1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb ook problemen met de verbinding
    Ik heb alles handmatig ingesteld, ip adres gaat nu helemaal goed, alleen de dns geeft nu een fout, ik heb @home als iemand weet hoe hij me kan helpen graag! :)
    Heb dus geen router :)
     
  2. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok sinds de premium paketten nagenoeg op zijn zal ik waarschijnlijk eindigen met een core systeem. Wat heb je nodig om daarmee op live te kunnen? Alleen een headset? Of moet er nog software geinstalleerd worden?

    Laat maar: deze pagina gevonden: http://www.xbox.com/en-US/hardware/xbox360/xbox360customize.htm

    Je hebt dus een memory unit nodig om uberhaupt op live te kunnen... dus een hdd of memory stick thingy.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  3. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand :eek: ?
     
  4. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt daar helaas voor jou ook een harde schijf voor nodig...en die zijn eveneens als de xbox moeilijk te krijgen
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gaat bij iedereen het downloaden van een demo zo achterlijk langzaam?

    Ben nu al bijna een uur bezig met de demo van Kameo, maar hij zit nog steeds op 57%

    Aan m'n verbinding kan het bijna niet liggen, 4mbit down, 1mbit down.
     
  6. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu al 1,5 uur bezig met nfs most wanted...
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een kwatier stond die bij mijn op 57%, bij NFS MW
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.858
    Leuk Bevonden:
    9.242
    ik heb via de xbox een liveabbonement via creditcard betaald, zowel de xbox als mijn xbox360 zijn via de site geregistreerd. nu wil ik met mn gamertag op live maar voordat ik kan connecten moet de 360 een update downloaden..dit doet hij dus niet! heeft iemand hier een oplossing voor. de precieze melding is dat de update tijdelijk niet beschikbaar is. ik probeer het nu al 2 dagen en ben hier niet blij mee
     
  9. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm behoorlijk vaag, bij mij kon die hem meteen downloaden, probeer is op www.xbox.com te kijken bij problemen...
     
  10. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat vaag is...

    dat ik niet op live kom ,terwijl ik met die oude xbox met het connecten geen enkel probleem had, ik baal dr egt flink van

    je kan tog pas je gamertag aanmaken nadat je ingelogd bent op xboxlive, want ik heb een maand gratis en een 3 maanden kaart gekocht
     
  11. Marcozzz

    Marcozzz Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Eey, weet iemand hoe ik een liggend streepje (-) bij de hostname kan invullen?? Mijn host server is namenlijk @Home en om dan bij een directe verbinding met de modem een IP-adres door te krijgen moet je persé in je hostname een liggend streepje invullen!!! En om de een of andere reden zijn alle symbols etc. vervaagd en kan ik ze dus niet intoetsen. Hopelijk weet iemand het antwoord. Ik zou 'm in ieder geval heel erg dankbaar zijn!!
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je de stappen gedaan die ik beschreven heb ... modem uitgezet etc?
     
  13. wqa

    wqa Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Eey heb een probleem.
    Ik heb alles gedaan en kan alles doen, zoals bij de marketplace komen,inloggen etc
    Maar het belangrijkste kan ik niet, Live spelen.
    Als ik op die knop druk doet de Xbox 360 helemaal niks.
    Degene die mij helpt ben ik heel dankbaar.
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb van meerdere mensen al gehoord (allemaal met Kameo demo, weet niet of het ook bij de andere demo's van toepassing is) dat die inderdaad erg langzaam wordt gedowload, loststaande van de internet verbinding.
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    geef maar geen antwoord meer op mijn vraag, xbox live werkt nu bij mij :), yeah!!!
     
  16. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat 25.000 andere mensen ook aan het downen zijn en de servers een beetje overbelast zijn vanwege de launch O-)
     
  17. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen, ik lees in de beginpost wat ik moet doen bij dns fouten bij live met de xbox360, nu wil ik dus cmd uitvoeren maar deze doet niet, als ik cdm intyp krijg ik het scherm, maar kan niets intypen. Weet iemand wat de fout daar is?

    greetz wooly
     
  18. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die dit weet?
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Oke, ik heb het nu even allemaal uitgebreid genoteerd, ik hoop dat iemand me nu kan helpen:

    Verbindingstype:Draadloze Router
    Probleem: Kan niet op LIVE ondanks dat ie aangeeft dat de verbinding 'connected' is....Na de test geeft ie dit aan:
    Network adapter-- Wired
    Wireless Network-- (geeft niets aan. Is wazig in beeld, kan dus niet editen)
    IP adres-- confirmed
    DNS-- confirmed
    MTU-- Confirmed
    ICMP-- confirmed
    Xbox Live-- Connected
    NAT-- open/soms moderate

    Exacte Foutmelding: Some profiles could not be signed in to Xbox live. There may be a network problem or a profile that is not valid.
    Internet verbinding: Kabel
    Provider: @home
    Internet snelheden: geen idee...duurste abo, dus genoeg
    Als je een router hebt: Linksys WRT54G, ontvanger is de Linksys WGA54G(zelfde als waarmee ik op de Xbox Live op kon)

    Ik heb het geprobeert om de 360 met een kabel aan de router te verbinden, maar dan geeft ie precies hetzelfde aan....

    :'-( :'-(
     
  20. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou best eens aan je wireless netwerk kunnen liggen...
    ik heb er niet veel verstand van, maar weet wel dat er vaak problemen met wireless netwerk zijn als je op xbox live wilt.

    nu mijn 2 vragen:
    1. wie weet hoe ik mijn ip adres kan bekijken op het xbox 360 dashboard?
    2.wie weet hoe ik de volume regelaar blijvend kan veranderen.
    als ik nu muziek wil luisteren moet ik elke keer als ik de 360 opnieuw strat dat volume regelaar knopje aanpassen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina