1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bassie56

bassie56 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel een idee ik heb dat ook gehad dus heb ik mijn xbox 360 beneden gezet en met een cross-over kabel geconnect en toen deed hij het ook maar boven deed DNS het niet met een normale internetkabel dus probeer het eens met een ander soort kabel want sommige modems kunnen het signaal niet omzetten of die van jou zit vast aan een MAC adres dat maar aan 1 aparaat wordt uitgegeven dus is directe connectie niet goed voor jou

2. Bloodiron

Bloodiron Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nat open, toch wordt ik eruit geknikkerd

Hey allemaal,

Allereerst heb ik een versatel router: DV-201AMR van Davolink

Ik heb een probleem met xbox live. Eerst was mijn probleem dat NAT op moderate stond. Nadat ik dit topic heb doorgespit heb ik het voor elkaar gekregen; Nat is nu bij mij open en de rest is ook allemaal confirmed door het openzetten van de firewall dankzij DMZ.

Maar nu is het probleem dat als ik op marketplace ga en een game wil downloaden, mijn verbinding opeens verbroken wordt met xbox live en met mijn router. De rest van de computers kunnen dan ook niet meer op internet.

Ik kan ook geen updates downloaden.
    Samengevat: Ik kan niks downloaden en ik kan ook niet op servers spelen, terwijl mijn NAT op open staat en de rest ook allemaal in orde is.

PS: even nog een tip aan de mensen die een versatel router hebben en problemen hebben met dns: Sluit de kabel niet aan op de 1ste of 2de
    lan-ingang van de router; die zijn namelijk voor de TV.

Alvast bedankt voor jullie hulp en mijn complimenten aan Fardo met wat betreft dit topic.

Selim, _0/

3. Phoebe85

Phoebe85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo heb een vraagje

een vriend van mij heeft zich aangemeld op xbox.com
    maar wilt zijn account verwijderen en nieuwe nemen.
    nu is me vraag is dit verwijderbaar of niet?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit is niet verwijderbaar ... althans dat kan hij zelf niet. Je moet de helpdesk bellen om dit te regelen (op zeggen van je xbox live account)

Dit lijkt op een IP conflict ... ondersteund jouw router UpnP? Anders moet je die aanzetten en de rest van de ingevoerde gevens verwijderen. Kan je wel iets downloaden als je nat op moderate staat (oude situatie)?

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    weet niet of dit goede thread is, maar ik heb live points besteld bij de winkel die van de week binnen komen en wil leuke desktop plus gamerpicture gaan kiezen.

is er een site waar je alle pakketjes die je kunt kopen via live marketplace kan zien voor je ze download?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Voor de dashboard themes: DashboardThemes
    Voor de gamerpictures: http://www.xbox.com/en-US/live/marketplace/gamerpics.htm

Voor gamerpictures staat meestal ook een duidelijk voorbeeld op marketplace zelf

7. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    er was vroeger toch zo'n special site voor xbox live met alle content op + grote hoeveel het kost enz
    maar ben het adres vergeten en ja het is een site van microsoft

weet iemand die nog ?

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope die bestaad niet meer ...was niet accuraat en out-off date

9. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ah ok bedankt, ja toen had ik nog geen live maar die vond ik wel vreselijk handig :)

10. Bloodiron

Bloodiron Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reactie Fardo

Ik weet zelf niet of mijn router UpnP ondersteunt. Ik weet wel dat ik nooit iets heb kunnen downloaden, dus ook niet toe mijn Nat op moderate stond.

Kun je mij meer informatie geven over dat UpnP gebeuren?
    Hoe moet ik het aanzetten?

Alvast bedankt

Selim,

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heb je een Core of een Premium Xbox 360 (even checken voor de zekerheid) Krijg je ook een foutmelding als je iets wilt downloaden? Zoja welke ... welke router heb je merk + type dan kan ik even checken of deze UpnP heeft

12. Bloodiron

Bloodiron Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een premium pack
    Router = DV-201AMR van Davolink
    Ik kan wel gewoon in het begin menu komen van marketplace en ik kan ook zien wat ik daar allemaal aan demo's kan downloaden.

Maar als ik ze dan probeer te downloaden wordt mijn internet connectie verbroken.|:-

NAT staat op open en de rest is ook confirmed.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    staat je modem (router) ingesteld als router of gewoon als modem ... in welke plug heb je je xbox 360 aangesloten? Kan je de kabel eens vervangen met degene die in je pc zit?

14. Bloodiron

Bloodiron Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het is ingesteld als router, omdat er nog 2 andere computers zijn die er verbinding mee maken.
    Mijn router is draadloos btw, dus ik heb mn pc er niet op aangesloten via een kabel.

Dat heb ik wel gedaan met de xbox. Ik heb de xbox rechstreeks in de 3 lan-plug aangesloten dmv een ethernet kabel.

Ik heb ook al andere kabels gebruikt, maar dat had geen effect.

Het kan zo zijn dat upnp er wat mee te maken heeft.
    Kun je mij hier wat meer informatie over geven, zodat ik hiermee aan de slag kan gaan?

Selim

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heb je ook een andere lan plug gebruikt, waar bijv een andere pc in zit ... ik twijfel aan je poort ...

16. Bloodiron

Bloodiron Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik gedaan en dat was ook de reden dat ik die tip gaf aan de versatel gebruikers.
    Het is namelijk zo dat als je m in de 1ste of de 2de poort doet, dat hij bij de test DNS failed zegt. Bij de 3de en de 4de poort gebeurt dat niet.

Ik heb geen computers aan de router hangen. Niet bedraad in ieder geval.
    Alleen mijn xbox dus.

Selim

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  18. Bloodiron

Bloodiron Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Bloodiron

Bloodiron Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox een statische ip gegeven en ook een statische dns.
    Daarna heb ik het dus met dmz gedaan.

Maar toen ik ging proberen om het met die ports te doen had ik mijn xbox nog geen statische ip en dns gegeven.
    Kan het misschien hieraan liggen dat het openen van de ports geen effect heeft gehad?

naja ik ga het maar even proberen

Laatst bewerkt: 8 jan 2007
  20. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    1260 reactie's.....wellicht tijd voor een nieuw deel?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina