1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    nee doet ie niet helaas :confused: ...
     
  2. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    dit zijn me gegevens, maar als ik dan het gateway nummer in me browser tik dan gebeurt er nix :mad:

    Fysiek adres: 00-11-11-13-D9-80
    IP-adres: 62.45.180.50
    Subnetmasker: 255.255.252.0
    Standaardgateway: 62.45.180.1
    DHCP-server: 62.45.45.74
    Lease verkregen: 5-12-2005 20:57:53
    Lease verloopt: 5-12-2005 21:27:53
    DNS-servers: 62.45.46.46, 62.45.45.45
    WINS-server:
     
  3. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het zelfde probleem... Doe eens een netwerk test op je xbox en kijk eens wat hij zegt over de NAT (Network Address Translation).. Als hij zegt dat hij moderate of strickt is dan moet je wat poorten openzetten. Namenlijk: UDP88, UDP3074 en TCP 3074
     
  4. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    @willow: zit je denk ik dus niet via de router op internet (werkt dan meer als hub). Router goed instellen is sterk afhankelijk van je provider, dus daar begin ik niet aan :'-(

    Misschien iemand anders of je provider (zo moet je bijv. bij chello je mac adres clonen of opnieuw aanmelden)
     
  5. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    hm wat kan ik dan het beste doen nu?
     
  6. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Opties van de beginpost, of:
    - precies dezelfde instellingen als je PC (pc en xbox kan dan niet tegelijkertijd)
    of
    - via je computer (ics)
    of
    - router goed instellen
     
  7. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    @ hansie..

    ik heb me ethernetkabel van de router naar de modem in de uplink poort van de router zitten...

    maar hier in de handleiding staat dat ie in de wan poort moet zitten

    dus ik had de kabel in de wan poort gedaan en toen naar dos prompt en toen zette die me ip adres wel op 192.168.1.1 en toen als ik dit intikte in me browser kwam ik in me configuratiescherm van me router....
     
  8. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    maar nadat ik me kabel in de wan poort had gestoken kon ik wel in me configuratie scherm van de router, maar kon niet meer op andere internet pagina's...

    nu heb ik de kabel weer in de uplink ingang van de router gedaan en nu staat me ip gelijk weer op een heel ander adres
     
  9. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Cable: Niet te veel hopen, heb zondag ochtend heel vroeg gebeld, nummer achtergelaten, en nog steeds niet terug gebeld, maar ik hoop voor je dat je snel wat te horen krijgt en snel kunt genieten van de goede live service.

    Erg bedankt Cpt Grass, maar het was niet meer nodig Fardo had namelijk al hetzelfde gezegd, maar dat maakt niet uit, alsnog bedankt_O_

    Dan kom ik bij het slot van deze post:

    FARDO.... BEDANKT JONGEN, ik kan eindelijk op live, dankzij jou. Ik meen oprecht dat ik je een toffe gast vind, je helpt heel veel mensen en neemt echt de tijd ervoor om naar te kijkenm, en hebt al veel mensen uit de brand geholpen. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje he, (heb ik al een paar keer gevraagd maar kheb nog geen antwoord gekregen :p) kan je een account deleten? zo ja, hoe?
     
  11. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, Je router heeft een WAN en LAN configuratie. Internet komt normaliter binnen om je WAN poort en je router zorgt ervoor dat computers in je LAN internet hebben.

    Dat je geen internet hebt als je de kabel in de wan poort stopt betekent gewoon dat het WAN gedeelte niet goed geconfigureerd is. Dat bedoelde ik dus met 'afhankelijk van je provider' en bij de ene provider is het gemakkelijker dan de andere. In principe moeten de instellingen die je nu op de computer hebt, in het WAN gedeelte van je router gezet worden. Misschien heeft de site van je internetprovider details over waar je op moet letten?
     
  12. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, vind je erg als ik het niet uit ga proberen? :D
     
  13. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ghehe, nu alleen het aanzoek nog...wanneer gaan jullie trouwen?
     
  14. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ok...want er staat ook dat ik het MAC-adres van me netwerk kaart moet invullen in de configuratie... waar kan ik dit adres vinden...?
     
  15. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je gewoon je account moet laten verlopen, dus niet meer betalen, ook kan je de xbox live service opbellen en het hen mededelen, maar op het moment is deze lijn heel erg druk, dus dan is er nog een optie namelijk: Je kunt ergens in het dashboard bij je abonementssettings komen, hier kun je het account stop zetten, tenminste dat was zo bij de oude xbox. Hoe dit bij de xbox360 zit weet ik niet precies, maar je kunt in indergeval even rondneuzen in het dashboard.

    greetz woolyx

    edit:// Fardo? Is het niet zo dat als je een jaarabbo hebt (gold dus) dat je 200 pnt voor marketplace kreeg, ik heb er namelijk geneen.
     
  16. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    @willow: staat bij ipconfig /all

    @apoc123: toch gevonden: System->Storage, kies je harde schijf of memkaart, staat een mapje gamer profiles in, kies het profiel wat je wilt verwijderen en dan krijg je de optie om te verwijderen.[edit] lama, dacht dat je je profiel wilde verwijderen, geen idee hoe je je gamertag moet verwijderen, misschien bij xbox.com en inloggen?[/edit]

    [edit]hier ook geen gratis marketplace punten, maar door stommiteit heb ik die gratis zut op de harde schijf niet gebruikt (gelijk abbo van een jaar gepakt). Mailtje naar MS gestuurd, maar zinloos. Misschien dat ik een keer bel, maar om nou moeilijk te gaan doen voor 200 punten...[/edit]
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  17. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    HAha... lol8)
     
  18. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ok maar ff voor de duidelijkheid....me kabel van me modem moet dus in de wan poort zitten van de router en niet in de uplink poort??
     
  19. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    yep, ziet er toch gescheiden uit op je router? één aansluiting beetje apart (wan) en (meestal) 4 andere aansluitingen (voor de verschillende lan systemen).
     
  20. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe ik mijn land van herkomst weer terug kan veranderen?? want om een of andere vage manier is die veranderd in belgie... :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina