1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het niet, dan zullen deze problemen nog meer voorkomen. Wat is eigenlijk het voordeel van moderate en strict? Anders had MS het net zo goed weg kunnen laten, dat waren dan stukken minder problemen.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Er is geen voordeel voor de Xbox 360. Dit betekend eerder een groot NADEEL. Voor pc's en laptops moet je de poorten wel afschermen, maar voor de Xbox 360 moet deze open staan.

    Bij een open NAT - staan alle deuren open en kan je xbox 360 makkelijk benaderd worden

    Bij een moderate Nat - zijn sommige deuren dicht en kan je xbox 360 wel gevonden worden, maar duurt het langer voor je alles binnen hebt of kan het betekenen dat je niet met iedereen kan spelen of praten, omdat ze niet door de gesloten deur komen (gevolg lag)

    Bij Strict NAT - Zijn bijna alle deuren dicht en kan je xbox 360 slecht gevonden. Gevolg: Veel lag en je kan waarsschijnlijk geen content downloaden
     
  3. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan had MS beter NAT gewoon standaard op open kunnen zetten. Of in ieder geval hier duidelijk op kunnen wijzen. Nu verslechterd dit alleen de experience van de gamers.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee, dat kan MS niet ... dat is het probleem ... het ligt aan je Netwerk .. met andere woorden je Router of Firewall ... daarom probeert ms je met deze troubleshooter zo goed mogelijk te helpen!
     
  5. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of dit al eens voorbij is gekomen( heb niet alle 36 pagina's gelezen) Maar hoe zet ik mijn ouwe live account over op de 360? Heb ik daar mijn oude xbox nog bij nodig, ivbm met het deleten van je account. Want die ga ik mss bij de 360 inruilen.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als je je Live acount gekoppeld is op xbox.com dan kan je inloggen op je xbox 360 met je email + password ... zo niet dan moet je alle geven opschrijven .. je account koppellen op xbox.com met je email account en dan vervolgens inloggen met je email account en password

    Ps je moet alles exact over nemen .tjes en ,tjes ... NB je kan ook de zoekfunktie in een thread gebruiken :)
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je Live account staat op de servers van MS.
    Op je oude Xbox uiteraard even je Live account verwijderen voordat je 'm de deur uit doet, maar dat lijkt me logisch.

    Zodra je je 360 aansluit, kun je voor account recovery kiezen.
    Zorg wel dat je alle gegevens exact hebt, anders gaat het niet lukken. :)

    Succes!
     
  8. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok bedankt, ik sta ingelogd op xbox.com. Moet wel lukken dus. Maar, als ik mijn xbox ga inruilen knal ik mijn account daarvan wel af. Gaat hij dan ook xbox.com af?
     
  9. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok bedankt !
     
  10. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of het bij het live topic hoort maar toch, bij een race spel bv pgr3 kun je dan met 2 pers splitscreen ook online racen
     
  11. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je beter hier vragen
     
  12. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is niet waar.
    ik heb hem op strict staan (ga hem zeer snel veranderen) en ik kan gewoon alle content downloaden en heb zelden/nooit last van lag.
    wel kan ik sommigen niet horen en kan ik sommigen niet joinen, maar daarom ga ik het nu veranderen:)
    ohja voor mensen met versatel moet je de klantenservice bellen om de poorten open te zetten...
     
  13. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ehhhm... dan klopt het toch wat er staat man?:confused::confused:

    Kan niet joinenen en horen....
     
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat hem om content downloaden en lag
     
  15. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, fardo zegt dat je dat dan hebt; niet altijd dus;)
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het is een overtreffende trap ;) ... dus strict = Moderate + Strict
     
  17. Hagele

    Hagele H^4G³L³

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las dat het iemand gelukt is met een directe verbinding (via @home) op Xbox Live te komen. Ik heb alle gegevens die ik nodig heb om manueel in te vullen bij de hand, alleen weet ik niet waar die gegevens precies ingevuld dienen te worden. Heb al verscheidene dingen geprobeerd, maar het wil niet lukken. Kan iemand me vertellen waar en welke gegevens dienen ingevuld te worden?
     
  18. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe gewoon mijn internet snoertje van mn computer in mijn xbox360 en wil dan inloggen op xbox live silver ( die heeft iedereen standaard toch?) dan moet ik de laatste vier cijfers van me creditcard invullen? ik heb geen creditcard:p
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag het nog ff één keer: :p

    Mijn probleem is als volgt:

    Ik doe PGR3 Live, en in principe werkt alles prima, op een paar dingen na...

    Ik kan wél zelf rooms maken, en m'n Live acreer in matches meedoen, maar als ik een invite stuur naar een Friend of de Friend naar mij dan staat er altijd: unable to connect with host, of er staat: unable to connect with all players...

    Weet één van jullie waar dit aan ligt?

    Bij de system check.... 'NAT' staat open dus daar kan het niet aan liggen, maar op deze manier kan ik dus niet met m'n Friends spelen :'-(

    Weet één van jullie wat dit kan zijn???

    (alles doet het dus prima, maar ik kan nooit met m'n Friends connecten :confused: of connecten via de custom match aanmaken, de rest wel)
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een vraagje, er zit toch gratis 1 maand live met de xbox 360 he? Want ik ga dit weekend misschien online gaan met de xbox 360,maar als ik 1 maand gratis live heb ,koop ik pas binnen 1 maand van die prepaid kaarten...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina