@Titan vul deze info in voor beide xbox 360's //edit dan ligt het waarschijnlijk aan PDZ ... als je met andere games geen problemen hebt ... maar kijk wel even wat er bij NAT staat
Het Probleem Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Lag soms met 2 360's op live, game joinen (pdz) Welke provider?: @home Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Kabel breedband Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: net gemeten met speedtest: UP: 86.1 KByte/sec (=689 kbps) Download: 396.6 KByte/sec (=3173 kbps) Modem Welk merk modem heb je?: Motorola Modem type?: breedband USB/ Ethernet?: ethernet ICS/Internet delen Maak je gebruik van ICS (ja/nee)?: euhm? router? Maak je gebruik van een firewall (Ja, welke)?: ja, Zone alarm free Router Welk merk router heb je?: Linksys Welk router type?: WRT54G Welke firmware?: 2.0xx Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: bedraad via router De Foutmelding Wat is de exacte foutmelding?: geen echte foutmelding Wat heb je geprobeerd?: ? Waar stopt de test?: ? Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): ? Als je iemand niet kan zien of horen Wat staat er bij NAT?: Wat moet er bij NAT staan en WAAR vind ik dat?? USB/ Ethernet?: Ethernet?
wel grappig dat op eenvoudige vragen geen antwoord gegeven wordt en op veel moeilijkere vragen wel ey ff een vraagje: ik heb geen draadloze router maar wil toch draadloos met mijn 360 op live, kan ik dan een netwerkadapter voor mijn 360 kopen en een accespoint voor mijn router?
@titan NAT kan je vinden als je de xbox live connectivity test doet .... wat staat daar .. dat is het gene dat ik wil weten @NL Eagle volgens mij moet dat werken ... maar weet het niet 100% zeker
oke thx maar eigenlijk moet ik het wel 100 procent zeker weten aangezien ik dan een acces point en netwerk adapter aan ga schaffen ter waarde van samen zo 'n 130 euro...
Vraagje over het veranderen van je Gamertag. Als je dit doet blijft dan je Friendlist intact? Verandering zal miniem zijn maar wel belangrijk
netwerkadapter en access point..Zal wel de MS adapter bedoelen, maar wat voor access point? Moet dat ding natuurlijk wel kunnen configureren. En €90 voor een access point..Kun je dan niet net zo goed een wireless router aanschaffen?
Als je gold member bent, dan heb je toch al 200 marketplace punten, ik namelijk "nog" niet! greetz wooly
nee je krijgt geen 200 ms points alleen als je een jaar live hebt genomen die is nog niet uit in europa
@Fardo Ik zal dan strax de volgende poorten openen:UDP88, UDP3074 en TCP 3074 en dan zal het joinen bij PDZ veel makkelijker moeten gaan, tenminste dat hoop ik
Jeb deze poorten moeten open staan NAT moet open zijn .... dat kan ook je download problemen verklaren