1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je ook in het 360 dashboard ergens aanpassen, ik kijk vanavond wel even.
     
  2. Redtigerxx

    Redtigerxx Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee wanneer we met de Xbox sites en op msn kunnen?
     
  3. grik

    grik Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    lukt niet

    Ik heb al geruime m'n 360 maar nu wil ik online maar het lukt niet helemaal.|:-
    we hebben een speedtouch staan en daarvan loopt een draad naaar m'n 360 maar als ik hem aanzet en de verbinding wil checken staat er dat de network adapter disconnected is. please help want ik heb er de ballen verstand van
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2006
  4. RealMasterRik

    RealMasterRik Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Ik heb een USB Modem, dus aangesloten op de USB poort. Via mijn pc wil ik op xbox live met mijn 360.
    Ik ben de allergrootste noob op dit gebied, en ik heb na veel proberen toch al een goed ip gekregen. Hij failt steeds bij DNS wat ik ook probeer, heb veel websites geprobeerd en steeds verschillende oplossingen te horen gekregen. Niks werkt. Het móet op de een of andere manier goedkomen, met mijn oude omgebouwde xbox kon ik op internet.

    De opbouw is dus:
    [XBOX360] --kabeltje-- [PC] --USB-- [MODEM]

    Ik weet zo even niet welke kabel het is, volgens mij een crossover, een rode in ieder geval.
    Welke provider?: Wanadoo, is dus nu Orange geworden.
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADSL
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: Upload weet ik zo niet, Download is 3 Mb/s.

    Modem

    Welk merk modem heb je?: Alcatel Speedtouch
    Modem type?: Op de onderkant staat Speedtouch 330
    USB/ Ethernet?: USB.

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Ik heb het bij eigenschappen aangevinkt waar het moest, dus ja.
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Zone Alarm

    Router

    Welk merk router heb je?: Ik heb geen.
    Welk router type?: -
    Welke firmware?: -
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: -

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: Hij failt bij de DNS test. Bij de oude xbox stond daar dus iets, maar doordat die kapot is, en mn pc een herinstallatie heeft gehad ben ik alle instellingen kwijt.
    Wat heb je geprobeerd?: Veel instellingen steeds maar weer veranderen.
    Waar stopt de test?: Bij DNS.
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Een hele lijst, maar ik heb de foutcodes opgeschreven:
    W: 0000-0013
    X: 0000-F001
    Y: 0000-0000
    Z: 8015-1904


    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: -
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2006
  5. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen...ik heb een vraag.waar kan ik een Gold lidmaadschip van 1 maand kopen of bestellen via internet.ik heb overal in de winkels gezocht maar ik kan niks vinden...ik zou graag online willen spelen...pls help.Alvast bedankt
     
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook nog Change Payment Options doen, misschien dat het daar bij staat maar ik weet het niet zeker.
    Maar als ik de Helpdesk moet bellen, dan moet ik het met handen en voeten uitleggen en dan snappen ze het nog niet eens.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2006
  7. BydoR

    BydoR XBL gamertag: knackebrod

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox zit aan mijn pc, die draadloos aan een router zit. Nat krijg ik absoluut nooit op moderate. Is het verstandiger om zo'n wireless adapter te halen? En is die ook snel genoeg?
     
  8. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Hele domme vraag, maar bij ipconfig /all krijg je dus je Gateway adres te zien. Moet je die dan ook invullen in je Xbox 360 of je LAN-verbinding?

    Ja, ik gebruik ICS.
     
  9. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Hangt bij je Xbox360 er vanaf of je DHCP gebruikt of handmatig je verbindings/netwerk gegevens hebt ingevuld.
     
  10. Menace

    Menace Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: probleem is inmiddels opgelost.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2006
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk naar je ip op de pc en neem die over op je xbox. zet het laatste cijfer (waarschijnlijk een 1) 1 hoger dan je pc.
    de rest moet je exact hetzelfde houden tegenover je pc.
     
  12. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    ..iemand :{
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
    Waar is Fardo eigenlijks :b:
     
  14. Menace

    Menace Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerst aan het vieren lijkt me :)
     
  15. Spaz0rz

    Spaz0rz Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe het komt dat als ik met iemand een Private Chat probeer te starten en ik de uitnodiging accepteer dat er ong. 10 seconde 'Joining Chat' komt te staan er vervolgens alles weg is en ik dus niet kan chatten.

    Dit is alleen met sommige vrienden.. bij andere doet die het wel gewoon meteen.. Ook als die persoon bijvoorbeeld een game host en mij invite kan ik er ook niet inkomen.. Terwijl ik eerst altijd met hem kon chatten of gamen en er geen instellingen veranderd zijn..

    Heeft iemand hier al vaker last van gehad?
     
  16. Frrank_h

    Frrank_h Eurogamer

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wil me maar niet lukken om online te gaan met mijn 360 met mijn oude xbox account. Ik heb wel verbinding, alle tests lukken gewoon en er is ook een update uitgevoerd. Als ik alles heb ingevoerd krijg ik echter het bericht: xbox live signup is currently unavailable. Wat heb ik tot nu gedaan:

    Eerst heb ik geprobeerd via de 360 mijn account om te zetten Dat lukte niet omdat mijn gegevens niet zouden kloppen.

    Vervolgens heb ik op xbox.com (NL) mijn .net passport gekoppeld aan mijn gamertag. Hierbij moest ik mijn postcode opnieuw invoeren omdat daar een spatie tussen stond, vermoedelijk was dat dus het gegegeven dat niet klopte. Nadat ik dat had gewijzigd kreeg ik deze melding:

    Dienst is niet beschikbaar
    Tips voor probleemoplossingDe webserver is mogelijk te zeer belast om je verzoek te kunnen accepteren. Probeer het later opnieuw.
    Ga terug naar Xbox.com Home
    Technische informatieEr is een onverwacht probleem opgetreden op de server waardoor niet aan je verzoek kan worden voldaan.

    Deze melding krijg ik nu elke keer dat ik probeer in te loggen op xbox.com maar ik heb wel een mail gekregen dat mijn account is omgezet in een gold account. Ook is er op mijn 360 iets veranderd, want als ik nu probeer in te loggen hoef ik niet creditcard en naam enzo in te voeren maar alleen mijn e-mail en wachtwoord. Als ik dat doe krijg ik echter de melding: xbox live signup is not available.

    Iemand een idee?
     
  17. Hardcorepsycho

    Hardcorepsycho Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    geen dns intstellingen ofzo

    hey fardo
    ik krijg mn 360 niet online, misschien jan jij me helpen, heb upc al gebeld en zij zeggen dat het gewoon zou moeten werken omdat zij automatisch de dnsgegevens instellen ofzo dus dat het zou moeten werken,ze mogen ze ook niet uitgeven en ik kan ze ook niet vinden op mijn comp....

    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:DNS Failed
    Welke provider?:upc
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:
    weet niet, heb apple, kutpc dus dl niets(apple sucks)
    Modem

    Welk merk modem heb je?:arris?
    Modem type?:touchstone?
    USB/ Ethernet?:ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:kweenie
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:kweenie, heb een heele oude imac

    Router

    Welk merk router heb je?:weet niet
    Welk router type?:weet niet
    Welke firmware?:weet niet
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    W: 0000-000B
    X: 0000-F021
    Y: 0000-0000
    Z: 8015-1904
    Wat heb je geprobeerd?:alles uit,weer aan,alle kabels eruit en nog wel meer
    Waar stopt de test?: bij DNS
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):-

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: wat?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je tussen je arris en je 360/apple nog een ander kastje staan? Welke port ingang gebruik je voor je aansluiting xbox .. probeer eens de ingang van je pc .. zet je modem uit ... wacht een paar minuten en probeer het dan nog een keer
     
  19. Hardcorepsycho

    Hardcorepsycho Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    de kabel gaat naar de modem, de ethernetkabel dan naar de comp, en als ik online (zou kunnen) ga met de 360 dan haal ik de ethernetkabel van de pc eruit en stop die van de 360 erin er zit dus geen kastje tussen ofzo
    en wat bedoel je met welke port?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je de modem ook helemaal uitgezet ... en dan een tijdje gewacht ... daarna modem aan en daarna xbox 360 aan? Met port bedoelde ik de ethernet poort
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina