1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga later vandaag kijken of ik 't kan vinden :)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Neem alle gegevens van je oude xbox over .. lukt het dan wel?

3. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.329
    Welke gegevens bedoel je?
    ik kan nog niks overnemen. de verbinding is als het goed is in orde, de kable gaat van de oude xbox zo de 360 in. alleen bij het aanmelden met er een vereiste update gedownload worden om verder te kunnen gaan. dit lukt dus niet.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ip, subnet, mac adres, dns 1 en 2, gateway ... etc .. bekijken in de netwerk settings van je xbox .. deze overnemen en in de huidige xbox 360 zetten

5. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.329
    gedaan en weer dezelfde fout :mad:. gelukkig wordt er hier tenminste nog moeite gedaan. bij de xbox36o helpdesk wacht ik al sinds vorige week zaterdag op een telefoontje:mad:

6. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de netwerk instellingen van je xbox360 hier even plaatsen ?

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    wat is de exacte foutmelding bij live .. en als je op meer info drukt ... wat zijn dan de suggesties?

8. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies dezelfde fout. Vervolgens wat dingen geprobeerd...porten forwarden, Static IP, DMZ..hielp allemaal niet. Heb ik hem direct op het modem aangesloten (niet op je router) en dan doet die het zonder problemen. Maarja, daarna krijg je waarschijnlijk het volgende probleem, dat je hem daarna weer gewoon op je router aan wil sluiten. Dan kun je nog gaan proberen of het werkt met porten open zetten, static IP en DMZ, en anders is er een grote kans dat je router niet Xbox 360 compatible is (zoals die van mij blijkbaar)...succes_0/

9. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.329
    superbol is mijn nieuwe held! ik had nog een linksys staan, dat geprobeerd en bingo! fardo thanks voor je hulp!!!

10. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een kleine update. Het probleem lijkt verholpen. Ik had mijn xbox en xbox360 handmatig op hetzelfde IP staan. Ze stonden dan wel niet tegelijk aan maar blijkbaar had het wel invloed. De 360 op ander IP adres gezet, en voila, probleem opgelost.

11. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik heb een vraagje. Als ik mijn 360 aan het netwerk hang, valt het bij mijn pa uit.
    En als hij dan gaat testen, doet ie eerst dat bovenste, dan zegt ie Wired. klopt ook. Maar dan gaat hij meteen testen bij IP. dat duurt een halve minuut en dan zegt ie failed. Maar zolang mijn pa's internet uitvalt kan ik niet spelen want hij moet ook dingen doen enzo.

Het Probleem Zie bovenstaande ^^^^

Wat is het probleem (korte omschrijving)?: ^^^^
    Welke provider?: Chelle
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADLS
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 1024/512 of 2048/1024

Modem

Welk merk modem heb je?:
    Modem type?:
    USB/ Ethernet?:

Internet Delen / ICS

Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Ja volgensmij wel
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:

Windows, maar niet ingeschakeld

Router

Welk merk router heb je?: Linksys
    Welk router type?: Geen idee
    Welke firmware?: Ook geen idee
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet

De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    Wat heb je geprobeerd?:
    Waar stopt de test?:
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

Als je iemand niet kan zien of horen

Wat staat er bij NAT?:

Waar niks ingevuld staat was niet nodig

12. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk gebruiken jullie hetzelfde IP adres. Kijk even of dit handmatig is ingevuld. Is dit het geval hoog het IP adres van je Xbox dan met 1 op.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zelfde ip adres geen router ... ics? ik heb echt meer info nodig ... ik kan er nu geen kaas van maken ...

14. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk met ICS, heb de standaard ethernetkabel gewoon direct aangesloten op mijn pc en xbox360. DIt werkt allemaal perfect hoefde niks in te stellen en kan gewoon lekker op xboxlive:) Maar nu:
    Mijn download gaat echt verschrikkelijk langzaam terwijl ik toch 3 MB/s heb. Planet internet standard.

Iemand een oplossing.(maakt geen verschil als ik de windows firewal aan of uit zet.)

15. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    hoi ik heb een vraagje.

Als ik pdz online ga doen en hij gaat verbinden staat er steeds lost conection to match. en bij cod 2 doet hij het gewoon online heeft iemand een oplossing.

16. SupahMaster

SupahMaster Guest

Hoe hoog ik dit op.

Ik heb in ieder geval fun met PGR3 maar ik zou wel wat content en zow willen downen.

EDIT: Gevonden, er staat 0.0.0.0 Maakt het in principe niet uit wat voor cijfers het zijn als het maar bijv. 123.456.7.890 dus 3 of 1 cijer is op de juiste plaats

Laatst bewerkt door een moderator: 15 dec 2005
  17. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk met ICS, heb de standaard ethernetkabel gewoon direct aangesloten op mijn pc en xbox360. DIt werkt allemaal perfect hoefde niks in te stellen en kan gewoon lekker op xboxlive Maar nu:
    Mijn download gaat echt verschrikkelijk langzaam terwijl ik toch 3 MB/s heb. Planet internet standard.

Iemand een oplossing.(maakt geen verschil als ik de windows firewal aan of uit zet.)

18. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt wel degelijk uit, maar heb je die lijst van Fardo ingevuld? Kunnen geen goed antwoord geven zonder meer info

19. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over de XBL marktplaats. Als je iets download waarvoor je moet betalen, kun je het dan zo vaak downloaden als je wilt (als je het bijvoorbeeld van je harde schijf hebt gegooid of je hebt je harde schijf geformateerd)?

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Yup.
    Eenmaal betaald blijft betaald.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina