en hun dna met de mooie zinnetjes.. Geen addertje sonder het gras.. zo laat je nieuwe lingen wel mooi voor lul staan !
Heey ik had een vraagie... heb het geduld/tijd niet om deze hele thread te lezen of mijn vraag misschien al is gesteld maarja... ik heb dus een router... en als ik het goed begrijp (heb aantal dingen gelezen bij de uitleg van fardo) haal ik dus gewoon zoon internet kabel, doe ik die in me router en in me xbox en dan is het klaar? Of moet ik nog wat downloaden of installeren op me pc ofzo? alvast bedankt.. laterrrr
@Fardo: Inderdaad, je had het goed, er is iets niet goed met mijn profile! Ik heb welliswaar nog geen telefoontje terug gehad van MS, maar ik dacht, laat ik gewoon eens een ander account aanmaken, pak ik silver, die is toch gratis, en ik had die mand gratis gold niet geinned bij mijn eerste gamertag. Ik kan dus eindelijk op LIVE!! Nu is het dus te hopen dat ik deze gamertag kan omzetten naar de abo van mijn eerste gamertag(ik had meteen een abo op 1 jaar Gold genomen).... anders ben ik dus 60 euro lichter.... Weet iemand of dit kan?? Ben in ieder geval happy as hell dat ik eindelijk LIVE weer opkan!! WOOHOO!!! Let the fun really begin!! Nogmaals bedankt Fardo, voor je geduld en moeite die je voor me genomen hebt! Klasse!
Je moet je gewoon aanmelden voor Silver. Je krijgt dan automatisch gratis een maand Gold. Je kunt nu meteen ook de code van je prepaidcard invoeren, zodat er nog 3 of 12 maanden extra bijkomen. Op deze manier heb ik het ook gedaan
Lukt niet Network adapter : Wired Ip Address : Confirmed DNS : Confirmed MTU : Confirmed ICMP : Confirmed XBOXLIVE : Failed dan krijg ik scherm an update must be aplplied for xbox live yes update now kies ik dan dan krijg ik foutmelding The Update Failed gaat ie terug naar dashboard als ik dan test connection doe failed ie bij dns dan druk ik edit setings alles staat automatic Connectie chello Koshibishi broadband router
@cable: MS kan dat vast wel, zover ik begrijp zitten gamertags vast aan een microsoft passport (www.passport.com) waaraan de abbos gekoppeld zitten (billing.microsoft.com). Moeten ze dus die koppeling overhevelen. Heb je URLs erbij gezet ter info (in een ver verleden asheron's call gespeeld). Gewoon wachten tot MS terugbelt. @vinny: klinkt bekend, maar weet niet meer wat (of het te maken had met waar NAT opstaat, kijk ff? of MAC adres instellen op xbox). Vage modem trouwens. Geven ze die tegenwoordig?
fout report? w 0000-000B x 0000-F001 y 0000-0000 z 8015-1904 Ja is al een ouwe router maar bij me ""ouwe"" xbox ook altijd gewerkt Heeft me toen ook wel even gekost Kom nu ook niet meer op de server pagina van de router 192.198.1 verhaal edit: Maar toch weer meteen de tip vcan fardo moeten doen gewoon me cijfertjes wat op me oude xbox stond ingevuld. het werkte meteen inderdaad dus mac adres dns verhaal maar kan je ook twee xboxen op je router hebben en met allebei live? hoeft niet teelijk uiteraard
Ze kunnen beide op live komen (maar dan heb je wel twee live accounts nodig) tevens moet je router het kunnen ondersteunen en ik betwijfel of jou router hier geschikt voor is
Ik heb de Wireless Network Adapter gekocht die apart te verkrijgen is voor de X360....maar das me toch makkelijk zeg Ding achterin je X360 pluggen, de rest ging vanzelf en ik zat binnen 2 minuten op Live
tenzij je geen modem hebt die draadloos internet uitstuurd.... dan moet je eerst een wireless internet sharing kaart in je pc douwen
Als je blieft niet ... koop dan een wireless router ... ICS over een wireless connectie is niet de meest stabiele oplossing!
Ik bedoelde ook router, heb ut al veranderd Maar om die NAT niet meer op Moderate te hebben staan, wat moet ik dan precies doen ? Ik zit Wireless op Live....
als jullie willen weten hoe een router werkt of wat packet loss is ... check dan dit filmpje: http://www.warriorsofthe.net/movie.html
jongen, voeg me ff toe op live, mijn gamertag is Willow NL.. ik heb me offline profile verwijderd, dus kan helemaal overnieuw beginnen met pgr 3, ik had al 14 gouden medailles ofzo :{ hahaha boeiend, xbox live werkt!!! thnx guys
meer mensen die het zelfde als vinnie hebben update failere chello ik heb het namelijk ook en weet de oplossing nog niet
@beerbaum of Vinnie kan je aub dit invullen dan kan ik beter helpen ... werkte het wel met de oude xbox? ook die info heb ik nodig Vinnies probleem is opgelost ... check zijn opmerking