1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scooby doo

scooby doo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omdat ik ontzettend veel connectieproblemen hebt met cod3 vraag ik mij af of t aan mn router kan liggen sitecom dc202v5 nat staat open of moet ik toch een wat duurdere router eropzetten ?moet je een router ook updaten of iets dergelijks (zo ja hoe?)heb chello pas overlatenzetten naar extreme(heel snel) zou heel blij zijn met een antwoord

2. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  3. scooby doo

scooby doo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met andere spellen geen last maar volgens activision (cod3 ligt t aan slechte connectie speler maar ik zie door de bomen t bos niet meer met zoveel sites zoveel meningen zoveel verschillende routers maar goed ik ga kijken of ik er wat kan vinden bedankt!

4. remcop

remcop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik heb in dec mn 360 gekocht nu wil ik graag op live.Mn vader heeft nu zo n experia box van kpn.Ik heb gehoord dat t bijna onmogelijk is om daarmee goed te verbinden met live.Ik heb nog geen draadloze adapter gekocht maar wil wel draadloos (Pc boven 360 beneden).Wat moet ik allemaal doen of aanschaffen om op live te kunnen?Ik ben echt een leek dus aub stap voor stap.Wie helpt me?

5. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doen jullie nou eigenlijk allemaal met dat mediacenter??

6. rikko

rikko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamer profile verkeerd ingesteld

Wie kan mij helpen?
    Ik heb een live account aangemaakt maar sta nu geregistreerd als speler uit united kingdom en kan dan ook alleen maar spelen tegen mensen uit U K.
    Ik heb al een tweede account aangemaakt maar weer hetzelfde verhaal.
    Ook staat bij de connection test NAT op moderate ,wie kan mij vertellen hoe ik deze zaken moet moet veranderen ?

router:confused:itecom dc 202

Laatst bewerkt: 9 jan 2007
  7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je kan alleen maar spelen met mensen uit UK? wist nie eens dat dat was in te stellen maar goed. Als je een profiel maakt moet je elke keer je land instellen miss UK ingevuld? Je kan ook naar je rechter tabblad gaan en daar kan je ook je land instellen en op Nederland zetten, hopelijk heb je daar wat aan. Moderate heb ik trouwens ook.

Laatst bewerkt: 9 jan 2007
  8. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je wireless adapter van MS werkt gewoon op de Experiabox, heb ik ook.. Het enige wat van belang is, is dat je jou wireless beveiliging wat je van KPN hebt gekregen ( WPA/PSK ) omzet in ( WEP ) anders ziet jou XBOX360 jouw netwerk niet.. Daarna 2 poorten forwarden in de experiabox en spelen maar!!

Als je vragen hebt dan kun je mij een PM sturen..

Het is toch wel aan te raden voor iedereen die NAT op moderate heeft staan om poorten te openen in jou modem/router.. NAT hoort namelijk op open te staan.. Nu wordt je beperkt in de verbinding.. maw je maakt niet van de maximale snelheid van je verbinding gebruik..

9. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    NAT heeft niks te maken met de connectie snelheid, maar of je kunt connecten naar andere mensen. Je moet simpel de poorten 88 UDP, 3074 TCP/UDP forwarden. Bij de meeste routers zul je de poorten moeten forwarden.

EDIT: het kan wel zijn dat als je niet naar iemand kan connecten, dit er kan uitzien als lag, terwijl er helemaal geen vertraging over de verbinding is.

Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een dringende vraag.
    Een kameraad van me heeft NTC xbox console(een Japanse). En hij vraagt nu, of het kwaad kan als hij zijn Belgische account daar op recovert. En als er updates zijn,... kan het dan kwaad met die Japanse console, of zijn updates voor alle consoles(pal, NTC,...) hetzelfde?

11. rikko

rikko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je poorten openen/forwarden in je router?
    hoe doe je dat

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat geeft gen problemen .. dat kan hij gewoon doen

@rikko startpost gelezen?

13. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een raar probleem, eind december is mijn abbonement van Xbox Live Gold verlopen, het was ook niet de bedoeling op dat moment het te verlengen en aangezien de credit card waar het mee geregistreerd is verlopen is leek mij dat het stopgezet zou worden, na 2 mailtjes van de Xbox Live service kreeg ik vanochtend te horen dat het ook daadwerkelijk was stopgezet ivm een verlopen credit card. Fijn dacht ik, koop binnenkort wel weer een kaartje voor een jaar, nu krijg ik net een e-mail dat ik Xbox Live Gold heb genomen :confused: een beetje vreemd lijkt mij, wel heb ik in December een nieuwe Xbox360 gekocht, betekent dit dat ik dankzij mijn Xbox360 een maand gratis Live Gold heb gekregen?
    Een beetje vreemd lijkt mij omdat ik bij de launch ook een Xbox360 had gekocht en nu een tijd later weer een heb gekocht maar lijkt mij dat ik niet 2 keer die aanbieding hoor te krijgen.
    De helpdesk snapte het ook niet maar ik schijn weer een maand Live te hebben :), weet iemand misschien wat er gebeurd is of is het daadwerkelijk door die nieuwe Xbox360?

14. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt nu de gratis trial maand van die nieuwe box. dat is duidelijk.
    maar dat hij auto verlengt is met je oude CC...
    straks krijg je een rekening toegestuurd dat je nog €60 moet betalen van je oude CC.

15. Xxmost0wantedxX

Xxmost0wantedxX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag een crossover kabel gekocht en wil nu via me pc met me xbox360 op live komen. maar dit lukt niet.
    Ik heb 2 internet kaarten in me pc zitten.
    Het internet op me pc doet het gewoon.
    maar als ik de crossover kabel in die andere internet kaart stop en zo met me xbox verbind kan me xbox geen ip vinden.
    Ik heb ook al de 2 LAN-verbindingen gebridged.
    Als ik dan test connection doe op het dashboard staat er dat die geen IP kan vinden ofzo er staat wel: cables connected..
    Wie kan me hierbij helpen??????????

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hoe is je pc verbonden met internet? welke modem .. wat staat er op je pc? etc? welke provider heb je? kan je het vragen lijste van pagina 1 zo goed mogelijk invullen? wat heb je allemaal al gedaan, etc

17. rikko

rikko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb inmiddels men nat op open staan maar wordt na ongeveer 5 minuten van live gegooid, ook is het niet mogelijk om volledige demos te downloaden.
    Waar kan dit aan liggen?

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat kan liggen aan: modem, router, kabels, provider, lucht, xbox live server, NAT, packet loss, ip conflict, downloads, etc.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Klinkt me net iets te bekend in de oren =( . Wat voor router (zyxel??) heb je en welke provider?

20. rikko

rikko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    router is een sitecom dc 202 v6
    provider is chello....light

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina