Het Probleem
Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Ik heb een USB Modem, dus aangesloten op de USB poort. Via mijn pc wil ik op xbox live met mijn 360.
Ik ben de allergrootste noob op dit gebied, en ik heb na veel proberen toch al een goed ip gekregen. Hij failt steeds bij DNS wat ik ook probeer, heb veel websites geprobeerd en steeds verschillende oplossingen te horen gekregen. Niks werkt. Het móet op de een of andere manier goedkomen, met mijn oude omgebouwde xbox kon ik op internet.
De opbouw is dus:
[XBOX360] --kabeltje-- [PC] --USB-- [MODEM]
Ik weet zo even niet welke kabel het is, volgens mij een crossover, een rode in ieder geval.
Welke provider?: Wanadoo, is dus nu Orange geworden.
Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADSL
Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: Upload weet ik zo niet, Download is 3 Mb/s.
Modem
Welk merk modem heb je?: Alcatel Speedtouch
Modem type?: Op de onderkant staat Speedtouch 330
USB/ Ethernet?: USB.
Internet Delen / ICS
Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Ik heb het bij eigenschappen aangevinkt waar het moest, dus ja.
Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Zone Alarm
Router
Welk merk router heb je?: Ik heb geen.
Welk router type?: -
Welke firmware?: -
Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: -
De Foutmelding
Wat is de exacte foutmelding?: Hij failt bij de DNS test. Bij de oude xbox stond daar dus iets, maar doordat die kapot is, en mn pc een herinstallatie heeft gehad ben ik alle instellingen kwijt.
Wat heb je geprobeerd?: Veel instellingen steeds maar weer veranderen.
Waar stopt de test?: Bij DNS.
Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Een hele lijst, maar ik heb de foutcodes opgeschreven:
W: 0000-0013
X: 0000-F001
Y: 0000-0000
Z: 8015-1904
Als je iemand niet kan zien of horen
Wat staat er bij NAT?: -
Laatst bewerkt: 20 dec 2006