1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende "probleempje":

    Als je een opdracht geeft voor het downloaden van een item, ben je blijkbaar verplicht om op die plek te blijven anders wordt jouw download gecancelled (?)

    Is dat werkelijk zo en waarom zouden ze dat gedaan hebben? Aan het eind krijg je netjes een melding dat je download voorbij is, maar ik zou gewoon ondertussen ook wat anders willen doen in t dashboard of zelfs een spel spelen (ik heb het dan over downloads van bv over de 100 MB die niet binnen 10 seconden binnen zijn). Waarom op een download wachten in het zelfde scherm????

    Dank voor jullie inzicht.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat is zo
     
  3. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    maar je kunt de download later HERVATTEN ;)

    P.S. mocht jou 360 vastlopen sijdens het downloaden van iets op LIVE, druk hem dan NIET uit, maar bel eerst met xbox customer support, en vertel je probleem, het kan namelijk zijn dat je de interne bios gaat crashen als je de console tijdens een vastgelopen download uit drukt. Mijn bios is vandeweek ook gecrashed, maar dat komt door die ho*rige Need For Speed Most Wanted. goed spel, maar een xbox killer......
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Daar heb ik nog nooit wat van gehoord ... hoe zie je dan dat ie gecrashed is ... en wat kan support dan doen?
     
  5. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    nou, UPS haalt je xbox op, en ik krijg een nieuwe. Ik verwacht hem maandag of dinsdag in huis :) kan ik weer lekker game. Mijn bios is waarschijnlijk (99%) gecrashed door een foute broncode op de cd van NFS: Most Wanted.

    Erg kut, hardware naar de klote door software....... Microsoft he ;)
     
  6. Rickyoung

    Rickyoung Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    heb niet alles doorgelezen maar ik heb een vraag. Als pgr3 online ga en ik maak zelf een lobby en invite wat mensen, dan gaat dit altijd goed.

    Op het moment dat mensen uit mijn friendslist mij invite, en ik wil daar aan mee doen dan komt er te staan:

    couldn't communicate with all players en dan press bla bla to continue en dan issie weg.
    dan probeer ik om in de lijst zelf te zoeken, choose location ofzo..dan die lobby waar diegene dan in zit en krijg ik dezelfde melding.

    Moet ik speciale poorten hiervoor open zetten ofzo ? of.. ik had er in het begin geen alst mee...
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb dat kan het geval zijn ... lees de eerste post van deze thread door : http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=78437

    en vul het formulier even in (of lees even de eerste poste van deze thread door en vul het formulier in)
     
  8. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Fardo

    ik de begin post staat er: xbox live gold value pack $69,99 incl. headset
    maar in de winkels en op internet kan ik die nergens vinden, dus vraag ik me af of die nog wel bestaan?:confused:
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zijn er nog wel (maar je moet wel goed zoeken) ...verder heeft men de goedkope packs zonder headset wel in de winkel liggen :) .....men gaat er van uit dat iedereen met een premium al een headset heeft (dus liggen deze pakketten nog niet in de winkel)
     
  10. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ej heb net een de xbox360 gekocht maar dan geen game dat ga ik morgen pas doen dus ik wil vandaag dan ff demos downloaden weet en mijn vraag is dan hoe lang het duurt om een demo te downloaden?
     
  11. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste tijd heb ik last van lag als ik een potje fifa online speel! Eerst had ik dit niet, bij de test is alles goed. Wat kan ik hier aan doen?
     
  12. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik heb een probleem met xboxlive
    ik heb mijn xbox360 op mijn computer aangesloten (de kabel kon niet op mijn modem, was te groot) daarna ging de xbox360 xboxlive testen en er kwam een fout bij het onderdeel IP-Adress
    wat moet ik nou doen?
     
  13. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik 1 kabel voor m'n PC en 360... Nu stopte ik hem vanmiddag terug in de PC en opeens was er iets fout. Er was iets mis met het IP-adres, dus druk ik op de computer op een knopje waarmee hij het zou gaan fixen. Dat werkte niet dus zat ik zonder internet. Nu stop ik hem er opnieuw in, herkent hij de hele netwerkkabel niet meer!

    Wat is er gebeurd?

    PS: ik zit op een andere PC uiteraard :cool:
     
  14. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij stond er dat er in fout is bij de ip adress
    kan me aub iemand helpen aub
     
  15. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    please help me
     
  16. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem op je computer aansluit moeten er wel 2 netwerk kaarten in je computer zitten anders heeft het geen zin. En aangezien er meestal standaard 1 netwerk kaart in je computer zit doet ie het daarom denk ik niet!

    IK heb vanochtend mijn xbox op een Hub aangesloten en alles werkt prima. Vanmiddag Call of Duty online gespeeld en geen problemen gehad! Werkt helemaal super.
     
  17. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0

    En dit dan? Ik snap er echt niets van.
     
  18. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een draadloze netwerk kaart en een normale netwerk kabel maar kijk hoe kan ik nou mijn xbox360 aansluiten aan mijn moden dat kabel dat ik gekregen heb is veel te groot om hem aan te sluiten op mijn moden
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  19. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je een router nodig om gebruik te maken van xbox live/silver?
     
  20. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Hoe kan een kabel nou draadloos zijn?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina