1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0

windows 98 SE

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    is windows framework geinstaleerd!

3. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even gezocht naar dat framework, en bedoel je .NET framework 1.1 ofzo?
    en nog wat, ik kan er wel wat vinden maar ik weet niet of die voor windows 98 zijn, kan je me (of iemand anders) me een link geven?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    aha windows 98 .... dat streamen gaat dan niet werken ... alleen xp word ondersteund ... in windows 98 moet je naar assecoires gaan en de dos prompt starten

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Eindelijk kennis gemaakt met xbox live!

Ik heb eindelijk kennis gemaakt met xbox live! Ik moet zeggen, het is echt geweldig, alleen nog heeeeel fel wennen. Ook gisteren was een kameraad van me online en ik ging samen met hem ranked matches van halo 2 spelen, damn man, ik kreeg daar serieus op mijn donder(heb ook nog maar 0 punten he), dat was wel niet wat het moest zijn:D, 3 seconden en ik was dood:D. Echt, er zitten wel serieus wat freaks op xbox live(niet slecht bedoelt he:))
    Toen heb ik call of duty2 gespeeld op de xbox 360 en dat was al een stuk rustiger, echt heel fijn, rustig snipen,... maar het spijtige dat je niet met friends kunt gamen,....
    Maarja, ik moet toch zeggen, ik moet er nog echt inkomen in het live gebeuren,maar ik heb bijna geen friends, zou er wel willen hebben, maar dan wel Belgen en Nederlanders(want die Americanen, zijn ook rare gasten bij:))
    Dus mensen van xboxworld, je mag me altijd toevoegen:
    gamertag: Boss BE
    En damn, wat heb ik afgezien met kabels trekken voor mijn internet te verdelen:D, maarja, router was de beste oplossing(en draadloos heb ik toch maar niet gedaan)

ps: ik heb een heel belangrijk vraagje(in denk dat Fardo me hopelijk wel kan helpen): Gisteren toen ik voor het eerst op xbox live ging moest ik me inloggen,... maar toen stond er iets van: dat het mijn offline profiel ging overschrijven ofzo iets. Maarja, ik moest verder gaan met xbox live en heb dat gedaan denk ik. Maar nu ben ik mijn offline profiel kwijt, waardoor ik al mijn achievements ook kwijt ben!!! Heel spijtig,maarja, nu heb ik wel een profiel van xbox live enzo, maar toch raar dat mijn offline gedeelte er niet meer bij staat, ik heb nog wel een profiel natuurlijk,maar mijn punten zijn weg:mad:, is dat normaal als je voor het eerst op xbox live gaat?
    En voor de rest, tot straks op xbox live ofzo:)

6. Bj0rNL

Bj0rNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    M'n broertje heeft de Hexic arcade game verwijderd, waar kan ik die weer opnieuw downloaden?

7. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn trouwens alle namen van iedereen hier die op xbox live zitten??? is wel vet als je elkaar toevallig tegenkomt ;),

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Marketplace dacht ik....

9. Bj0rNL

Bj0rNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar dat dan?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dat kan bij je user prefference .. kost je wel 800 MS points = 8 euro

11. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, staat er niet bij. Ik heb hem er ook per ongeluk afgegooid, en ze zeiden bij de helpdesk dat MS nog aan het twijfelen is of je Hexic op Marketplace gaan zetten. Gewoon blijven checken dus of ie er tussen staat :)

12. Bj0rNL

Bj0rNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik maandag ook eens bellen, dat zet er misschien wat vaart achter :p . Iemand trouwens al ergen Microsoft Points kunnen kopen, ik vind ze hier nergens :confused: .

13. mars15

mars15 Guest

je speelde halo 2 op een xbox 360, was dat mooier dan op een xbox 1
    wil ook snel een 360 hebben en dan gewoon oude spellen er ook op blijven spelen

maar raar dat je bf2 niet kan spelen op 360 en fifa 2006 ook niet :'-(

14. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K heb sinds vandaag een xbox 360 met een Live trail van 1 maand.
    Nu ben k nieuw op de Xbox Live community.
    Ik heb zo`n account gemaakt en heb maar gezegt dat k nog geen lid ben van Live want over 1 maand heb k ut niet meer.
    Dan wil ik inloggen en zegt ie dat er geen verbinding gemaakt kan worden.
    En dan Test ik de connection en zegt ie dat ut IP-Adress failed is.
    Ik die Post van Fardo van dat Rondleiding door live staat hier nix over dus vraag ik ut hier maar.
    Iemand een idee wat k moet doen ?

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Halo 2 is echt graphisch veel scherper op de xbox 360(en hd tv), echt waar, het verschil is enorm, allé in singleplayer dan toch he, want multiplayer heb ik nooit gespeeld(tot nu,maar ik ben direct dood:)), maar daar is ook alles heel mooi:).

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje, ik heb 2 accounts (gamertags) op mijn x-box. eentje staat op de naam van mijn zus die 20 is (e-mail en zo) en 1 op mijn naam, ik ben 17 dus moest ik toestemming vragen van een (eigenlijk 1 van mijn ouders) en aangezien hun geen mail hebben (tja zijn een beetje ouderwets) en ze alletwee weg waren toen ik mijn x-box kreeg en ik zo snel mogelijk wou gaan gamen heb ik mijn zus als ouder opgegeven. nu komt het vreemde, met mijn zus haar account kan ik wel op L!ve en met mijn eigen kan ik niet op L!ve, hoe kan dit? komt het doordat ik minderjarig ben, of hebben ze op 1 of andere manier gemerkt dat mijn zus toch niet mijn ouder is (of ze moest wel heel vroeg zijn)?

17. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje probeer de demo van fifa er af te halen maar dat duurt heel lang bij nfs en kameo ging dat een stuk sneller nu al meer dan 4 uur terwijl ik toch een snelheid heb 4mb kan de snelheid niet nakijken want hij staat direct op de modem??

18. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Fardo waar kan ik goedkoop een crosoverkabel krijgen? (maastricht) En als ik mijn pc en 360 op elkaar heb aangesloten welke software moet ik dan instaleren om bestanden te streamen?
    EN de laatste: Zit er 1 maand gratis gold bij de 360.?

Bij voorbaat dank!O-)

19. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    @dweisz kun je die lijst van fardo die in de startpost staat invullen? kunnen we sneller het probleem opsporen..

@psvu2 snap het af en toe ook niet. Misschien heeft europa geen eigen downloadservers en dat het in het weekend/'s avonds langzamer gaat?

@boss die achievements ben je kwijt ja. Hij waarschuwt niet voor niets. Maar zoveel zal het ook weer niet zijn geweest, maak je wel weer goed :)

Laatst bewerkt: 11 dec 2005
  20. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K ben er al 8er gekomen en ut probleem zit in de router en Telefonicaa (mijn provider)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina