1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kijk welk ip adres je nu hebt voor je xbox 360 ... maw ... neem alle instellingen gewoon over ... je hebt nu een statisch = vast ip

    je hoeft je pc's geen statisch adres te geven ...
     
  2. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn aan het verhuize en in het nieuwe huis krijge we draadloos internet en tv. Me pa zei dat ie een ontvanger met een usb-aansluiting erbij had kan ik dat dan gwoon gebruiken, of moet ik dan voor me 360 zo'n draadloze adapter van M$ kopen?

    b.v.d.
     
  3. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb een vraag kun je met 2 verschillende gamertags op een xbox live gold abbo van 12 maanden? en hoe doe je dat dan?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat kan niet ... je kan maar 1 account aanmaken per xbox live gold abbo (abbo is persoons gebonden)

    alleen de draadloze adapter van ms werkt op je xbox 360
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  5. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    dus je moet dan nog een acount kopen... hmmm dan maak ik wel elke maand een andere aan... mar tog bedankt
     
  6. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    okkeej nog een vraag... hoe kun je een profiel dat op je xbox 360 staat weggooien?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan maximaal 3x per email account en je raakt je gamerscore/friendlist/enz. kwijt ... maar je kan gewoon je silver account behouden.

    Als je je profiel wilt verwijderen. Dan kan je naar Memory Management gaan en daar verwijderen .. als je je account wilt opzeggen moet je ms bellen
     
  8. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat weet ik dat ik dan vrienden en al kwijt raak, mar ik heb nog een account nodig om met mn vriend halo2 ranked te kunne spele:D
     
  9. livertje

    livertje Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi, ik ben een beetje n00b, ga binnekort een 360 halen. Maar als ik die heb wil ik wel online natuurlijk, ik heb al een draadloze router. mijn router staat best wel ver van me tv dus ik ga voor de draadloze optie. mijn vraag: wat heb ik daar allemaal voor nodig behalve een 360 en een draadloze router? En hoeveel gaat dat kosten?
     
  10. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft dat met je vraag te maken8) . Weet je wel wat dat is ??
     
  11. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0

    Het is zijn eerste bericht, dus op zich heeft hij wel gelijk :b:
     
  12. livertje

    livertje Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ^wat hij zegt

    maar weet iemand het?
     
  13. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt dan alleen de draadloze netwerk adapter van de de 360 nodig. die kost volgens mij zo 60 - 70 euro. En je 360 natuurlijk ;) Daarna vind je xbox als het goed is zelf het netwerk.
     
  14. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey hoe moeilijk is het eigenlijk om van router te switchen, ik heb nu een d-link router maar die vind Live niet zo aardig( moderate NAT ), dus zit te denken om er een ander voor in de plaats te gooien, maar hoeveel instellen vereist dat gebeuren? Er zit 1 draadloos acces point, 1 pc, 1 laptop, en mijn 360 op de router, moeten deze allemaal opnieuw ingesteld worden?

    Even een uitbreiding, ik heb een Dlink 604 router, en hij staat hier http://www.xbox.com/en-US/support/connecttolive/xbox360/homenetworking/equipment.htm wel op de lijst als compatible alleen moet er een andere firmware versie bij komen.
    Nu zit ik op de Dlink site te kijken en daar kan ik alleen deze http://www.dlink.nl/?go=jN7uAYLx/oIJaWVTALoZU93ygJVYLelXSNvhLPG3yV3oVIh7gqltbNlwaaRp7TQuAmu5j3cf/YEfRY6kjP7kIlhR4aiIMoK7DNC08TIOlc5OFfk=
    firmware downloaden ( de 3.11 versie ) terwijl deze niet op de Xbox.com site staat als compatible?

    Wat nu te doen?
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  15. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    private chat

    Het volgende probleem wat ik heb is dat ik een vriend van me uitnodig voor een chat hij het wel ziet maar er niet bij kan komen. Mijn mic is niet kapot, want hij doet het met alle games prima behalve BFMC, maar dat is algemeen bekend.

    Wie weet hoe ik kan controleren of mijn instellingen goed staan, als het daar aan ligt. Of heeft iemand hier ook al last van gehad? Mischien heeft het wel iets te maken met de laatste update.

    please help
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    doe de xbox live connectie test ... wat staat er bij NAT
     
  17. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    moderate.

    alvast bedankt voor de super service.
     
  18. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker dan, ik heb toch mijn routers firmware geupgrade naar 3.11 en nu doet
    Live het helemaal niet meer! Alle testen tot en met ICMP gaan goed, en dan het balkje Xbox Live staat failed! Wat is er nu aan de hand?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    deze moet naar open ... zorg dat je je xbox 360 een statische ip adres geeft en zet dan de poorten open (port forward of zet je xbox 360 in een dmz zone) ... je hebt dan een open NAT ... Je vriend moet dit ook gaan doen

    @Burnfout - het is niet moeilijk om van router te switchen. Je moet wel weer alles opnieuw instellen .. maar ook voor jouw geldt dat je het beste je xbox 360 een statsch adres kan geven en de poorten open te zetten
     
  20. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina