1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo heb je al kunnen ontdekken waar bij de 360 de packetloss test zit?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nope ... ik heb die test neit kunnen vinden .. mogelijk zie ik wat over het hoofd ... wat staat er bij jouw bij more info (ICMP)
     
  3. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Fardo : Heb nu IP ingesteld op 109 achteraan en rest alles handmatig zelfde als PC. Dus SUB en GATE en DNS enzo. Hij gaat nu verder !!!!! En is nu met Update bezig. Xbox heeft zich nu inmiddels gereset...even geschrokken pfff. Hij is nu bezig met connecting to live . En staat inmiddels op create gamertag :)
    Dit is goed neem ik aan.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dan is het goed!!

    Vaag ... maar goed .. het ip adres is namelijk je werkelijke adres
     
  5. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Damn wat ben ik opgelucht nu. Heb 3 dagen liggen stressen om op live te komen.
    Fardo en Hansie heeeeel erg bedankt voor de tijd en moeite. Was me zonder jullie niet gelukt. :)
    Ga nu even die gamertag maken en laat het nog even weten zometeen of alles goed is gegaan. Nogmaals heel erg bedankt mijn Xbox Live Guru :p

    EDIT : hij zegt dat mijn naam al in gebruik is, maar had mijn naam al geregistreerd via Xbox.nl
    Moet ik dan recover Gamertag doen ? Vraag het maar even voordat ik een nieuwe creeer
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een keer vragen, kun je een gamertag deleten, zo ja hoe?
     
  7. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Heh, vreemd :) Lijkt erop dat je pc geen gebruik van de router maakt (dat zijn ip adressen van @home), maar als het nu werkt.. Anders een keer die maat langs laten komen om je router goed in te stellen, want die 84.28.* adressen zijn niet bedoeld voor een eigen thuisnetwerk.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Een gamertag kan je niet deleten .. Als je je account wilt stop zetten moet je ms bellen ... wil je een andere gamertag ... kan je deze veranderen voor 800 MS points
     
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb vorige post nog even ge-edit , kan 1 van jullie 2 daar nog even antwoord op geven, voel me echt een NOOB nu haha.

    O ja en slaat de xbox de instellingen zoals die er nu staan gewoon op of moet ik dit elke keer opnieuw instellen ?
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Waarschijnlijk heeft hij van @home 4 ip adressen gekregen .. dus op zcih heeft hij geen router nodig ...

    @JediWizz ... je moet gamertag recoverren gebruiken ... gebruik daarna je email adres + password om in te loggen
     
  11. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Hurray... het werkt allemaal. Heb nu wel mijn gamerscore weer op nul staan maar who cares.
    Gaat inzamelings-actie houden voor standbeeld van Fardo.
    Thanks a lot!!!
     
  12. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik neem aan dat ik die poorten in mijn router open moet zetten??
    Welke poorten zijn dat??
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het beste wat je kan doen is je xbox 360 in de dmz zone zetten ...dan ben je van alle narigheid af
     
  14. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga het vanavond eens even allemaal proberen..
     
  15. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    UDP: 88
    UDP: 3074
    TCP: 3074
     
  16. ownaap

    ownaap Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus het probleem dat ik een paar friends niet kan joinen, ik zag toen ik die test deed dat mijn NAT op Moderate staat, ik denk dat dat betekend dat ik een andere router nodig heb om ze misschien wel te kunnen joinen. Ik heb een router van het type: Belkin Wireless Pre-N router. Wat kan ik het beste doen? Ik ga namelijk niet een nieuwe router kopen.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je moet je xbox 360 ip adres in de dmz zone van je router of deze poorten open zetten. Zie de handleiding van je router (je hebt geen nieuwe router nodig)

    UDP: 88
    UDP: 3074
    TCP: 3074
     
  18. Souljah

    Souljah New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo me xbox live doet het inmiddels al maar als ik test connection doe staat me router bij NAT op strict hoort dat zo??? want een vriend zei me dat ik me router open moest zetten zodat je makkelijker mensen vindt op live klopt dat?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Strict is niet goed .. je hebt een te beveiligd netwerk ... maak je gebruik van een router of ics?
    ------------------------------------------------------------
    Voor mensen met een draadloos netwerk ... Maak gerbuik van Windows Connect Now .. als je een wireless adapter gebruikt!

    Create a new wireless network quickly and easily

    The new Wireless Network Setup Wizard in Windows XP SP2 provides two methods for creating a wireless network: automated with a USB flash drive or manual. Using a USB flash drive is easier and more secure, but you must use Windows Connect Now compatible devices to take advantage of it.
    If you don't have a USB flash drive, the Wireless Network Setup Wizard can still help you set up a more secure wireless network by walking you through the steps needed for manual setup and helping you print the correct settings.

    What you'll need

    A whole new class of products that have this technology are available now. To take advantage of Windows Connect Now technology, you’ll need:

    A computer running Windows XP SP2
    •A USB flash drive (if you choose the automated process)
    •Any Windows Connect Now compatible devices such as routers, printers, and more. Check the packaging to see whether Windows Connect Now technology is supported. If you're shopping for products, see the list of products available from some of our partners to the right.


    To set up a wireless network

    1.
    Click Start and then click Control Panel.
    2.
    If you're using the Category view of Control Panel, click Network and Internet Connections, and then click Wireless Network Setup Wizard. If you're using the Classic view of Control Panel, click Wireless Network Setup Wizard.
    3.
    Follow the instructions on your screen.
    [​IMG]
    The wizard will walk you through the following steps:
    •Inserting the USB flash drive into your computer. The wizard saves your wireless network configuration settings to the flash drive.
    •Plugging the flash drive into each computer or Windows Connect Now compatible device that you want to add to the network.

    [​IMG]
    The Wireless Setup Wizard provides two methods for creating a wireless network. Using a USB flash drive is easier and more secure.
     
  20. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel eindelijk hij werkt gister avond eindelijk online met direct @home verbinding.

    Ik heb alles manual gedaan en ook een mac adres in gevult kleine letter zonder streepjes ook computer naam cp123456 a en hij doet het dus ik hoop dat er nu weer mensen met @home en directe verbinding online kunnnen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina