toen heb ik ff rondgekeken wat de beste router was voor mijn internetverbinding toen kwam ik op 3 routers uit,

    Corega BAR SD
    Asus SL1000
    en een linksys geloof ik ik weet de exacte namen niet meer, maar ik heb nu een Corega router geen sitecom meer, en ik heb ongeveer hetzelfde probleem, maar nu duurt het ongeveer een half uur/uurtje voordat mijn verbinding wegvalt..

    wat moet ik doen/?

    trouwens toen ik nog geen router had, kon ik mijn IP-adres veranderen met chello, nu nog steeds.. maar nu staat er bij : Configuratiescherm/Netwerk-en-internet-verbindingen/Netwerkverbindingen/ 2 dingen, een Internet-verbinding en een LAN-verbinding dat komt door de router natuurlijk, maar toen ik nog geen router had stond mijn ip 80.56.92.** (2 cijfers in * verandered) in de lan-verbinding, en nu staat er 192.168.123.11

    zie : screenshot

    [​IMG]

    normaal staat er dus 80.56.92.** (ZONDER ROUTER)
    en nu staat er dus 192.168.123.11 (MET ROUTER)

    ik weet niet wat ik moet doen, help me aub!

    ik kan ook in mijn router gaan, als ik dit intyp in een browser : 192.168.123.254
    misschien moet ik daar iets veranderen, in ieder geval toen ik de router aansloot, ben ik naar wizard gegaan en gewoon en next gedrukt en toen mijn mac-adres gekloont.. en nu staat er dit :

    [​IMG]
    [​IMG]

    :| k heb echt geen idee waar het aan zou liggen
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Staat je xbox op automatisch?
     
  9. jimmeh

    jimmeh Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    eyh fardo weet jij misschien wat mijn probleem is... ( of iemand anders )
    ik kan mijn maand niet activeren want dan zegt ie dat ik moet betalen... maar waar ik wel achter ben gekomen is dat als ik via credit card wil betalen, dat er dan rechts staat will not be charged ?
     
  10. DePreSsa

    DePreSsa Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hij staat op automatisch, maar ik heb het ook op de computer mijn internetverbinding valt bij allebei weg, en als ik dan mijn modem en router uit het stopcontact haal en er weer in doe dan doen ze het weer,(Modem en router uit het contact, 30 sec wachten modem erin wachten tot alle lampjes branden en knipperen en dan doe ik mijn routervoeding in het stopcontact) zonder router had ik hier echter geen last van.
    Onder automatisch begrijp ik dat hij op automatisch IP en dns etc staat en niet op handmatig.
    het gaat volgens mij niet zozeer om de Xbox maar om de verbinding/aansluiting zelf
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  11. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt dat je IP adres 192.168.xxx.xxx word. Als je achter een router zit krijgt elke computer een apart netwerk adres (192.168.x.x meestal). Alle computers hebben voor zover buitenstaanders weten nog wel het oude IP adres (80.x.x.x). Er is dus niks fout. Het veranderen van je WAN IP (80.x.x.x) is dus nog steeds mogelijk, maar het moet nu via de Router Control Panel (die site waar je de screenshots van postte).

    Dat je ding uitvalt heeft niks te maken met het IP-adres, btw.
     
  12. DePreSsa

    DePreSsa Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ah oke man, dus alles is gewoon goed? wel raar dattie uitvalt dan, ik heb al gebeld met de helpdesk enzo maar ik kom er maar niet uit
     
  13. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwa IP is alles goed, dat staat los van het uitvallen. Ik denk dat het aan je internet verbinding ligt, als het met alle routers die je probeert is. Sowieso, volgende keer kan ik je aanraden voor de Linksys te gaan. Linksys staat erom bekend dat het hoge kwaliteit routers zijn.
     
  14. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    heey mensen, ik weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, maarja om nou 69 pagina's door te lezen8)

    ik heb sinds gisteren een xbox360 premium pack, en ik wou hem nu aansluiten op xbox live, maar dan, hij doet die xbox live connection test, maar dan bij t IP aderes gaat t fout,hij zegt : youre console was unable to negotiate a lease with youre DHCP server. Make sure that adresses are availeable on youre server, nou ik ben helemaal niet bekend met dit soort dingen, dus mijn vraag was weet iemand hier wat ik moet doen, ik heb mijn xbox360 aangesloten op deze manier

    http://www.xbox.com/en-US/support/connecttolive/xbox360/connectionmethods/windowsics.htm

    dit omdat ik een wannadoo live box heb, en die maar 2 aansluitingen heeft, en me moeder heeft ook dr PC dr op aangesloten staan.

    hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt_O_

    groeten jasper
     
  15. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem ligt duidelijk aan de DHCP Server. Dit is een service die aan de betreffende verbindende computers/apparaten een netwerk IP adres doorgeeft, wat nodig is om te functioneren binnen in het netwerk.

    Dit kan aan vanalles liggen, en omdat ik niet bekend ben met ICS verbindingen, zou ik je helaas niet kunnen helpen. Misschien zou je de foutmelding effe kunnen googlen?
     
  16. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    oke, ik heb 2 vrienden die elkaar niet kunne joinen. Elke keer krijgen ze een cannot connect melding. Voor de rest kunnen ze wel gewoon xboxlive doen, wat is het probleem tussen deze twee xboxlivers?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als je de xbox live test doet wat staat er dan bij NAT en wat staat bij hun bij NAT
     
  18. KainfromNosgoth

    KainfromNosgoth Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag luitjes.
    Sinds een paar weken heb ik ook eindelijk een verbinding met Xboxlive, draadloos wel te verstaan. De eerste week werkte het allemaal prima, maar nu zit ik met een probleem met mijn netwerk. Met mijn laptop kan ik onder beheer van Windows Wi-fi niet meer (draadloos) online komen. Gelukkig kan ik dan nog wel overschakelen naar het Wi-fi beheer via IntelPROSet/Wireless, dan werkt t internet wel op mijn laptop:confused: . Echter als ik dan mijn laptop uitzet en vervolgens mijn Xbox360 aanzet, dan kan ik opeens geen verbinding met Xboxlive maken, het gaat al mis met het Ip-adres tijdens de test. Het enige wat dan werkt, is de stekker van de router eruit halen (resetten) en er dan weer indoen. Als ik dan vervolgens de Xbox360 weer aan zet en de laptop uit laat, dan werkt Xboxlive weer prima. Als ik mijn laptop tegelijkertijd aan doe, terwijl Xboxlive nog aktief is, dan heb ik ook internet (Wireless) op mijn laptop. Ik denk zelf dat de router er een beetje een potje van maakt, verder heb ik er niet zo heel veel verstand van.
    Wat ik wil weten, hoe dit probleem te verhelpen is, zonder dat ik die router continue moet resetten. Sitecom kan ik niet bereiken en is telefonisch veel te duur (50ct p/m), support van Xbox voor Xboxlive is bagger en ik ken verder geen goede netwerkbeheerders.
    Het komt er dus op neer dat ik nooit draadloos internet op mijn laptop kan aanzetten voordat mijn Xbox360 aangesloten is op Xboxlive. Anders accepteerd de router Xboxlive niet.

    Extra informatie:
    merk Router: Sitecom WL-143 (802.11 G/A)
    IP settings(Xbox360) Automatic
    NAT(Xbox360): Open

    Router instellingen:
    Connect mode: Dynamic IP adress
    DHCP mode: Enable
    MAX Frame burst: 1400 Usec
    Auto channel: Enable
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  19. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    bij Nat staat edit settings en als ik daar op klik krijg ik een lijstje

    Ip settings: automatic
    IP address 169.254.94.200
    Subnet Mask 255.255.0.0
    Gateway 0.0.0.0
    DNS sttings automatic
    Primary DNS server 0.0.0.0
    Secondary DNS server 0.0.0.0
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hoe heb je je xbox aangesloten .. dit is geen geldig adres

    Oh wacht Router + ICS werkt niet .. koop een switch en sluit je 360 direct aan op de live box of switch
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina