1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox live accounts in ieder geval wel: je achievements enzo worden voor een live account op internet opgeslagen en als je dus je profiel verwijderd en weer recovered dan heb je je ouwe achievements.

    Volgens mij kun je ook je profiel kopiƫren naar een andere opslag. Ik dacht tenminste dat ik bij system->storage een beschrijving gezien had die daar over ging.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Had ik al beantwoord ;) ... JA! dat kan ... je kan alleen geen content downloaden
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik zal ff zoeken had het zo 1 2 3 niet gezien andere ook bedankt!

    @fardo ik kan jou antwoord niet vinden :mad:
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    :eek: ik kan hem ook niet zo direct vinden ... ik dacht dat ik je vraag beantwoord had
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Om even op mijn blijde boodschap van mijn vorige post terug te komen:

    Ik weet nu ook waar de fout zit.

    Zat gisteren ter afsluiting dat Arcade spelletje te spelen dat op je 360 staat, en het schoot me ineens te binnen.

    Toen ik belde, vertelde ze van de klantenservice dat er NOG een gamertag op mijn naam stond, die van mijn eerste Xbox account.

    Dat heb ik toen opgezecht, maar het is blijkbaar niet gewist!
    Dus dat is het probleem bij mij geweest!
    Toch?
    Als ik ze dus bel om dat te wissen, dan moet mijn eerste 360 account het dus gewoon weer doen!
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb dat is het probleem geweest :)
     
  7. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    weten jullie toevallig waar op je xbox je precies kan zien tot wanneer je abbo geldig is...?

    ik had nog geen abbo op de 360 en heb gister die prepaid kaart van 3 maanden geactiveerd..ik had ook nog een maand gratis, betekent het dan automatisch dat ik nu 4 maanden xboxlive heb??
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    klopt .. je kan het zien in account management
     
  9. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Fardo XBox live doet het prima behalve de downloadsnelheid bij de demo's en trailers...

    ligt dit aan me provider of ergens anders aan?

    Ik heb Chello Classic en t download op internet gaat retesnel... ik heb er een wired router van Sitecom tussen zitten
     
  10. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    @ JrY ligt waarschijnlijk aan de overbelasting van het xbox live netwerk!! er zijn op dit moment heel veel mensen allemaal demos en trailers enzo aan het downloaden..
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bij jou staat alles goed JrY ... wat is je download snelheid ... dan kan ik uitrekenen hoe lang een download van 650 MB moet duren ... hmmm dat is dus 8 mb/s ... dat betekend dat het vrij rap moet gaan .. misschien is het nu druk op live
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  12. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ey ff een vraagje: ik heb geen draadloze router maar wil toch draadloos met mijn 360 op live, kan ik dan een netwerkadapter voor mijn 360 kopen en een accespoint voor mijn router?
     
  13. madness

    madness Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, een router heeft dus geholpen, nu heb ik weer een probleem, hij zegt dat mijn gamertag in gebruik is, dus recover ik hem krijg ik een error can't connect to server, please try again later, weet iemand hoe ik dit verhelpen kan?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    controlleren dat je email adres niet voor 2 live accounts gebruikt heb t(bijv op je oude xbox)? Of dat je het juiste email adres gerbuikt ... anders moet je de helpdesk bellen
     
  15. madness

    madness Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, ik heb geen oude xbox live account(geen credit card) maar hij connect gewoon op xbox live, maar dan zegt hij je naam is al ingebruik dan recover ik hem voeg mijn email en pass toe krijg ik die error
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    helpdesk bellen dus
     
  17. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Had een vraag,

    Ik ben aangemeld op live maar als Personal Network Passport staat joostpolletje15@yahoo.com

    En contactinformatie joostpolletje15@hotmail.com

    Dit heb ik gedaan omdat hij daar geen hotmail pakte.. maar ik heb helemaal geen yahoo account en wil graag daar ook hotmail van maken, dus hoe kan je dat aanpassen je kan wel je password aanpassen daar maar niet de account mail adres.. want wil alle info wel graag op hotmail ontvangen..

    Dus wie weet hoe dit aangepast moet worden?
     
  18. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    hey :)


    IK heb ff een vraag. We hebben thuis 2x een 360 staan met Live. We werken met een linksys wrt54g router en kunnen gewoon online gamen. Nu is mijn vraag Waarom kan ik amper een online potje PDZ doen? Ik wordt OF gedisconnect of ik kom gewoon nergens in! Met CoD2/PGR3 heb ik nergens last van.

    Is het jullie ook opgevallen dat gisteren avond Live gewoon sloom was? ik speelde een potje NFS most wanted, en de auto's laggden erover :confused:

    ooh ja mijn verbinding is:

    2x een xbox 360 op live met...

    @home breedband
    UP: 86.1 KByte/sec (=689 kbps)
    Download: 396.6 KByte/sec (=3173 kbps)
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    helpdesk bellen
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen met PDZ heeft hier last van. Komt waarschijnlijk door de servers
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina