Ik heb eindelijk kennis gemaakt met xbox live! Ik moet zeggen, het is echt geweldig, alleen nog heeeeel fel wennen. Ook gisteren was een kameraad van me online en ik ging samen met hem ranked matches van halo 2 spelen, damn man, ik kreeg daar serieus op mijn donder(heb ook nog maar 0 punten he), dat was wel niet wat het moest zijn
, 3 seconden en ik was dood
. Echt, er zitten wel serieus wat freaks op xbox live(niet slecht bedoelt he
)
Toen heb ik call of duty2 gespeeld op de xbox 360 en dat was al een stuk rustiger, echt heel fijn, rustig snipen,... maar het spijtige dat je niet met friends kunt gamen,....
Maarja, ik moet toch zeggen, ik moet er nog echt inkomen in het live gebeuren,maar ik heb bijna geen friends, zou er wel willen hebben, maar dan wel Belgen en Nederlanders(want die Americanen, zijn ook rare gasten bij
)
Dus mensen van xboxworld, je mag me altijd toevoegen:
gamertag: Boss BE
En damn, wat heb ik afgezien met kabels trekken voor mijn internet te verdelen
, maarja, router was de beste oplossing(en draadloos heb ik toch maar niet gedaan)
ps: ik heb een heel belangrijk vraagje(in denk dat Fardo me hopelijk wel kan helpen): Gisteren toen ik voor het eerst op xbox live ging moest ik me inloggen,... maar toen stond er iets van: dat het mijn offline profiel ging overschrijven ofzo iets. Maarja, ik moest verder gaan met xbox live en heb dat gedaan denk ik. Maar nu ben ik mijn offline profiel kwijt, waardoor ik al mijn achievements ook kwijt ben!!! Heel spijtig,maarja, nu heb ik wel een profiel van xbox live enzo, maar toch raar dat mijn offline gedeelte er niet meer bij staat, ik heb nog wel een profiel natuurlijk,maar mijn punten zijn weg
, is dat normaal als je voor het eerst op xbox live gaat?
En voor de rest, tot straks op xbox live ofzo
Klik om te vergroten...