1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Enige wat ik voor DMZ hoef in te vullen :
    IP Address of Virtual DMZ Host : 192. 168. 2. 18 (enable) -> vinkje
     
  2. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0

    Wooly gewoon je fysiek adres als alternate mac address invullen zonder streepjes en met kleine letters en de rest ook manueel invullen

    ik heb ook @home direct op modem en werkt nu
     
  3. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Wie o wie kan mij helpen?

    Het zit zo namelijk: mijn broer en ik hebben dus beide een xbox360 en we spelen ook beide live(we maken dus gebruik van een router) alleen ik kan zo moeilijk friends of quikmatches joinen, want dan zegt ie: You have lost connection to this match en dat is dus ook zo irritant :mad: .....Het joinen bij mijn broer gaat ook veel makkelijker dus hij is dus gelukkige. Ik denk dat ik bepaalde poorten moet openen maar weet niet echt welke, daarnaast heeft mijn broer zojuist alle poorten geopend van de router maar nog steeds wil het niet.....Wie kan mij AUB helpen..?????

    Btw: de merk van de router is Sweex
     
  4. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je hier iets mee?
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nou, op aanraden van Fardo vanmiddag de MS klantenservice maar even gebelt (moest ik eerst naar mijn ouders thuis; nummer werkt niet met 06 en ik heb niets anders:mad: ).

    Daar wisten ze het ook niet zo snel, dus ik wordt terug gebelt.....Vandaag dus blijkbaar niet meer, dus hopelijk morgen dan maar.

    Ik hoop dat ze er uit komen, want ik begin nu toch wel een beetje geirriteerd te raken....:mad:

    Zijn mijn bij GC shop bestelde spellen ook nog steeds niet binnen....

    Gaat goed...
     
  6. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Had een vraag,

    Ik ben aangemeld op live maar als Personal Network Passport staat joostpolletje15@yahoo.com

    En contactinformatie joostpolletje15@hotmail.com

    Dit heb ik gedaan omdat hij daar geen hotmail pakte.. maar ik heb helemaal geen yahoo account en wil graag daar ook hotmail van maken, dus hoe kan je dat aanpassen je kan wel je password aanpassen daar maar niet de account mail adres.. want wil alle info wel graag op hotmail ontvangen..

    Dus wie weet hoe dit aangepast moet worden?
     
  7. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    in mijn etech router handleiding boekje staat:

    open het configuratie scherm van de router door in uw web-browser 192.168.1.1 te typen

    nu doe ik dat, maar dan gebeurd er nix, ik weet dat ie dit wel gedaan heb, maar nu doet ie helemaal nix als ik dit intyp..weet iemand hoe dit kan, want zo kan ik natuurlijk helemaal nix aanpassen
     
  8. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, nu al?
    ik heb vorige week maandag het geld al overgemaakt en donderdag belden ze me pas dat ze het op de post gedaan hadden...
    en vandaag nog niks met de post gekregen...
     
  9. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    offtopic: spellen moet je gewoon in de winkel kopen..je ziet het...dan heb je deze irritaties ook niet

    bij de mediamarkt was pgr3 maar 50 euro :p en darkzero trouwens ook

    ik hoop dat reddende engel fardo snel online komt....:p
     
  10. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt helemaal, daar ben ik na deze week ook achtergekomen, wilde voor een dubbeltje op de eerste rij, maar kreeg het lid op de neus;)
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    weet iemand nou een antwoord op mijn vraag..???
     
  12. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke code moet je invullen voor die 1e maand gratis xbox live gold?
     
  13. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe eens wat er in de startpost staat: cmd in Start->Uitvoeren en dan ipconfig /all
     
  14. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    hey hansie...

    als ik dat doe, dan opent ie idd dat dos venster en krijg dan gelijk een foutmelding:

    c:\windows\system32\cmd.com
    c:\windows\system32\autoexec.nt.
    het systeembestand is niet geschikt voor ms dos en microsoft windows toepassingen..
     
  15. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie dit namelijk ook in de handleiding staan, precies wat jij zegt..maar ik krijg dus die foutmelding als ik dos inwil...
     
  16. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer dan eens cmd.exe, command.com of 'opdrachtprompt' in bureau-accessoires.
     
  17. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand misschien ff snel mij helpen met hoe ik die gratis maand xbox live gold kan activeren...? Moet ik dan gewoon Silver kiezen of die Redeem prepaid code...?
     
  18. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dit lukt wel als ik cmd.exe doe...

    er staat dat me dns en gateway op 192.168.1.1 moeten staan, maar er staat iets heel anders...

    ik heb toen ipconfig /renew gedaan...

    wat kan ik verder doen nu?
     
  19. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijk te zeggen zonder complete configuratie van je netwerk. Fardo vraagt niet voor niets een overzicht ;)

    Maar is wel bekend dat sommige routers dat niet goed doen. Ze kunnen niet het verkeer naar de juiste xbox leiden. Over het algemeen zou het wel moeten gaan, maar het is wel één van de dingen die MS test of een router compatible is (http://www.xbox.com/en-US/live/connect/routerlanding.htm).

    Als je configuratie wel helemaal goed is, zou je met port forwarding de 2e xbox op andere poorten kunnen zetten, maar ik denk dat je dan andere problemen krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  20. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, wat er bij gateway staat is het ip adres van je router. met je browser naar dat adres gaat, dan krijg je dus het configuratiescherm van je router. Iemand zal het dus wel aangepast hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina